Gå til innhold

Mammaliv!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med enmånedsdagen! :blomst:

Takk for det! :klem:

Den månaden har gått utrulig fort! :hakeslepp:

Gratulerer med "bursdagsjenta"!

Ja, ikkje sant!

Takk for gratulasjon! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si tia flyr. 1 måned allerede :hoppendeglad:

Så bra du nyter babytia. Da er vi to ;)

Jeg må også amme OFTE om kvelden. Og syns det er skikkelig pyton. For lillgutt begynner å bli litt bortskjemt med puppen. Han er vant til at det kommer fort, så om kvelden når det ikke gjør det blir har så sint. Ligger og vrir seg som en ål mens han sparker å slår uten å slippe puppen. Det har ført til at jeg har blitt mer sår igjen. Skikkelig frustrerende, for jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med det.

Ga erstatning den ene dagen for da orka jeg ikke mer. Han lå med puppen i munnen og hylte og ville ikke suge. Og jeg var sliten, trøtt og lei meg. Så da tårene mine kom da orka jeg ikke mer.

Han gjorde det samme i går. Men da tok jeg han vekk fra puppen, ga han smokk og la han på armen min og vugga han rolig. Og da sovna han.. Så mye mulig han bare var overtrøtt. Vanskelig å finne ut av alt dette altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si tia flyr. 1 måned allerede :hoppendeglad:

Så bra du nyter babytia. Da er vi to ;)

Jeg må også amme OFTE om kvelden. Og syns det er skikkelig pyton. For lillgutt begynner å bli litt bortskjemt med puppen. Han er vant til at det kommer fort, så om kvelden når det ikke gjør det blir har så sint. Ligger og vrir seg som en ål mens han sparker å slår uten å slippe puppen. Det har ført til at jeg har blitt mer sår igjen. Skikkelig frustrerende, for jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med det.

Ga erstatning den ene dagen for da orka jeg ikke mer. Han lå med puppen i munnen og hylte og ville ikke suge. Og jeg var sliten, trøtt og lei meg. Så da tårene mine kom da orka jeg ikke mer.

Han gjorde det samme i går. Men da tok jeg han vekk fra puppen, ga han smokk og la han på armen min og vugga han rolig. Og da sovna han.. Så mye mulig han bare var overtrøtt. Vanskelig å finne ut av alt dette altså :fnise:

Tida flyr, ja! No er det ikkje mange dagane igjen før vesla er 6 veker gammal!

Veldig koselig å ha ein liten baby i hus igjen. :) Kosar meg masse med vesla, kjvar einaste dag. :hjerte:

Går fint med amminga no. Innimellom må eg amma vesla veldig ofte, men så kan det andre gangar gå ein del timar mellom kvar amming. Og eg er heldigvis ikkje plaga med sårhet lenger, så då går det uansett greit. Håpar lillegutten din er roligare når du ammar han, og at du er mindre sår no - for det er ikkje noko koselig å amma når det gjer så vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg vore på 6-vekers-kontroll med vesla, på helsestasjonen. Hadde egentlig time både hos lege og helsesøster i dag. Men timen hos helsesøster måtte utsetjast til neste veke, så me var berre hos legen i dag. Legen undersøkte vesla, og alt såg veldig fint ut. :) Ho var til og med rolig under heile kontrollen, og grein ikkje i det heile tatt.

Veging og slikt blir det vel når eg skal til helsesøster med vesla i neste veke. Men etter legekontrollen, la eg berre vesla på vekta med klede på, for å sjå sånn omtrent kor tung ho er no. Ho var då 5200 gram, med klede på. Så då er iallfall ingen fare for at ho får for lite mat! ;)

Vesla har blitt så flink til å løfta hovudet, når ho ligg på magen. Synst ho har løfta hovudet heilt sidan ho var nyfødt, og no løftar ho hovudet enda høgare, og ser seg rundt. Ho likar berre å liggja på magen ei lita stund om gangen, før det er nok. Men eg øver litt med henne fleire gangar om dagen. Det eg synst fungerer best, er når ho ligg på magen oppå brystet mitt, når ho trener på å løfta hovudet.

I det siste har vesla fleire gangar klart å snu seg frå rygg, og over på sida. Hadde ikkje forventa at ho skulle klara det enda - men eg er ganske sikker på at ho låg på rygg i utgangspunktet dei gangane det har skjedd, og ho plutselig har havna over på sida.

