Luremegpå Skrevet 28. oktober 2010 #501 Del Skrevet 28. oktober 2010 Heisan!! Oisann, her har det skjedd mye! Du kommer av og til opp på mine innlegg og av og til ikke, fatter ikke.. Så bra at du faktisk fant pergo da!!! Får virkelig håpe at det funker som bare det!!Bivirkninger er jo dessverre noe man må regne med, MEN det er så mange ganger man ikke får det også, så tenk heller den veien!! Håper virkelig det klaffer for deg nå, forostår frustrasjon og alt , selvom jeg ikke har det på samme åten selv, men det er jo noe med den uvissheten, så er så fryktelig!! Har troen jeg, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 29. oktober 2010 #502 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg fikk veldig lite bivirkninger av pergo. Var litt mer varm enn vanlig, og så ble jeg ganske tørr.. Fikk lengre lutealfase da, det var utrolig kjedelig. Håper det er det som skal til for at det klaffer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 5. november 2010 #503 Del Skrevet 5. november 2010 Så bra at du fikk tak i pergo i tide, Mirabella! Masse lykke til, håper dette er lykkesyklusen. Pergobarn kan virkelig anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. november 2010 Forfatter #504 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Eg har jo tatt min første Pergokur denne syklusen (dobbel kur), og det er no litt over ei veke sidan eg fekk positiv EL-test (på CD 14). I dagane etter at eg hadde tatt tablettane, og fram mot EL, hadde eg svake hetetokter, som kom med jevne mellomrom. No dei siste dagane har eg hatt ein litt ubehagelig følelse heilt nede i magen, på høgre side. Det er ikkje stikkingar, men bittelitt vondt. Reknar med det er pga Pergoen. I dag var eg til ein ny gynekolog, og fekk tatt blodprøve for å sjå om eg har hatt EL denne syklusen. Fekk også innvendig UL. Eg hadde mange egg i begge eggstokkane, så gynekologen sa at eg ikkje trengte å bekymra meg for at eg hadde kome i overgangsalderen enda. HURRA! Får berre håpa det er lenge til eg kjem i overgangsalderen enda, og at det ikkje var dei aller siste eggreservane mine gynekologen kunne sjå i eggstokkane mine... Livmora og eggstokkane mine såg fine ut - men det var ein stor sirkelforma "ting" i livmora, som var veldig tydelig, og lett å sjå. Gynekologen sa at det kunne vera ein eggpose, men at den var egentlig for stor til at det var sannsynlig at det var det. Nevnte også at det kunne vera ein cyste. Eg spurte ikkje nærmare etter, men når eg kom heim begynte eg å tenka på at det går vel ikkje an å ha ein stor cyste inni livmora? Eg har hatt ein ganske stor cyste før, men den var på den eine eggstokken. Skjønnar ingenting eg... Er det nokon som har peiling, som kan svara meg på kva dette kan vera? Eg fekk også beskjed om å fortsetja med å ta Pergo annankvar syklus, i 2-3 syklusar til. Og hadde eg ikkje blitt gravid etter Pergokurane, skulle eg ta kontakt igjen etter påske, og me skulle bli henvist vidare til prøverør. Men kva viss det er ein svær cyste, det me såg i livmora mi på UL i dag? Er det ikkje då skummelt å ta Pergo i fleire syklusar til, uten å få oppfølging med UL e.l.? For eg veit jo at Pergo kan gi auka risiko for cystar. Og viss det allerede er ein stor cyste eg har fått no etter kun ein Pergokur, så blir den vel enda større eller eg får enda fleire cystar, om eg tar fleire Pergokurar? Eg var hos ein gynekolog på Volvat for ikkje så mangge månader sidan, og då hadde eg ingen cystar. Så viss det er ein cyste det eg har i livmora no, så har den sannsynlegvis kome etter denne Pergokuren. Huff, kjenner at eg blir litt bekymra no... Eg hadde forresten håpa på at gynekologen allerede no kunne senda søknad om prøverør, sidan me allerede har vore prøvarar i snart 1 1/2 år. Men ho sa at det var "berre" 2-3 månaders ventetid til forsamtale. Og då ville dei ikkje at ein skulle gå på Pergo, når ein kom dit og skulle undersøkast. Derfor meinte gynekologen at eg måtte gjera meg ferdig med Pergokurane, før me vart henvist vidare til prøverør. Eg synst me