Gå til innhold

Mammaliv!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Så bra at kvalmen er der, misforstå meg rett ;), symptomer liker vi. Jeg var vel fornøyd når jeg var kvalm, og litt bekymret når jeg hadde dager så og si uten kvalme og oppkast, og skjønner godt hvordan du tenker.

Herlig at det er ul om to uker :strix:

Sliter med varmen jeg også, spesielt på natten. På dagtid er jeg inne likevel og til min store lykke har vi flere kjølerom på jobb.

Har dere noen matbutikker i nærheten med kjølerom til meieriprodukter og slikt så anbefaler jeg deg en tur dit :jepp:

Ja, kvalmen kom iallfall tilbake. Men no har eg ikkje vore kvalm i det heile tatt dei 5 siste dagane, så no er eg bekymra igjen. :( Men eg kryssar fingrane for at eg er over kvalmeperioden, sidan eg er 11 veker på vei no. Men eg føler meg langt frå trygg, og skulle ønskja at eg følte meg litt kvalm igjen. :sjenert:

I morgon er det berre ei veke igjen til UL. Merkar at eg gruar meg forferdelig, for eg klarar fortsatt ikkje å slappa av og tru på at den lille i magen min har det bra.

No er den verste varmen over her på vestlandet iallfall, så då er det levelig igjen! ;) Så eg treng heldigvis ikkje å jakta på eit kjølerom akkurat for øyeblikket! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en velbegrunnet frykt du deler med enhver vestlending.

Jeg har spøkt i ukesvis med at været er som det pleier for mai - bare vent til festspillene i Bergen begynner. Værgudene tok meg på ordet.

Så får vi et par herlige uker mitt i eksamenslesetiden og snø til sankt hans, juli i syndeflodens tegn og kald august.

Så derfor krampenyter vi sommeren når den er der.

Nei, her på vestlandet forventar me vel ikkje akkurat ein lang og solfylt sommar! Regnet er aldri langt unna - og eg som hatar regnver! :kjefte:

Ja, det blir nok akkurat ein slik sommar som du beskriver. :fnise: Det er berre så typisk!

Me får berre krampenyta sommaren når den først er her, ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, likar ikkje heilt at dette er 5. dagen på rad uten kvalme. :( Kunne eg ikkje ha vore litt uggen/kvalm kvar dag, heilt til eg begynte å kjenna liv? Då hadde eg sleppt alle desse bekymringane.

Noko anna eg synst var litt ekkelt, skjedde då eg kjørte bil i går. Fekk plutselig ein litt småvond/ubehagelig følelse nede i magen, på høgre side. Rett etterpå fekk eg nokre ganske kraftige vonde ilingar veldig langt nede i magen og i skjeden. Kom fleire gangar med veldig tette mellomrom, før det ga seg heilt. Etter det kjente eg ikkje noko meir.

Synst det var så fryktelig ekkelt, for det minna om dei smertene eg kjente då eg hadde medisinsk abort i fjor, akkurat i det aborten sette i gang. :( Kjente også av og til liknande ilingar/krampar då eg var yngre, den dagen eg fekk mensen, og blødde mykje.

Sidan dei smertene eg kjente i går minnar så veldig om sånne kjipe ting, så vart eg ganske bekymra etterpå. :( Men smertene varte berre ei kort stund, så eg håpar det ikkje er noko å bekymra seg for. Eg har vore heilt fin etterpå, men kvalmen har fortsatt ikkje kome tilbake. Ikkje rart at eg gruar meg til UL i neste veke. :sukk: Orkar ikkje tanken på at noko skal gå gale no, når eg endelig nærmar meg 12 veker.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, den den kroppen din er ikke noe snill med deg, altså! Det er jo så mye bedre å være fysisk dårlig enn å gå rundt og bekymre seg. Håper kvalmen kommer tilbake, og at du klarer å ta livet med ro og tenke positive tanker frem til UL!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:dagens-rose: Gratulerer med ny graviditet! Lenge siden jeg har vært innom her.

Kjedelig at kroppen gjør at du engster deg, men hos meg betydde det ingenting at kvalmen forsvat tidlig. Ble kvalm i uke 5/6 og var kvalm i kanskje tre, maks fire uker.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Mindre enn en uke til ul nå :klem: Håper du klarer å senke skuldrene litt etter den.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

Jeg kjenner og stikkinger i underlivet, på sidene av magen, og de merkeligste steder.