Ellers smiler vesla masse for tida, og det er så koselig! :) Og så følgjer ho meir og meir med på det som skjer rundt henne, så eg ser stor forandring frå ho var nyfødt.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er vesla mi 6 veker gammal! :hjerter_rundt:

Skjønne, gode veslejenta mi. :hjerte: Ho smiler masse for tida, og følgjer med på det som skjer rundt henne. Babygymmen har også begynt å bli interessant den siste veka. Synst virkelig ho har forandra seg og blitt stor, i løpet av desse 6 vekene. Jammen forandrar sånne små seg fort i løpet av det første året, så eg må berre nyta kvar einaste dag saman med vesla mi - for denne tida saman med henne sånn som ho er akkurat no, kjem aldri tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kos med babysmil! :hjerter_rundt:

Ja, de forandrer seg og vokser fra dag til dag når de er så små. Man må bare suge til seg inntrykkene og nyte babysmilene, for som du sier, de kommer ikke tilbake. Jeg kjenner også på den følelsen når jeg sitter og ammer lillejenta mi. Når vi slutter å amme om bare noe måneder, så skal jeg aldri amme baby mer. Og det er litt trist og vemodig. Så jeg prøver å nyte tiden med babyen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos med babysmil! :hjerter_rundt:

Ja, de forandrer seg og vokser fra dag til dag når de er så små. Man må bare suge til seg inntrykkene og nyte babysmilene, for som du sier, de kommer ikke tilbake. Jeg kjenner også på den følelsen når jeg sitter og ammer lillejenta mi. Når vi slutter å amme om bare noe måneder, så skal jeg aldri amme baby mer. Og det er litt trist og vemodig. Så jeg prøver å nyte tiden med babyen min.

Ja, eg kosar meg masse med vesla! :hjerter_rundt:

Viktig å nyta denne tida, ja - den går så altfor fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var eg til helsesøster med vesla, på 6-vekers kontroll. Var til legen for ei veke sidan, men fekk ikkje time hos jordmor før i dag. Vesla er no 6 1/2 veke gammal.

Har funne ut at veslejenta mi er stor for alderen. Hadde rekna med at ho skulle bli lang, slik storesøster alltid har vore. Men i tillegg til å vera lang, så er ho også ganske tung. Storesøster låg alltid omtrent på gjennomsnittet på vekt, mens vesla ligg eit stykke over gjennomsnittet. Begge jentene mine er lange i forhold til gjennomsnittet.

Vesla oppførte seg eksemplarisk på kontrollen i går. Var først våken, og blid og fornøyd. Så sovna ho i fanget mitt etterpå. Vesla var no heile 59 cm lang, og 5285 gram tung! Hovudomkr. var på 38. Lengda vart berre målt sånn omtrent, for helsesøstera ville ikkje strekka ut beina hennar. Men lang var ho iallfall uansett! Helsesøstera synst ho såg ut som ho var 3 månader gammal, så stor som ho var. ;)

Helsesøstera synst berre det var flott at eg hadde nok melk til vesla, og at det gjekk så fint med amminga no. Eg hadde jo litt problem med amminga i starten, så eg er veldig glad for at det ordna seg. :) Ellers var det ikkje noko spesielt. Me prata berre litt om vesla, og korleis det var å ha ein baby i hus. Heldigvis har eg fått ein rolig baby denne gangen, som griner veldig lite, og søv godt om nettene. Og eg har nesten ikkje sett nokon tegn til sjalusi hos storesøster. Ho er berre veldig stolt over og glad i veslesøstera si. :) Så me har fine dagar, og kosar oss masse! :hjerter:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre at dere har det så bra, Mirabella! Ammetrøbbel er noe herk, altså! Godt at det har ordnet seg!

Psst ... På tide med ny ticker og oppdatering av signaturen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Koselig å høre at dere har det så bra, Mirabella! Ammetrøbbel er noe herk, altså! Godt at det har ordnet seg!

Psst ... På tide med ny ticker og oppdatering av signaturen? ;)

Ja, eg er veldig glad for at amminga går så fint no.

Er nok på høg tid med ny ticker og signatur, ja. ;) Skal sjå om eg kan få ordna det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne veka har eg vore både på barseltreff på helsestasjonen med vesla, og på babysang med henne. Veldig kjekt, begge delar! :) Vesla mi er vel ikkje akkurat så liten lenger, så kanskje ho burde få seg eit nytt kallenavn her inne? ;) Vog henne med klede på denne veka, då me var på helsestasjonen - og ho var då rett over 6 kg! Ho er både lang og tung, så no har eg gått over til å bruka str. 62 i klede. Og det var jammen på høg tid, for kleda i 62 er ikkje større enn dei må vera. Så det varer nok ikkje så altfor lenge før 68-kleda må fram, tenker eg.

