Gå til innhold

Mammaliv!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til i dag, tenker på deg. Eg tippar forresten guttebaby, sånn i siste liten :)

Eg hadde morkaka foran i begge svangerskap, og kjente liv seinare i 2. svangerskap. Huskar ikkje heilt nøyaktig, men trur eg var 17 veker når eg kjente ørsmå bevegelsar i 2. svangerskap. Det var i påska i fjor i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag! :klemmer:

Jeg tipper du venter en liten gutt.

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykk til,dette går over all forventning ska du se!

Skal du tidlig?

Klem!

Takk for det! :)

UL er overstått no. ;)

Lykke til :)

Takk skal du ha! :)

Lykke til idag! :)

Tusen takk! :)

Lykke til :)

Takk for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag, tenker på deg. Eg tippar forresten guttebaby, sånn i siste liten :)

Eg hadde morkaka foran i begge svangerskap, og kjente liv seinare i 2. svangerskap. Huskar ikkje heilt nøyaktig, men trur eg var 17 veker når eg kjente ørsmå bevegelsar i 2. svangerskap. Det var i påska i fjor i alle fall!

Tusen takk! :)

No får du snart svaret på om du tippa rett kjønn! ;)

Eg er 18 veker no, og har morkaka bak. Likevel kjenner eg liv seinare denne gangen, enn sist. Lurer på om eg har kjent noko siste veka, men er ikkje heilt sikker.

Lykke til i dag! :klemmer:

Jeg tipper du venter en liten gutt.

Takk skal du ha! :)

Snart får du svaret på kva kjønn eg sannsynlegvis ventar! ;)

Masse lykke til!

Eg trur det er ein gut i magen :)

Takk for det! :)

Tippelista skal oppdaterast, og kjønn snart avslørast! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIRABELLA SIN ULTRALYD-RAPPORT!

Ja, då er den ordinære ultralyden som eg både har grua og gleda meg til, endelig overstått! :) Eg hadde time på KK kl. 10.30 i dag. Då eg sat på venterommet, var eg kjempespent og veldig nervøs. Mannen min kunne dessverre ikkje vera med i dag, sidan han er på jobb på ein plattform langt uti havet for tida. Og akkurat det gjorde det heile enda litt skumlare, altså at eg var heilt åleine. Eg måtte venta i ca 15 minutt, før eg fekk koma inn.

Ei koseleg dame tok imot meg, og først var det litt prating og gjennomgang av personopplysningar og slikt. Så var det tid for å leggja seg på UL-benken. Det tok ikkje lang tid før eit sprell levande lite foster dukka opp på skjermen! :hjerter_rundt: Kan ikkje beskriva kor utrulig glad og letta eg vart då!

Heile fosteret vart undersøkt grundig, og alt såg heldigvis kjempefint ut! :) Hjertet hadde 4 kammer, hjernen var som den skulle - ja, alle organ såg heilt flotte ut. Ho som undersøkte meg kunne iallfall ikkje finna noko som helst gale. Fint med fostervatn, og navlesnora hadde 3 blodårer, akkurat som den skulle ha. Eg fekk også høyra hjertelyden, som var på 150 slag i minuttet.

Ut frå målingar gjort på fosteret, vart termin sett til 18. desember. Eg meinar sjølv at termin er 19. desember, så eg vart altså flytta 1 dag fram (akkurat som på UL i veke 12).

Fosteret bevegde litt på seg, så babyen var iallfall våken. Babyen låg med ansiktet mot magen min. Så det er nok ikkje fordi fosteret har leie med ryggen ut, at eg ikkje har kjent bevegelsar enda. Ho som undersøkte meg meinte iallfall at det var heilt normalt å ikkje ha kjent spark enda. Det kunne enda gå mange veker til før eg kjente noko, sa ho. Så det er jo godt å vita! ;) Morkaka låg på bakveggen i livmora, slik eg fekk bekrefta på UL i veke 12.

Eg fekk også med meg fleire bilete av lillegullet i magen min. Nokre bilete der me ser fosteret i profil, eitt bilete der me ser ansiktet framifrå, og eitt bilete der me ser under den eine foten.

Etter at fosteret var undersøkt grundig, fekk eg spørsmål om eg ville vita kjønn. Og det ville eg sjølvsagt, for eg har vore kjempespent på det lenge! :lur: Ho såg etter, og kunne med ganske stor sikkerhet seia at i magen min har eg.....

..... ei lita JENTE! :babyjente: :hjertesmil: :rodmer:

Å, eg er så utrulig glad og lykkelig no! :strix: Tenk, jenta mi skal få ei lita søster. Det blir nok ei heilt spesiell jul i år! :hjerte:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Åååååh :grine:

Hurra for en lillesøster til jenta di! Du, jeg blir helt rørt her (og en smule misunnelig på deg.. :sjenert:) Er kjempeglad på dine vegne! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPPELISTE

Jente: :babyjente:

- Marikke

- Luremegpå

- Delphina

- Kommode

- angelou

Gutt: :babygutt:

- Trekkoppfuglen

- pysepusen

- Frøken Vims

- imli

- Blondie65

- Frida

- Klematis

- Mangopai

:babyjente: : 5 stk.

:babygutt: : 8 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje til Marikke, Luremegpå, Delphina, Kommode og angelou, som tippa rett kjønn! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipp hurra for en frisk og fin liten gutt i magen din! :hoppe: Å, så godt at du har fått bekreftet at alt er i orden! :strix: Håper du kan kose deg masse med graviditeten fremover :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh :grine:

Hurra for en lillesøster til jenta di! Du, jeg blir helt rørt her (og en smule misunnelig på deg.. :sjenert:) Er kjempeglad på dine vegne! :strix:

Tusen takk for koseleg gratulasjon, Delphina! :klem:

Blir heilt rørt eg og, når eg tenker på at eg fekk sjå ein heilt perfekt liten baby på UL i dag, og at jenta mi skal få ei lita søster! :hjerter_rundt:

Det er heilt fantastisk at eg er så heldig, etter å ha prøvd på nr 2 i nesten 3 år, før det endelig gjekk veien for oss! :hoppe: No skal eg virkelig nyta ferien, og tanken på dei to vakraste skattane mine i verden - godjenta mi, som eg har her hos meg kvar einaste dag, og den vesle babyjenta som eg har i magen min! :hjerte: Jammen er eg heldig, ja! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for en frisk og fin liten gutt i magen din! :hoppe: Å, så godt at du har fått bekreftet at alt er i orden! :strix: Håper du kan kose deg masse med graviditeten fremover :):klemmer:

Stemmer det ikkje at du tippa jente på meg? :klo: Det er iallfall det eg har ført opp i tippelista, og at du er blant dei som tippa rett kjønn - altså jente! :nigo:

Eg har altså ei lita jente i magen min, ikkje ein gutt. ;) Men uansett - tusen takk for gratulasjon, Kommode! :klem:

Fantastisk å få bekrefta at alt ser fint ut med babyen, ja! :) Håpar virkelig at eg klarar å berre nyta graviditeten heretter, og berre kosa meg med den lille i magen min. :Nikke:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha, herregud, jeg tenkte jente og skrev gutt! :ler: Og joda, jeg gjettet jente også jeg, så det er bare i stad hjernen min gikk helt i surr her :klaske:

Gratulerer så mye med JENTA i magen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for frisk jente! Då får du to jenter, akkurat som meg. Det er supert! :hjerte:

Og du, eg hadde morkaka bak i begge svangerskap, ikkje foran. Tenkte feil når eg skreiv her tidligare. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...