Kunne ønske du kunne senke skuldrene, det er ikke lurt å sammenligne hele veien, tror du? Alle svangerskap er forskjellige, og mitt er helt anneledes enn det i 2010, så trekk pusten dypt inn og lev litt, nyt det:)

Her gikk kvalmen over i uke 10, og du leste jo hvor ufattelig dårlige jeg var :rodmer:

Ha en super helg nå da, og kos deg :)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, den den kroppen din er ikke noe snill med deg, altså! Det er jo så mye bedre å være fysisk dårlig enn å gå rundt og bekymre seg. Håper kvalmen kommer tilbake, og at du klarer å ta livet med ro og tenke positive tanker frem til UL!

:klemmer:

Nei, kroppen min kunne godt ha gitt meg nokre tydeligare tegn på at eg er gravid! :kjefte: Heilt sant at det er mykje bedre å vera fysisk dårlig pga graviditeten, enn å gå rundt og bekymra seg. Trur nok eg bekymrar meg ekstra mykje denne gangen, etter det fæle opplevelsen eg hadde i fjor då eg opplevde MA, etter å endelig ha blitt gravid etter lang prøvetid. Klarar liksom ikkje å tru på at det kan gå bra denne gangen. :sjenert:

Kvalmen har tatt ein snartur innom kroppen min igjen, så då skal eg prøva så godt eg kan å ta det med ro og tenka positive tankar fram til UL på torsdag! ;)

:klemmer:

:dagens-rose: Gratulerer med ny graviditet! Lenge siden jeg har vært innom her.

Kjedelig at kroppen gjør at du engster deg, men hos meg betydde det ingenting at kvalmen forsvat tidlig. Ble kvalm i uke 5/6 og var kvalm i kanskje tre, maks fire uker.

:klem:

Takk for det, Alabama! :klem: Kjekt at du tittar innom dagboka mi. :)

Godt å høyra at eg ikkje er den einaste som opplever at kvalmen forsvinner så tidleg som i veke 10! :) Faktisk trur eg at kvalmen stort sett ga seg på den tida, då eg var gravid med jenta mi også. Fekk enkelte dagar innimellom i vekene etter, der eg var kvalm/kasta opp. Men etter kva eg kan hugsa, så ga den daglige uggenheten/kvalmen seg omtrent i veke 10, etter at eg hadde kasta opp som ein gal i veke 9. Veke 9 var då den absolutt verste veka, så var kvalmen omtrent heilt over etter det, viss eg hugsar rett. Så eg satsar på at det er normalt, ja! :)

:klem:

:hug: Mindre enn en uke til ul nå :klem: Håper du klarer å senke skuldrene litt etter den.

Ja tenk, mindre enn ei veke igjen til ny UL! :redd: Kjenner at eg både er spent og gruar meg. Og om berre 2 dagar, så har eg nådd veke 12! :omg: På ein måte har det gått veldig fort, for det er rart å tenka på at eg allerede snart er over i 2. trimester! Synst liksom ikkje eg har vore gravid så lenge enda. Samtidig føler eg at vekene har gått i sirup. Ventetida mellom kvar UL har føltest som ein evighet.

Håpar virkelig alt fortsatt ser fint ut på UL på torsdag, og at eg faktisk klarar å senka skuldrene litt etterpå om alt er bra!

:klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Jeg kjenner og stikkinger i underlivet, på sidene av magen, og de merkeligste steder.

Kunne ønske du kunne senke skuldrene, det er ikke lurt å sammenligne hele veien, tror du? Alle svangerskap er forskjellige, og mitt er helt anneledes enn det i 2010, så trekk pusten dypt inn og lev litt, nyt det:)

Her gikk kvalmen over i uke 10, og du leste jo hvor ufattelig dårlige jeg var :rodmer:

Ha en super helg nå da, og kos deg :)!!

Det var ikkje stikkingar eg kjente, det var vonde ilingar. Akkurat som slike ilingar eg får i hovudet når eg har feber, influensa e.l. Berre at det var nederst i mageområdet, og heilt ned i underlivet. :sjenert: Skikkelig guffent var det, for det føltest som skumle smerter. :( Heldigvis ga det seg ganske fort, og eg har følt meg heilt fin etterpå - så eg kryssar fingrane for at det var heilt ufarlig!