Eg har også planar om å melda vesla på babymassasje. Er ei som har kurs i nærheten av der me bur. Men ho hadde visst eit kurs som pågjekk no, og starta ikkje nytt kurs før om ca ein månad. Blir nok til at eg melder oss på det kurset! Babysvømming har eg også vurdert, men det blir såpass langt å kjøra for å koma seg dit, at eg ikkje veit om eg orkar det i tillegg til alt det andre. Må jo ha litt tid til å berre vera heime og kosa oss også. :) Då kan eg heller ta henne med i bassenget innimellom, uten at det er noko organisert babysvømming-kurs.

Me kosar oss iallfall masse om dagane, og eg elskar å ha ein baby i hus igjen. :hjerte:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lesa om dagane dine. Særlig når ein ikkje ennå føler seg heilt klar for nr. 2 sjølv. Her er det nemlig alt anna enn skremselspropaganda, berre rein babylykke. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig å lesa om dagane dine. Særlig når ein ikkje ennå føler seg heilt klar for nr. 2 sjølv. Her er det nemlig alt anna enn skremselspropaganda, berre rein babylykke. :hjerte:

Her er det berre rein babylykke, ja! :hjerte:

I går var M. allerede 2 månader gammal! :strix: Kan ikkje skjønna kor desse månadene har blitt av. Har ikkje hatt ei einaste våkenatt i løpet av dei 2 månadane som har gått, sidan M. vart født. Heilt utrulig å ha så fine netter, eg som hadde kolikkbaby forrige gang.

Vesle M. feira 2-månadersdagen sin med å sova samanhengande lenger enn nokon gang før, denne natta! ;) Ho sov frå kl 21.30 i går kveld, til kl 06.30 i dag tidleg, i si eiga seng! Ho sov altså 9 timar i strekk, og var ikkje våken i det heile tatt i løpet av desse 9 timane! :hoppe: Eg amma henne då ho våkna, og me sov vidare til kl 8, då me stod opp. Hadde det ikkje vore for at eg måtte snu M. over på ryggen, og flytta henne lenger inn i senga (sidan ho låg heilt ytterst i mi seng, etter amminga) då eg og storesøster skulle stå opp, så hadde ho sove enda lenger. Men ho våkna då eg flytta på henne.

Vanlegvis søv M. 5-7 timar samanhengande før ho våknar og vil ha mat, men det har aldri skjedd før at ho har sove så lenge som 9 timar, før ho har våkna. Ei herlig natt! :nigo: Håpar det fortset slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Koselig å lese om dere, Mirabella! Går det fortsatt bra med dere?

:hug:

Kjekt at du tittar innom. :klem: Ja, det går fortsatt bra med oss! :) For 2 dagar sidan var M. 3 månader gammal! :rodmer: Heilt utrulig kor fort månadene går unna. Babyen min begynnar jo å bli stor!

Nettene er fortsatt heilt fantastiske! Eg har fortsatt ikkje hatt ei einaste våkenatt sidan eg fekk M. Heilt utrulig! :) Nokre netter våknar M. ein gang i løpet av natta, og så ein gang om morgonen igjen. Andre netter våknar ho ikkje i det heile tatt før tidleg på morgonen. Når ho våknar er det berre til å ta henne opp og amma henne, og så sovnar ho veldig fort igjen. Då kan eg berre leggja henne tilbake i senga si, og så søv ho vidare. Det er kun når eg innimellom sovnar under nattamminga, at ho blir liggjande ei stund i vår seng. Til vanlig søv ho i si eiga seng heile natta. I natt sov M. samanhengande frå eg la henne i 9-tida i går kveld, og fram til klokka var nesten 07.30 i dag tidleg. Ho sov ca 10 timar i strekk, fann eg ut (brukte ca 20 min. på å sovna). Flinke godjenta mi! :hjerte:

I veka som gjekk, var eg på 3-månaderskontroll med M. Ho er no 62 cm lang, og 6420 gram tung. Faktisk er ho 5 cm kortare enn storesøster var på samme alder. Og eg som synst ho er så lang! M. fekk også vaksine, og måtte stikkast i begge låra. :( Ikkje noko kjekt, men eg klarte heldigvis å avleda henne, sånn at ho slutta å grina ganske fort. Siste gangen gjekk eg bort til speilet som hang på veggen, sånn at M. fekk sjå seg sjølv. Eg vinka med handa hennar, og sa hei til speilbildet hennar. Då smilte M. stort, og slutta å grina. Helsesøstera var imponert over at eg klarte å avleda ein 3 månader gammal baby. ;)

M. har blitt veldig opptatt av leikar i det siste.Ho kan liggja lenge under babygymmen og sjå på figurane der, og prøver å ta på dei. Og ho følgjer med på musikken og lysa som blinkar i ulike fargar. Held me fram eller henger opp forskjellige leikar framfor henne, så studerer ho dei lenge. Ja, til og med bildebøker har ho begynt å bli interessert i.

M. har ikkje lært å rulla seg rundt enda. Men ho klarar å rulla seg over på sida, når ho ligg på ryggen. På magen nektar ho å liggja. Ho blir heilt hysterisk viss eg prøver å leggja henne på magen. Men eg bærer henne ein god del over armen mens ho ligg på magen, så ho får likevel trening i å løfta hovudet. Når eg bærer henne slik, er M. fornøyd. Men med ein gang ho havnar på magen på golvet, så er det full krise, av ein eller annan grunn. Ja ja, det går seg vel til etter kvart.

I dag har mannen min vore på kino med storesøster, og sett Karsten og Petra. Ho hadde kost seg masse, så det var veldig populært! :) Eg og M. hadde oss ein trilletur i sola, mens dei var vekke. Me strevar litt med å få M. til å sova på dagtid. Ho vil ikkje lenger sova i leikegrinda som me har i stova, som me har heva bunnen i, og bruker til dagseng. Det einaste som funkar om dagen, er når me går tur med henne, og ho får sova i vogna. Problemet er at med ein gang vogna står stille, så våknar ho. Så eg prøver å få til ein lang trilletur i løpet av dagen. Ellers blir det til at ho søv ein del på fanget mitt etter amming. Egentlig er det litt rart at M. hyler med ein gang me legg henne ned i senga på dagtid, for om natta er det aldri noko problem. Det hender ofte at M. våknar litt når eg legg henne tilbake i senga si, etter amming på natta. Men då snur ho berre litt på seg og lagar nokre små lydar - så lukkar ho augene, og søv vidare. Virkar som at når det er stille og mørkt i rommet, så klarar ho å finna roen igjen. Men om dagen, når det er lyst og lydar rundt henne der ho ligg og søv, så vil ho ikkje sova viss ho merkar at ho blir lagt ned i senga, eller at vogna ikkje lenger er i bevegelse. Ja ja, så lenge M. søv heile nettene, så skal eg ikkje klaga! Då skal eg heller tåla at det er litt tull med dagsovinga. Eg får sova kvar natt og er utkvilt om morgonen når eg våknar, og det er uansett heilt herlig! :) Sånn var det ikkje då storesøster var baby, så eg veit kor heldig eg er som får nok søvn, sjølv om eg har ein baby i hus.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres ut som om du beskriver babyjenta mi ved tre måneders alder :) Hun var (og er fortsatt) vanskelig å legge på dagtid, mens nettene går som en drøm. Hun ville heller ikke ligge på magen, men det har bedret seg etter hvert. Jeg legger henne på magen flere ganger om dagen, og tar henne opp når jeg merker at hun blir urolig, men før hun begynner å gråte. Da hun var tre måneder gammel tok det ofte bare noen sekunder. Nå som er hun er fem måneder gammel, kan hun ligge på magen i flere minutter om gangen, men det er fortsatt ingen favorittstilling. Vi får oppfølging av fysioterapeut, men hun har ennå ikke funnet noen grunn til å starte med noen form for behandling.

Fantastisk at lillejenta di sover så godt om nettene! Det er ingen selvfølge å få nok søvn når man har baby i hus, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lo M. fleire gangar, når eg sat og prata med henne. :) Det er første gangen eg har høyrt henne le. Koselig. :hjerte:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med god nattesøvn :) Lita var også ganske god på det til hun var 4 mnd, men sov aldri 10 timer i strekk som din M. Vi strevde også litt med å få henne til å sove når vognen stod i ro, men etter litt mormortid gikk det også fint og hun har siden hun var 8 uker bare sovet daglurer i vognen mens jeg får gjort litt forefallende eller tat igjen litt søvn. Frisk luft får vi nok av ;)

Herlig med babylatter :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...