Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...

kristian82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kristian82: Litt ladies-man og ganske så sosial, eller er han det? :P

Jeg vil tro ettersom han er her dag ut og dag inn at han er en liten nerd som ser ganske bra ut. Syns han virker skikkelig grei jeg, helt sikkert en god kamerat for de som kjenner han :)

Lurer litt på åssen folk oppfatter meg..

:fnise: Du tviler på om jeg er sosial ja hehe ;). Nja, vil si jeg er ganske sosial, selv om jeg rekker og logge inn på kvinneguiden 15 ganger daglig og poste en del innlegg her og der...Litt sosial er jeg i alle fall...noen ganger i alle fall...eller er sosial en gang i blant da.... :ler:

Hyggelig du syns jeg virker som en ok kar da! :)

Grafenberg: Du har jo bilde, men innbilte meg du var - 182, blond, blågrøynne øyer, veltrent. En player - selv om du virker sympatisk - så er du veldig glad i damer og damene er ganske så glad i deg hehe. Imponerende 4 kant historie foresten ;). Jobber som vekter eller snekker. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde rett om noe. men detta var jaggu tøft, noen andre som har noe å komme med? :P

Firkanten ja, det er vel personlig rekord og :ler:

Men hvorfor tror du jeg er player? den skjønte jeg ikke helt..

Endret av grafenberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Merkelig at ikke flere vellykkede menn er her - er et mekka for singel menn: er jo bare plukke opp kvinner som bare det!

Er nesten ikke menn her jo....:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at ikke flere vellykkede menn er her - er et mekka for singel menn: er jo bare plukke opp kvinner som bare det!

Er nesten ikke menn her jo....:-(

Det er faktisk ikke så enkelt her som du tror det altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kom igjen alle menn i Norge!

Norske menn klarer vel det?! Bare signere her det og sjekke opp babes :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norske menn klarer vel det?! Bare signere her det og sjekke opp babes :-D

Ser du noen babes her du eller? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt en IQ test noengang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Dessverre tror jeg nok flørtingen din bare skremmer bort damer her inne. Det blir nok for direkte for de fleste, så mulig det kan virke mot sin hensikt, hehe.

ENIG! Irriterer meg (sorry) over at han prøver å lirke inn "sjekking" i absolutt alle trådene på singelforumet. Gidder nesten ikke lese her lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt en IQ test noengang?

Sier du, som ikke kan sjekke opp noen, verken i Russland eller her. Sier vel litt om deg. Du skal vel ha tvillinger i framtida, finne kvinns tar tid vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian
Ser du noen babes her du eller? ;) hehe

Det kryr av dem....men i kvinnenes verden skal en opptre noe raffinert og subtilt. Og ikke for plumpt og direkte: da har en tapt.

Norske menn er litt klosset ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du, som ikke kan sjekke opp noen, verken i Russland eller her. Sier vel litt om deg. Du skal vel ha tvillinger i framtida, finne kvinns tar tid vet du.

Det endrer jo ikke det faktum at din IQ ser ut til å være rimelig lav. Komme her og gnåle om "karrierevellykkete menn", over at det ikke finnes en eneste kjekk mann på Sukker også videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kryr av dem....men i kvinnenes verden skal en opptre noe raffinert og subtilt. Og ikke for plumpt og direkte: da har en tapt.

Norske menn er litt klosset ja.

Jeg antar at du mener meg, så tusen takk! hehe

Men du kan jo gjerne fortelle hvordan du opptrer noe raffinert og subtilt i en verden hvor du ikke ser noe? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, det var ganske frekt sagt :nei: Du skal aldri kritisere en jentes utseendet. Da kan hun tro hun er stygg selv om hun egentlig er veldig pen.

Det kan jo være en grei motvekt til alle de stygge/alminnelige damene som selv tror de er så fordømt pene, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endrer jo ikke det faktum at din IQ ser ut til å være rimelig lav. Komme her og gnåle om "karrierevellykkete menn", over at det ikke finnes en eneste kjekk mann på Sukker også videre.

Andre har muligens nevnt Sukker. Jeg har ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian
Jeg antar at du mener meg, så tusen takk! hehe

Men du kan jo gjerne fortelle hvordan du opptrer noe raffinert og subtilt i en verden hvor du ikke ser noe? ;)

Jeg fant den fantastiske dama i en bar i Oslo og har det bra ;-)

Men hadde jeg ikke det ville jeg ha laget profil her, hehe. Skulle nok ikke ha blitt vanskelig med dametreff her. Jeg vet hvordan. Er skikkelig mann, vet dere menn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg fant den fantastiske dama i en bar i Oslo og har det bra ;-)

Men hadde jeg ikke det ville jeg ha laget profil her, hehe. Skulle nok ikke ha blitt vanskelig med dametreff her. Jeg vet hvordan. Er skikkelig mann, vet dere menn her.

Aha, du liker å spille spill. Bombe! Eller så er du bare full of s**t ;) hehe

Jeg vet selvfølgelig at det alltid er litt spill, men blir det for mye er ikke dama for meg.

Jeg har helt spesielle krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor tror du jeg er player? den skjønte jeg ikke helt..

Siden du har så maaange damehistorier på lager og har jo lest noen av innleggene dine hvor du har ymtet frempå litt i den retningen. Eller jeg har forstått innleggene litt i den retningen da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pia_*
Jeg har helt spesielle krav.

Men du er en skikkelig lokal mann som alltid har bodd i samme hus? Ikke mye flyttbart der eller? Bor du i Oslo? Jeg godtar kun Oslo vest-menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er en skikkelig lokal mann som alltid har bodd i samme hus? Ikke mye flyttbart der eller? Bor du i Oslo? Jeg godtar kun Oslo vest-menn.

Det er ikke helt utenkelig at jeg kunne ha flytta på meg - med tid og stund - hvis det hadde vært det rette å gjøre. Imidlertid er jeg ikke ifra Oslo (vest), nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...