Stikkingar i magen kjente eg veldig mykje av i starten av svangerskapet, då eg var gravid med jenta mi. Denne gangen har eg ikkje kjent slike stikkingar i det heile tatt, og eg synst egentlig det er ganske merkelig. Det var jo mitt aller første graviditetstegn forrige gang!

Du har nok heilt rett i at alle svangerskap er forskejllige, så det er sikkert ikkje så lurt å samanlikna heile tida, nei. :sjenert: Men det er ikkje så lett å la vera heller! Trudde liksom at eg visste korleis eit normalt svangerskap skulle følast, men der tok eg tydeligvis feil! Det finst visst mange fleire variantar også hos samme person, enn eg hadde trudd. At menssmerter ikkje nødvendigvis betyr abort, var heilt nytt for meg. Eg kjente aldri menssmerter då eg var gravid med jenta mi, og då gjekk det bra. I fjor då eg vart gravid hadde eg menssmerter, og då mista eg jo. Derfor var eg overbevist om at det hadde gått gale denne gangen, då eg kom på UL i veke 6, sidan eg allerede då hadde kjent ganske masse menssmerter. Men alt såg fint ut både då, og på UL i veke 8. Så eg tok tydeligvis feil, og er kjempeglad for det! :) Tydelig at eg ikkje kjenner kroppen min så godt som eg trudde likevel. Så eg skal prøva så godt eg kan å nyta svangerskapet i tida framover, iallfall viss alt ser fint ut på UL på torsdag.

Så bra at du også opplevde at kvalmen forsvant i veke 10, sjølv om du var skikkelig dårlig så lenge det varte! :) Då er eg forhåpentlig berre heldig som slepper så lett unna, og at det ikkje betyr at noko er gale.

Ha ei fortsatt fin helg du også! :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ei heil veke uten kvalme, følte eg meg plutselig litt uggen i går ettermiddag/kveld. Turde ikkje heilt å tru på at det var ekte, og sa til meg sjølv at det sikkert berre var innbilning fordi eg ønska så veldig å føla meg litt kvalm igjen.

Men i dag tidleg vart eg plutselig ganske kvalm, etter at eg hadde stått opp og tatt ein dusj. Etter ei lita stund vart eg så kvalm at eg brekka meg og kasta opp litt. Må seia at eg vart utrulig glad og letta då! :) Eg får liksom eit mykje større håp om at alt fortsatt er bra med den lille i magen min, når kvalmen kjem tilbake. Om 2 dagar er eg dessuten 12 veker på vei, og det er jo ein stor milepæl!

Har innimellom litt småvondt på høgre side i magen, men prøver så godt eg kan å ikkje stressa med det. Det er egentlig minimalt eg kjenner, så eg reknar ikkje med at det er noko å bekymra seg for. Det er vel berre eg som kjenner ekstra godt etter for tida om alt følest normalt, tenker eg. :sjenert: No prøver eg iallfall å gleda meg over at kvalmen dukka opp igjen i dag, for det er jo uansett eit positivt tegn! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for kvalme! :heiajente:

Litt vondter er vel også helt ok. Det betyr (forhåpentligvis) bare at det vokser og strekker på seg inni der.

Nå er det ikke lenge til UL!

Ha en fin dag, Mirabella!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for kvalme! :heiajente:

Litt vondter er vel også helt ok. Det betyr (forhåpentligvis) bare at det vokser og strekker på seg inni der.

Nå er det ikke lenge til UL!

Ha en fin dag, Mirabella!

:hug:

Ja, kvalme er ein bra ting - iallfall når ein er gravid! ;)

Satsar på det ja, at det berre er fosteret som veks inni magen min, og at det er det eg kjenner av småvondt innimellom.

Ikkje lenge igjen til UL no nei, og eg gruar meg! :sjenert:

Ha ein fin dag (eller kveld) du også! :hug:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, i dag er eg akkurat 12 veker på vei! :rodmer: Heilt rart å tenka på. Betyr det at eg er over i 2. trimester no, eller?