har venta lenge nok allerede. Får berre kryssa fiongrane for at Pergoen virkar, sjølv om det ser dårlig ut for denne syklusen... Endret 16. november 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. november 2010 Forfatter #505 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Heisan!! Oisann, her har det skjedd mye! Du kommer av og til opp på mine innlegg og av og til ikke, fatter ikke.. Så bra at du faktisk fant pergo da!!! Får virkelig håpe at det funker som bare det!!Bivirkninger er jo dessverre noe man må regne med, MEN det er så mange ganger man ikke får det også, så tenk heller den veien!! Håper virkelig det klaffer for deg nå, forostår frustrasjon og alt , selvom jeg ikke har det på samme åten selv, men det er jo noe med den uvissheten, så er så fryktelig!! Har troen jeg, stå på Kjekt at du tar turen innom! Ja, det var kjempeflaks at eg fekk tak i Pergo akkurat i tide! Bivirkningane har ikkje vore noko ille, heldigvis. Litt hetetokter innimellom fram mot EL, og litt småvondt i høgre side av magen dei siste dagane, i tida etter EL. Men kanskje eg har fått ein cyste pga Pergoen, og det er jo ikkje noko særlig bra i så fall... Håpar veldig at Pergoen kan hjelpa meg - men eg trur det er liten sjanse for klaff denne syklusen. Forrige gang eg var gravid, hadde eg masse stikkingar i magen 5 DPO. Har ikkje kjent antydning til stikkingar enda, så det tar eg som eit dårlig tegn. Men det er vel ikkje lov til å gi opp håpet heilt før mensen kjem, har eg høyrt! Ja, det er heilt sant at uvissheten er det aller verste! Frykten for at eg kanskje aldri kan bli gravid igjen, gjer meg livredd og deppa. Men etter gynekologbesøket i dag har eg iallfall fått bekrefta at eg ikkje har kome i overgangsalderen enda - så då skal eg prøva så godt eg kan å halda motet oppe! Endret 16. november 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. november 2010 Forfatter #506 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Jeg fikk veldig lite bivirkninger av pergo. Var litt mer varm enn vanlig, og så ble jeg ganske tørr.. Fikk lengre lutealfase da, det var utrolig kjedelig. Håper det er det som skal til for at det klaffer! Ja, eg også følte meg veldig varm innimellom, i tida fram mot EL. Var nok svake hetetokter. Blir egentlig overraska om eg får lengre lutealfase av Pergo, for eg har lang lutealfase frå før. Men det gjenstår å sjå! Får virkelig håpa at det er Pergo som skal til for at det klaffar for oss, ja! Vart du gravid når du brukte Pergo? Så bra at du fikk tak i pergo i tide, Mirabella! Masse lykke til, håper dette er lykkesyklusen. Pergobarn kan virkelig anbefales Takk! Eg hadde litt flaks der ja, som akkurat fekk tak i Pergo i tide! Ja, Pergobarn er sikkert heilt topp! Endret 16. november 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. november 2010 #507 Del Skrevet 16. november 2010 Krysser fingrene for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. november 2010 Forfatter #508 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Krysser fingrene for dere Takk! Håpar virkelig me får klaff i løpet av dei 4 Pergokurane eg skal ta, før det evt blir prøverør på oss. Endret 22. november 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. november 2010 Forfatter #509 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) I dag (22. november) kom mensen, etter min aller første Pergosyklus. Hadde virkelig håpa at det skulle hjelpa med Pergo, men dengang ei... Har skjønt lenge at det ikkje har gått veien, pga manglande symptom. Men det er skikkelig kjipt uansett, etter 1 1/2 års prøvetid uten resultat! Fekk positiv EL-test på CD14 denne syklusen (7. november), og hadde ein lutealfase på 14 dagar. Lutealfasen min pleier alltid å vera på 14 dagar, når eg ikkje brukar Pergo også. Men dei siste månadene har eg jo fått positive EL-testar veldig tidleg i syklusen (mellom CD11 og CD13) - så Pergoen gjorde iallfall eg eg fekk litt seinare EL, slik eg håpa på. Det er det einaste som er positivt. Får berre kryssa fingrane for at Pergoen