Gå til innhold

Mammaliv!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Hahaha, herregud, jeg tenkte jente og skrev gutt! :ler: Og joda, jeg gjettet jente også jeg, så det er bare i stad hjernen min gikk helt i surr her :klaske:

Gratulerer så mye med JENTA i magen! :hjerte:

:fnise:

Ja, det kan lett gå litt i surr enkelte gangar! ;) Trudde nemlig du hadde tippa jente.

Takk for gratulasjon enda ein gang - med rett kjønn denne gangen! :biggrin:

:hoppendeglad: Så herlig! Gratulerer så mye med frisk og rask lillesøster!! wub.png

:klem:

Tusen takk for det, Marikke! :)

Ja, det er kjempeherlig å tenka på at eg har ei fin lita lillesøster i magen min! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for frisk jente! Då får du to jenter, akkurat som meg. Det er supert! :hjerte:

Og du, eg hadde morkaka bak i begge svangerskap, ikkje foran. Tenkte feil når eg skreiv her tidligare. :sjenert:

Takk skal du ha, Frida! :) Supert med to jenter, ja - eg gledar meg allerede! :hjerter_rundt:

Ok, så du hadde morkaka bak du også. Det har eg også hatt i begge mine svangerskap. Likevel kjente eg liv tidlegare første gangen, enn denne gangen. Ikkje heilt det eg hadde forventa, men tydelegvis er det ikkje unormalt heller.

Gratulerer så mye med vellykket UL og ei frisk og fin lillesøster :) :) :)

Tusen takk, angelou! :)

Med ein vellykka UL og ein perfekt jentebaby i magen, kunne ikkje denne dagen ha blitt bedre! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlige nyheter! :rodmer: Lillesøstre er riktig fine, det kan jeg skrive under på! Synes jeg har verdens fineste jenter. :hjerte:

Nå håper jeg inderlig at du klarer å slappe av og nyte resten av svangerskapet. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så mye med frisk og fin jente i magen :)

Håper du endelig klarer å slappe av.

Så plutselig at det var en "ny" dagbok i innleggene mine, og ble veldig glad når jeg så det var din. Tenkte at nå senker du kanskje skuldrene litt :)

Nå må du bare nyte resten av ferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Ingen årsak! :strix: Blir jo nesten overlykkelig på dine vegne, da jeg har lest at du har slitt veldig med å bli gravid med nummer. Forresten så kjenner jeg til den følelsen at man tror alt går galt, var slik med jenta mi (lå og gråt rett før ordinær ul da jeg trodde alt mulig kunne være galt med henne).. Jeg hadde absolutt ikke grunn til å bekymre meg, men det satt vel og lenge.. :sjenert: Håper uansett det går bedre med det og deg, at du ikke er så bekymret nå. :klemmer:

Tenk på de to flotte jentene du har, selv om den ene er i magen og snart gir et signal at "mamma, jeg er her jeg".

Og, jeg synes det var en fin ny tittel på dagboka! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med nytt navn på dagboka! Jeg tar det som et tegn på at du endelig føler deg trygg på denne graviditeten. Da er det jo bare sjarmøretappen igjen, og i desember kommer lillesøster! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlige nyheter! :rodmer: Lillesøstre er riktig fine, det kan jeg skrive under på! Synes jeg har verdens fineste jenter. :hjerte:

Nå håper jeg inderlig at du klarer å slappe av og nyte resten av svangerskapet. :klemmer:

Takk, Joyce! :) Ja, det er heilt utrulig at eg har ei perfekt lita babyjente i magen min! :hjerter_rundt: Lillesøstre er garantert kjempefine, ja! :) Eg har jo ei herlig jente allerede, som gledar seg stort til å endelig bli storesøster. :hjertesmil:

Håpar virkelig at eg klarar å slappa meir av resten av svangerskapet, for eg bør jo virkelig klara å nyta at eg er gravid, så fantastisk som det er at eg har ein liten baby som veks inni magen min. :hjerte:

Gratulerer så mye! :)

Takk for det, pysepusen! :)

:strix: for en herlig ul :hjerte:

Takk skal du ha, pusilus! :)

Gratuleeeeraaa! :D <3

Mange takk for gratulasjon, Mangopai! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nå ble jeg utrolig glad på dine vegne. Gratulerer med MiniMira.

:hurra:

Tusen takk for det, Blondie65! :) MiniMira, ja. :fnise:

Gratulerer med vellykket ultralyd! :)

Takk skal du ha, Rosalie! :)

Gratulere så mye med frisk og fin jente i magen :)

Håper du endelig klarer å slappe av.