I ettermiddag vart eg kvalm igjen, og brekka meg fleire gangar. Så det er tydelig at kvalmen ikkje er heilt over enda, sjølv om eg er mykje sjeldnare kvalm enn før. Og godt er det! :) Eg vil helst kjenna litt til kvalmen (eller andre tydelige graviditetssymptom), fram til eg begynnar å kjenna liv.

Gruar meg til UL om 3 dagar. Blir både spennande og skummelt på ein gang! Føler ikkje at eg har nokon spesiell grunn for å frykta at noko er gale, men ein kan jo aldri vera sikker. Håpar berre så inderlig at alt ser bra ut på UL på torsdag, sånn at eg kan klara å senka skuldrene litt (iallfall for ei stund...). :sjenert:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tolv uker :strix:

Skjønner godt den med at det er både skummelt og spennende med UL, jeg har hatt det slik hver gang jeg og dette svangerskapet har det blitt 8 så langt :sjenert:

Det går nok bra :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 12 uker! :hoppe:

Takk! :)

Lykke til på UL på torsdag! :)

Takk for det! :)

*Titter innom og gratulerer* :vinke:

Takk skal du ha! :)

Tolv uker :strix:

Skjønner godt den med at det er både skummelt og spennende med UL, jeg har hatt det slik hver gang jeg og dette svangerskapet har det blitt 8 så langt :sjenert:

Det går nok bra :Nikke:

Takk! :)

Ja, sånn kjem det nok å bli for meg også, på kvar einaste UL framover. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom å oppdaterer meg litt :)

Tenk å ha kommet over de magiske ukene. du er så heldig :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var enda ein UL overstått! Og det var akkurat like skummelt og spennande som dei forrige gangane.

Alt såg heldigvis fint ut fortsatt, med babygullet i magen min! :rodmer:

Då eg var på UL då eg var 12 veker på vei med jenta mi, meinar eg ganske sikkert at det var innvendig UL. Men i dag ville gynekologen prøva med utvendlig UL, og det gjekk heilt fint! :)

Alt såg bra ut. Eg såg hjertet som slo, og fosteret bevegde masse på seg. Armane såg eg tydeleg, og eg synst dei såg lange ut. Eg kunne til og med sjå fingrane. Men beina såg mykje kortare ut, synst eg. Då eg såg fosteret i profil, stakk over- og underleppa like langt fram som nasa. Eg synst det såg veldig merkelig ut, og spurte gynekologen om det skulle sjå sånn ut. Han påstod at alt såg fint ut, og at eit 12 veker gammalt foster såg litt alien-aktig ut. :fnise:

Gynekologen målte også nakkefolden, som eg meinar han sa var på 0,9 mm, som eg forstod var heilt fint. Nakkefolden burde visst ikkje vera over 3 mm. Nasebeinet kunne gynekologen også sjå, og han såg at fosteret ikkje hadde leppe-/ganespalte. Godt å vita at alt sånt ser fint ut!

Størrelsen på fosteret tilsvarte 12+4, og eg sjølv meinar at eg er 12 veker og 3 dagar på vei i dag. Så det stemmer jo veldig bra! :)

Det var berre ein ting eg synst var litt merkelig, og det var fosterlyden. Eg spurte korleis fosterlyden var, og fekk til svar at den var på 200 slag i minuttet! :sjokkert: Etter det eg har skjønt, er fosterlyden vanlegvis mellom 120 og 160 slag i minuttet. Då eg var gravid med jenta mi, var fosterlyden alltid mellom 140 og 150 slag i minuttet. Eg spurte om kvifor fosterlyden var på så mykje som 200 slag i minuttet, om det var normalt, og om det var fordi det var så tidleg i svangerskapet. Han svarte at det var normalt så tidleg. Eg spurte om antal hjerteslag per minutt gjekk ned seinare i svangerskapet, og han svarte ja. Kan ikkje hugsa når eg fekk målt fosterlyden for første gang, då eg var gravid med jenta mi. Men eg hugsar at fosterlyden alltid låg på mellom 140 og 150 slag i minuttet. Så eg må seia at eg ikkje stolar heilt på det gynekologen sa angåande fosterlyden. :sjenert:

Får berre håpa det stemmer det gynekologen sa, at alt ser fint ut med den lille i magen min! :) Håpar eg klarar å senka skuldrene no, og begynna så smått å gleda meg over at eg er gravid.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...