snart gjer meg gravid, for no synst eg virkelig det er min tur til å bli gravid, etter 1 1/2 års prøvetid! Berre 3 Pergokurar igjen å klara det på no, ellers er det ingen vei utenom prøverør. Endret 22. november 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #510 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Eg var heilt sikker på at mensen kom i går. For då eg var på do på ettermiddagen, så hadde det kome ein del slim i trusa, med litt blod i. Og eg har aldri nokon sinne oppleva spotting tidlegare, før mensen kjem. Når det først kjem litt blod, så pleier mensen å vera i full gang innan kort tid. Men det var nok likevel spotting eg opplevde i går. For eg såg ikkje ein bloddråpe meir, før eg var på do i dag tidleg. Då kom mensen på ordentlig! Så eg trur kanskje at dagen i dag blir første mensdag (23. november) - og ikkje gårsdagen, slik eg rekna med. Endret 23. november 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. november 2010 #511 Del Skrevet 23. november 2010 Kjedelig at det skal være så vanskelig ... Vet ikke hva annet jeg kan si enn at jeg føler med deg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #512 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Eg er heilt i sjokk! Skal 2011 bli mitt lykkeår? Eg tør nesten ikkje å seia det, men... EG ER GRAVID!!! Det er eit så vanvittig stort under, og eg er både kjempelykkelig og redd på ein gang. Kan det virkelig vera vår tur no, etter meir enn 1 1/2 års prøving, og 20 lange prøveperiodar? Eg sliter med å tru at det kan vera sant. Eg har ikkje eit einaste graviditetssymptom, så eg har ikkje ein gang tenkt tanken på at eg kan vera gravid denne gangen heller. Men eg tok ein CB i dag tidleg, sidan eg venta mensen i går, og den ikkje har dukka opp enda. Og jammen lyste det eit nydelig, klart og tydelig blått kryss mot meg! Så då er det vel ingen tvil? IKM var som sagt i går, 7. februar 2011. Eg som heilt hadde gitt opp at me skulle klara det på eiga hand! Var overbevist om at prøverør var vår einaste sjanse, viss eg i det heile tatt var så heldig å vera fruktbar enda. Eg tok ein AMH-prøve for kort tid sidan, for å sjekka om eg har kome i for tidleg overgangsalder. Har hatt så mykje syklustull sidan august i fjor, som eg har nevnt her inne før. Har hatt 2 korte syklusar uten EL, i tillegg til at eg har begynt å blø mykje mindre og færre dagar enn før, når eg har mensen. Så frykten for at eg ikkje var fruktbar lenger, har vore stor! Har ikkje fått resultatet av prøven enda - men no veit eg iallfall at eg ikkje kan ha kome i overgangsalderen heilt enda - og det er ein fantastisk følelse, etter alle bekymringane eg har hatt rundt dette. Pergo er virkelig tingen! Eg har tatt 2 doble pergokurar, og dette var altså pausemånaden etter andre pergokur. Hurra for pergoen!!! Tør enda ikkje tru heilt på at dette skal gå bra, så eg jublar ikkje for høgt enda. Men eg skal prøva så godt eg kan å ikkje bekymra meg for mykje, og heller gleda meg over at eg endelig er gravid! Kryssar fingrane for at spiren min held seg godt på plass heilt til oktober! Tenk om eg er så heldig at eg endelig skal få bli mamma igjen, og I. skal få bli storesøster? Endret 8. februar 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. februar 2011 #513 Del Skrevet 8. februar 2011 Endelig! Gratulerer, Mirabella! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 8. februar 2011 #514 Del Skrevet 8. februar 2011 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Endelig!! Gratulerer så masse masse!!! Hvordan har du det? Hva sa mannen din da? Happy for you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #515 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Endelig! Gratulerer, Mirabella! Tusen takk, dreia! Ja, endelig vart det min tur! Heilt fantastisk. