Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Verdt et forsøk? :)

Sannsynligvis.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest¨gjest
Skrevet
Jeg er langt i fra desperat, men tror du på det du skriver der selv eller?

Finnes ingen realisme i det.

Nei, tror ikke på det selv :ler:

Skrevet (endret)
Hvor gammel er du, den rosa blomsten?

hehe ca 19, den er for å irritere en annen bruker. ;)

Endret av Mr.Guy
Gjest Iselina
Skrevet
hehe 19, den er for å irritere en annen bruker. ;)

Akk, så ung. Er ikke mange ungpiker her på 17-19 år?

Velkommen, Mr. Guy :)

Skrevet
Blir ikke det som en jobbsøknad? Å si hvem man er og hva man er ute etter?

Det er bare for å finne interessante kandidater basert på visse kriterier.

Men prinsippet er jo ikke ulikt så langt sikkert.

Skrevet
Nei, tror ikke på det selv :ler:

BINGO! :ler:

Skrevet
Vanligvis så jobber jeg hver dag - har ikke mulighet til å dra på byen torsdag og fredag da. Har ferie nå da men.

Jobber du på kveldene da?

Det er så altfor mange som tror at å gå på byen = drikke seg dritings. Vel, min vurderingsevne synker ihvertfall i takt med alkoholinntaket, så om jeg går på byen for å rekognosere litt, så holder jeg inntaket nede og vurderingsevnen oppe.

Kan derfor godt gå på byen på en tirsdag, onsdag, torsdag. Fredag og lørdag er det altfor krampaktig på byen, føler jeg.

Jeg kjenner flere sånne som meg som er som meg, og oss finner du bare ute midt i uka ;-)

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, hadde jeg vært litt eldre så hadde jeg faktisk vært interessert Mr. Guy. :fnise:

.. Så, ja.. Jeg er ung..

Skrevet
Akk, så ung. Er ikke mange ungpiker her på 17-19 år?

Velkommen, Mr. Guy :)

Takk takk. Er jo så mange utrolig hyggelig folk her inne. Så lagde meg en bruker etter kun å ha lest i noen uker :) (med fare for å høres veldig homofil ut)

Skrevet
Så bruk ferien!

Ja, jeg bruker den til praktiske gjøremål hjemme og å slappe av hehe

Skrevet
Jobber du på kveldene da?

Det er så altfor mange som tror at å gå på byen = drikke seg dritings. Vel, min vurderingsevne synker ihvertfall i takt med alkoholinntaket, så om jeg går på byen for å rekognosere litt, så holder jeg inntaket nede og vurderingsevnen oppe.

Kan derfor godt gå på byen på en tirsdag, onsdag, torsdag. Fredag og lørdag er det altfor krampaktig på byen, føler jeg.

Jeg kjenner flere sånne som meg som er som meg, og oss finner du bare ute midt i uka ;-)

Det blir altfor upraktisk å gå ut på byen i mitt tilfelle. Bor ikke i byen heller.

Og jeg har ingen tro på det. De fleste interessante er uansett ikke single der.

Gjest Euforia
Skrevet
Ja, jeg bruker den til praktiske gjøremål hjemme og å slappe av hehe

:)

Bare tenkte siden du forsvarte forslaget om å gå ut med at du jobbet, så hadde du kanskje fått noe ut av ferien.

Skrevet
Solarium er ikke sunt altså - du er vel klar over det?

Litt solarium er bare bra :Nikke: ....Ikke at jeg tar det altså (jugekors :lur: ).

Skrevet
Litt solarium er bare bra :Nikke: ....Ikke at jeg tar det altså (jugekors :lur: ).

Vel, det er faktisk ikke sunt altså.

Skrevet
:)

Bare tenkte siden du forsvarte forslaget om å gå ut med at du jobbet, så hadde du kanskje fått noe ut av ferien.

Lite sannsynlig, men jeg kan jo forsøke det hvis jeg blir desperat hehe

Gjest Euforia
Skrevet

Synes man er mer desperat hvis man sitter inne og søker kjæreste enn å faktisk gå ut på byen :)

Skrevet
Synes man er mer desperat hvis man sitter inne og søker kjæreste enn å faktisk gå ut på byen :)

Tja, da er det vel mange desperate mennesker forsåvidt. Men jeg har ikke begynt ennå engang. Jeg er her for å finne ut litt først.

Men å gå ut på byen for å finne noen har jeg ingen tro på. Og da blir det jo bortkastet.

Gjest Euforia
Skrevet
Tja, da er det vel mange desperate mennesker forsåvidt. Men jeg har ikke begynt ennå engang. Jeg er her for å finne ut litt først.

Men å gå ut på byen for å finne noen har jeg ingen tro på. Og da blir det jo bortkastet.

Blir jo ikke bortkastet. :) Selv om du kommer i kontakt med folk du ikke nødvendigvis kan tenke deg som kjæreste, er det jo koseligere å være ute på byen og få venner enn å sitte alene foran en dataskjerm, det synes nå jeg.

Skrevet

WomenWomen: 183, brunt ganske kort hår til ørene, veldig tynn, et litt hardt og smalt ansikt, blå øyer, . Jobber som sjef for Herbalife avdelingen på grorud. Krever at hennes mening blir hørt, elsker spissformuleringer, og er extremt hardtarbeidene og når nesten altid sine mål. Handler fast på bogstad og favortittmerkene er Prada, D&G, og til nød Chanel. :gjeiper:

Skrevet (endret)

Få bra utesteder i "vårt" område Steinar...Syns jeg i alle fall...Men er jo i alle fall litt sosialt og er jo pene jenter her også både på 23 og 38! ;)

Endret av kristian82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...