Gå til innhold

Mars/April 2010


Gjest Roxie Hart

Anbefalte innlegg

Og så litt egoistisk jubling på slutten for mine seksten uker i dag! :)

Gratulerer!! 12 uker for meg i dag! :) men jeg er fremdeles livredd for å miste, tror ikke skrekken kommer til å slippe tak i meg med det første!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I'm back :) Håper alle her inne har det bra og ikke sliter med kvalme lenger... Merker selv at energien endelig er økende, herlig!

Btw, kattebæsj er faktisk ikke farlig før den er 4 dager gammel, så hvis man bare vasker kattedoen (la mannen gjøre det selvfølgelig) ofte skal det gå helt fint :)

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart
Gratulerer!! 12 uker for meg i dag! :) men jeg er fremdeles livredd for å miste, tror ikke skrekken kommer til å slippe tak i meg med det første!

Hurra for tolv :hoppe:

Håper du klarer å slappe av og bare nyte snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ja jeg må ta meg sammen.. slutte å gruble ;) tror jeg må fortelle sjefen i dag, for arbeidsklærne mine passer ikke! jeg ser plutselig ut som jeg venter trillinger! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en plutselig tur til legen for min del i dag; jeg har spottet ganske kraftig i hele dag. Men alt ser heldigvis ut til å være bra, og jeg fikk høre lyden av et bitte lite, bankende hjerte. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Ja jeg må ta meg sammen.. slutte å gruble ;) tror jeg må fortelle sjefen i dag, for arbeidsklærne mine passer ikke! jeg ser plutselig ut som jeg venter trillinger! hehe

Vet du om du venter mer enn en?

Jeg har begynt å gå i tunikaer og slikt jeg, haha. Jeg har ikke lagt på meg et gram, men jeg føler selv at jeg har mye luft i magen, og det kan jo lett se ut som noe annet for folka rundt. Ikke at tunikaer er så mye mer logisk:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en plutselig tur til legen for min del i dag; jeg har spottet ganske kraftig i hele dag. Men alt ser heldigvis ut til å være bra, og jeg fikk høre lyden av et bitte lite, bankende hjerte. :hjerte:

Godt å høre at det gikk fint. Og glad for å høre at du tok turen til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det gikk fint. Og glad for å høre at du tok turen til legen.

Glad for at jeg gjorde det jeg også. Jeg avfeide det tildigere i dag, men da det plutselig økte i styrke fant jeg ut at det var greit å ringe og ihvertfall høre. Jeg har en utrolig søt og koselig lege som hadde full forståelse for at jeg ble bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for at jeg gjorde det jeg også. Jeg avfeide det tildigere i dag, men da det plutselig økte i styrke fant jeg ut at det var greit å ringe og ihvertfall høre. Jeg har en utrolig søt og koselig lege som hadde full forståelse for at jeg ble bekymret.

Jeg vil også ha en sånn. Legen min er god forresten, det er hun ene legesekretæren som ikke er helt enkel å ha med å gjøre.

"Alt ser jo fint ut i følge referanseverdiene"

"Det er ikke noe problem"

"Neida, du trenger ikke komme inn"

Nei, nå er jeg negativ, det passer meg dårlig - haha:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

Godt å høre at alt var bra. Englefjes!

:velkommen: og gratulerer til deg, Lilith!

--------------

Jeg har forresten fått en liten mage nå. Jeg går og strutter som den høna - såå stolt av den lille kulen :ler:

Endret av Roxie Hart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg var på jobb igjen i dag, og etter bare 3 timer var ryggen, skuldrene og nakken vond igjen, og hodepina kom krypende tilbake :sjenert:

Jeg har også fått en liten kul som ikke går an å skjule, men gleder meg til jeg får struttemage :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du om du venter mer enn en?

Jeg har begynt å gå i tunikaer og slikt jeg, haha. Jeg har ikke lagt på meg et gram, men jeg føler selv at jeg har mye luft i magen, og det kan jo lett se ut som noe annet for folka rundt. Ikke at tunikaer er så mye mer logisk:P

Hehe! Tunikaer er jo fint da :)

Nei jeg vet ikke om det er mer enn en inni her, det er tvillinger i slekta, så muligheten er der jo, og en egoistisk liten del av meg håper virkelig at det er to! Men det aller aller viktigste er jo at det er et velskapt lite vesen, skal være supertakknemlig for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt rart, for når jeg leser om de som er 12 pluss noe så skal livmora være rett over skambeinet. Livmora mi kan kjennes ganske langt oppe, noen cm under navlen. Alle som har klemt og kjent på den har faktisk kommentert at den er stor, men normal. Kanskje ikke rart magen tuter ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også og innbiller meg at det muligens er 2 inni magen min, men det er mest fordi det høres slik ut på hjertelyden for tiden.

Han eller hun inni magen er iallefall sjenert, for de 2 gangene jeg har prøvd å finne hjertelyden slik at bestemora kan få høre, har jeg ikke funnet den samme hvor lenge jeg har lett! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke hva som er normalt jeg. Kan på en måte ikke tro at denne store magen min er stor pga graviditeten, men samtidig så er den jo mye større enn før. Og det er ikke luft heller, også er den steinhard. Merkelige og fascinerende greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også og innbiller meg at det muligens er 2 inni magen min, men det er mest fordi det høres slik ut på hjertelyden for tiden.

Han eller hun inni magen er iallefall sjenert, for de 2 gangene jeg har prøvd å finne hjertelyden slik at bestemora kan få høre, har jeg ikke funnet den samme hvor lenge jeg har lett! :gjeiper:

Kanskje det er en som gjør seg kostbar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min har vokst litt siste uken tror jeg, for den er også hard og står ut. Jeg liker ikke utseendet enda da, så dekker meg til med hettegenser :sjenert:

Limte inn bilder i mageboka mi i dag, og jeg har vokst litt selv om det ikke vises så godt. Er jo ekstra lett hvis jeg ser på bilde fra uke 3 og nå sist jeg tok bilde i uke 14 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke helt fortrolig med utseendet, jeg forguder det som er inni, men føler meg ikke helt klar for å ha voksende mage før jeg er overbevist om det det går som det skal inni meg... men den voksende magen er vel et tegn på at alt er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...