Så plutselig at det var en "ny" dagbok i innleggene mine, og ble veldig glad når jeg så det var din. Tenkte at nå senker du kanskje skuldrene litt :)

Nå må du bare nyte resten av ferien :)

Mange takk for det, Wanita! :)

Ja, håpar virkelig at eg klarar å slappa litt av no. Håpar berre eg begynnar å kjenna ordentlige spark snart. Har ikkje kjent noko som helst på fleire dagar, som kan minna om babybevegelsar ein gang. Håpar det kjem snart!

Etter den ordinære ultralyden vart det heile litt meir virkelig, ja. Først no tør eg å begynna å tru på at dette skal gå bra! :) Så det stemmer nok at det var grunnen til at eg forandra tittel på dagboka mi akkurat no. ;) No gjenstår det berre å få laga meg ein ticker, og å få flytta dagboka mi over til gravid-dagbøkene! :Nikke:

Ja, no skal eg berre kosa meg og nyta resten av ferien! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen årsak! :strix: Blir jo nesten overlykkelig på dine vegne, da jeg har lest at du har slitt veldig med å bli gravid med nummer. Forresten så kjenner jeg til den følelsen at man tror alt går galt, var slik med jenta mi (lå og gråt rett før ordinær ul da jeg trodde alt mulig kunne være galt med henne).. Jeg hadde absolutt ikke grunn til å bekymre meg, men det satt vel og lenge.. :sjenert: Håper uansett det går bedre med det og deg, at du ikke er så bekymret nå. :klemmer:

Tenk på de to flotte jentene du har, selv om den ene er i magen og snart gir et signal at "mamma, jeg er her jeg".

Og, jeg synes det var en fin ny tittel på dagboka! :jepp:

:klemmer:

Ja, det tok meg nesten 3 år å bli gravid med denne spiren, så det tok si tid. Ekstra kjekt når me endelig lykkast, etter så lang prøvetid! :)

Litt godt å høyra at eg ikkje er åleine om å bekymra meg over graviditeten. Eg vart rett og slett utrulig skremt etter den aborten eg hadde i fjor. At eg kunne mista, uten å blø ein dråpe blod. Har vore livredd for at noko slikt skulle skje igjen, og at babyen i magen min plutselig ikkje skulle vera i live lenger, uten at eg hadde merka noko gale på forhånd. I tillegg strevar eg jo sånn med å bli gravid, at eg føler det ville ha vore virkelig krise om eg skulle mista igjen. For då er det ikkje sikkert at eg nokon gang ville ha klart å bli graivd igjen. Sånne tankar har eg hatt heile dette svangerskapet. :( Men eg håpar alt blir lettare framover, no når eg har vore på ordinær UL og sett at alt fortsatt ser fint ut med babyen i magen min! :)

Ja, eg tenker masse på dei to flotte jentene eg har - den eine på utsida, og den andre på innsida. ;) Heldig er eg! :rodmer: Håpar ho i magen snart gir lyd frå seg!

Kjekt at du likte den nye tittelen på dagboka mi! :)

Så koselig med nytt navn på dagboka! Jeg tar det som et tegn på at du endelig føler deg trygg på denne graviditeten. Da er det jo bare sjarmøretappen igjen, og i desember kommer lillesøster! :hjerter_rundt:

Ja, eg synst det var på tide med nytt navn på dagboka mi no! :) Kjem nok ikkje til å føla meg heilt trygg på at dette går bra, før eg har vesla i armane mine. Men eg føler med uten tvil mykje meir optimistisk no, etter den ordinære ultralyden! :)

Satsar på at "sjarmøretappen" går knirkefritt, og at lillesøster kjem som planlagt i desember! :hjerte:

Gratulerer!:D

Takk for det, LiveLaughLove! :)

Gratulerer med ei lita jente i magen :hjerte:

Vi venter også ei lita jente til jul :rodmer:

Tusen takk, Maiava88! :)

Så koselig at du også ventar ei lita jente til jul! Gratulerer. :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgon reiser me på ferie, så då kjem eg nok ikkje innom her på ei stund, reknar eg med. Ha ein fortsatt fin sommar så lenge, alle saman! :skya::sol: :is:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ei lita jente i magen :hjerte:

Vi venter også ei lita jente til jul :rodmer:

Vi venter også en liten prinsesse til jul :):rodmer:

<3 Blir en herlig jul!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...