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Endelig!! Gratulerer så masse masse!!! Hvordan har du det? Hva sa mannen din da? Happy for you Tusen takk for det, Luremegpå! Ja, tenk at det skulle bli min tur til slutt. Eg er så utrulig glad! Eg har det fint, men synst godt at eg kunne ha fått nokon små graviditetssymptom snart. Eg hadde veldig lite symptom i starten forrige gang eg var gravid, men no har eg absolutt ingen symptom! Synst det er litt rart, men kryssar fingrane for at alt er bra med spiren min likevel. Ikkje rart at eg ikkje ein gang vurderte å ta ein test før mensen ikkje dukka opp når den skulle, for eg har jo ikkje merka noko som helst! Mannen min vart overraska og glad. I går var han veldig ivrig etter å fortelja nyheten til jenta vår på 2 år. Men eg klarte heldigvis å avverga det. Har ikkje akkurat så veldig lyst til at ho skal gå rundt og fortelja til alle allerede no, at mamma har baby i magen. Tenker me ventar med å fortelja det til jenta vår til eg har passert 12 veker, og det ikkje er nokon hemmelighet lenger! Endret 9. februar 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 9. februar 2011 #516 Del Skrevet 9. februar 2011 For en fantastisk nyhet, gratulerer så mye Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #517 Del Skrevet 9. februar 2011 For en fantastisk nyhet, gratulerer så mye Mirabella Takk skal du ha, Ilja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #518 Del Skrevet 9. februar 2011 Eg tok forresten ein ny test i dag, ein CB digital - og i løpet av veldig kort tid lyste det GRAVID mot meg i displayet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 9. februar 2011 #519 Del Skrevet 9. februar 2011 Eg tok forresten ein ny test i dag, ein CB digital - og i løpet av veldig kort tid lyste det GRAVID mot meg i displayet! Fantasisk følelse! Så fantastisk at du ikke tror det nesten..weird! Nyd tiden! Ja, like greit å ente litt med å fortelle det, de små skravler jo sånn:) Hihi.. Kjedelig å være symptomfri,men de kommemr vel;)! Hehehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #520 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Fantasisk følelse! Så fantastisk at du ikke tror det nesten..weird! Nyd tiden! Ja, like greit å ente litt med å fortelle det, de små skravler jo sånn:) Hihi.. Kjedelig å være symptomfri,men de kommemr vel;)! Hehehe:) Ja, ikkje sant! Eg nyter dagane veldig no, og er så lykkelig over at det endelig vart min tur igjen! Ein ubeskrivelig herlig følelse er det! Men innimellom kjem angsten for at det skal gå gale. Men det får ikkje lov til å skje - for etter så lang prøvetid som me har hatt, så får jammen spiren klora seg godt fast når den først har klart å festa seg! Trur nok jenta vår hadde avslørt hemmeligheten ganske kjapt, så eg trur nok me ventar ei stund enda med å fortelja det til henne, ja. No lurer eg plutselig på om eg kanskje ikkje er heilt symptomfri likevel! Fleire gangar i løpet av gårsdagen, fekk eg ein rar følelse midt i magen, langt nede. Der skambeinet er, eller kva det no heiter. Tenkte først ikkje noko spesielt over det. Men då eg reiste meg opp frå sofaen for å gå på badet i går kveld, kjente eg det fleire gangar, og enda tydeligare enn før på dagen. Følest som eit trykk/press, samtidig som det er litt vondt/ømt. Varer berre i eit sekund eller 2 om gangen, og vanlegvis når eg reiser meg opp, bøyer meg ned, forandrar stilling e.l. Begynte å lura litt på kva det kunne vera, for eg kan ikkje hugsa å ha kjent det same heilt i starten av svangerskapet, forrige gang eg var gravid. Men så kom eg plutselig på at det minna litt om bekkensmerter! Men eg kan ikkje heilt skjønna at det kan vera det heller. Veit jo at det er vanlig å få bekkenplager tidlegare enn forrige gang, når ein blir gravid på nytt. Men eg synst berre det var ekstremt tidleg. Forrige gang eg var gravid, begynte eg ikkje å kjenna noko i bekkenet før eg var ca 30 veker på vei! Ja ja, kan jo henda at det er noko heilt anna, som berre minnar om bekkensmerter. Håpar det! Trur iallfall ganske sikkert at det er eit graviditetssymptom. I går kveld kjente eg også eit ganske kraftig stikk i magen, så eg kryssar fingraner for at symptoma er på vei no! Endret 10. februar 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå