Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...

kristian82

Anbefalte innlegg

Vil tro det er meget sannsynlig ja...

Risikoen ved å treffes osv. er jo også betydelig mindre for en mann enn for en kvinne.

Derfor ser jeg på dette som en effektiv og interessant mulighet for meg.

Har bare ikke kommet i gang med det ennå hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Risikoen ved å treffes osv. er jo også betydelig mindre for en mann enn for en kvinne.

Derfor ser jeg på dette som en effektiv og interessant mulighet for meg.

Har bare ikke kommet i gang med det ennå hehe

Hvordan da, mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan da, mener du?

Er jo noen syke menn som man helst ikke vil være alene med - om man er kvinne. Stalkere, mulige overgripere osv. Men møtes vel ikke i en mørk skog første gang, og kanskje mest aktuelt med svært unge jenter og eldre menn som sier de er yngre...

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan da, mener du?

Det er jo ikke så veldig mange voldelige kvinner da - håper jeg?

Eller ser/vet du andre risker ved dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo noen syke menn som man helst ikke vil være alene med - om man er kvinne. Stalkere, mulige overgripere osv. Men møtes vel ikke i en mørk skog første gang, og kanskje mest aktuelt med svært unge jenter og eldre menn som sier de er yngre...

Eh... Selvsagt tar man sine forhåndsregler når man treffer noen fra nettet. Noe annet ville jo vært fryktelig uansvarlig. Alltid på offentlig sted med masse mennesker rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så veldig mange voldelige kvinner da - håper jeg?

Eller ser/vet du andre risker ved dette?

Se svaret jeg gav Kristian over. At man tar forhåndsregler ser jeg på som en selvfølge. Trodde derfor du mente andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se svaret jeg gav Kristian over. At man tar forhåndsregler ser jeg på som en selvfølge. Trodde derfor du mente andre ting.

Okay, men ser du noen andre risker med dette eller?

Du skrev at du hadde hatt noen dårlige erfaringer .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, men ser du noen andre risker med dette eller?

Du skrev at du hadde hatt noen dårlige erfaringer .....

Jeg har jo nevnt de i et annet innlegg lenger oppe.

Det er ikke bare personlige erfaringer jeg baserer min skepsis til nettet på, men også andres erfaringer. Personlig har jeg hatt et par ja. Ikke noen graverende, bare at folk ikke er de de gir seg ut for å være, og ikke søker det de sier de søker. Jeg har alltid brukt god tid å date de jeg treffer, både på nett og IRL, fordi mange er bare ute etter et knull. De gidder ikke gå på mer enn tre- fire dates. Har de ikke fått noe til da, så stikker de. Veldig grei måte å sile ut useriøse menn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

hvis du kristian er en 82 modell så er min mann også det,.. fant seg en eldre dame og fikk bonusbarn på kjøpet. Vi har det som plommen i egget.. så det går ann å treffe noe rett på huet hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du kristian er en 82 modell så er min mann også det,.. fant seg en eldre dame og fikk bonusbarn på kjøpet. Vi har det som plommen i egget.. så det går ann å treffe noe rett på huet hihi

Ja, ja, heldig han da ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid brukt god tid å date de jeg treffer, både på nett og IRL, fordi mange er bare ute etter et knull. De gidder ikke gå på mer enn tre- fire dates. Har de ikke fått noe til da, så stikker de. Veldig grei måte å sile ut useriøse menn på.

Ja, det kan jeg nok tenke meg er veldig smart hehe

Den største risikoen jeg ser er vel at alle skikkelige og seriøse kvinner har blitt skremt bort av alle de useriøse tullingene av noen såkalte mannfolk som henger der!

Men vi får nå se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper du er mellom 25 og 30 :)

Ja, etter det jeg leste må det ha vært en opprivende opplevelse.

Har opplevd det selv å ikke få svar på spørsmål, og det er ikke mye tilfredsstillende akkurat.

Men etterhvert finner man på rimelige svar selv.

Jeg er 28. Eller, jeg er 28 om et par dager :)

Ja, det var definitivt en opprivende opplevelse. Var lang nede i kjelleren i fjor sommer. Men jeg har brukt året som er gått til å bygge meg opp og har skapt meg det livet jeg alltid har ønsket meg. Og det har jeg det veldig godt med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28. Eller, jeg er 28 om et par dager :)

Ja, det var definitivt en opprivende opplevelse. Var lang nede i kjelleren i fjor sommer. Men jeg har brukt året som er gått til å bygge meg opp og har skapt meg det livet jeg alltid har ønsket meg. Og det har jeg det veldig godt med :)

Flott at du har det bra nå da :) Og synd at du ikke er noen år eldre - f.eks 35 hehe

På den annen side bor du sikkert i Nord-Norge allikevel ;) Jaja, sånn er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott at du har det bra nå da :) Og synd at du ikke er noen år eldre - f.eks 35 hehe

På den annen side bor du sikkert i Nord-Norge allikevel ;) Jaja, sånn er livet.

Hehe, sånn er livet ;) Bor ikke i nord-norge da, blir helt tussete i hodet av lys 24 timer i døgnet i et halvt år, for så totalt mørke 24 timer i døgnet det resterende halvåret, ikke rart nordlendinger er fucka i hodet :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånn er livet ;) Bor ikke i nord-norge da, blir helt tussete i hodet av lys 24 timer i døgnet i et halvt år, for så totalt mørke 24 timer i døgnet det resterende halvåret, ikke rart nordlendinger er fucka i hodet :gjeiper:

Ja, kjenner folk som har flyttet nedover og de vil i hvert fall ikke oppover igjen! hehe

Heller enda lenger sørover, og det vil egentlig jeg også når jeg ser ut av vinduet :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner folk som har flyttet nedover og de vil i hvert fall ikke oppover igjen! hehe

Heller enda lenger sørover, og det vil egentlig jeg også når jeg ser ut av vinduet :regn:

Helt enig. Minst tredve pluss og høy luftfuktighet året rundt. Da er verden perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Helt enig. Minst tredve pluss og høy luftfuktighet året rundt. Da er verden perfekt :)

Det er jo greit med årstider også da, men det hadde passet meg mye bedre med klimaet i Frankrike sikkert. Men jeg jobber og bor nå engang her så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo greit med årstider også da, men det hadde passet meg mye bedre med klimaet i Frankrike sikkert. Men jeg jobber og bor nå engang her så :)

Joa, det er deilig med årstidene også, det er bare så himmelsk med heten :) Jeg tenker mer ekvator, men Frankrike er sikkert også deilig. Og jobben er jo ingen hindring! Det finnes da jobber i hele verden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, det er deilig med årstidene også, det er bare så himmelsk med heten :) Jeg tenker mer ekvator, men Frankrike er sikkert også deilig. Og jobben er jo ingen hindring! Det finnes da jobber i hele verden ;)

Ja, det er fantastisk rundt ekvator. Deilig og varmt allerede tidlig på morgenen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...