Gå til innhold

Amused and bemused

Amused

Anbefalte innlegg

MC: Jeg er nok litt latere enn deg :fnise: Når jeg tenker meg om var vel slepet mitt litt større enn det som var avbildet...

Amused: Du får prøve noen kjoler og se hva du synes selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefin kjole ja :jepp:

Jeg hadde også kjole med ganske langt slep. Og bare sånn stropp rundt hånda :fnise: Men synes det gikk veldig greit egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke sukkerfrie Amused! :tommelopp:

Så fin kjole! Jeg har også kikket masse på kjoler fra JKdress.com.. Skal du bestille derfra? Det tenker jeg....

Så gøy at dere også planlegger bryllup! :) Har du begynt å tenke på innbydelsene ennå forresten?

Ja, jeg har tenkt å kjøpe derfra! Har lest så mye positivt om dem nå at jeg ikke har råd til å la være. Men først må jeg slanke meg litt :sukk: Og vente til etter jul i hvert fall. Gleder meg! Kjøper nok kjole til snuppa også derfra, hun skal jo være brudepike :rødme:

Har tenkt litt på innbydelser, og tror vi lager dem selv. Har lyst på et tema i mørkerødt, sølv og hvitt, og alt må jo matche ;) Enn du?

så bra at dere fikk en ordentlig koselig date med hverandre da! er viktig å sette av tid til sånt også :rødme:

den kjolen var bare utrolig lekker! :hjerter: synes ikke du bør være så praktisk jeg altså..det er mest sannsynlig sånn hempe på slepet som du kan henge opp på hånden din..det er jo tross alt brullyps dagen deres og den var sabla lekker!!! :jepp: tihi.. også har jeg sendt myyyye lengre slep ;)

så flink du er til å ikke spise sukker og annet usunt..er ikke så flink selv :sjenert:

ha en flotters kveld videre :klemmer:

Ja, var utrolig koselig ute. Har ikke vært på kino siden jeg var gravid, så det er ei stund siden!

Aha! Så det går an å ha slepet der, ja! Hmm... da ble det flere muligheter :biggrin:

Flink og flink... Det blir nå annenhver dag ;)

Så bra at dere fikk en koselig kveld sammen, og at T er i bedre form :)

Fin kjole! Ligner en del på den jeg hadde, faktisk, så ikke rart at jeg likte den ;) På min var det knapper bak, og jeg fikk hengt opp slepet på festen. Tror ikke jeg hadde giddet å bære det med den stroppen rundt håndleddet hele festen... Men det er meg.

:klem:

Fin kjole ja! Kan tenke meg du var en flott brud :rødme:

Hmm... må absolutt ha slep som kan henges opp eller noe, ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok noe lignende slep som det er på denne, og jeg bar den med stropp på håndleddet gjennom kvelden - tenkte ikke på det som noe problem en gang ;) Nydelig kjole forresten!

Kjærestetid er fint og viktig, bra dere koste dere!

Vi hadde burgere på søndag - hjemmelaget, da. DA er det lov, er det ikke? :ler:

:fnise: Fint med delte erfaringer ;) Vi var i et bryllup nylig, og da slet bruden skikkelig med det slepet. Kom seg nesten ikke opp på stolen når det ble klirret til kyssing en gang.

Vi hadde hjemmelaget burger på mandag vi :ler: Det er lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MC: Jeg er nok litt latere enn deg :fnise: Når jeg tenker meg om var vel slepet mitt litt større enn det som var avbildet...

Amused: Du får prøve noen kjoler og se hva du synes selv :)

:ler: Da blir det slep her også!

Kjempefin kjole ja :jepp:

Jeg hadde også kjole med ganske langt slep. Og bare sånn stropp rundt hånda :fnise: Men synes det gikk veldig greit egentlig!

Så bra! Da kan jeg jo ha slep også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Lillemor sov fra 19 til 6.30 i dag :hoppe: Hun er en drøm å legge for tiden. Enten sovner hun straks, eller så holder hun på med sitt, synger, roper og herjer fram til hun sovner av seg selv. Gråter ikke en gang når vi går ut av rommet :rødme: Deilig!

Jeg la meg 21.30 i går, måtte ta igjen litt tapt søvn :fnise: Våknet i 1-tida av at snuppa skrek til i søvne, så jeg sjekket at hun ikke hadde sparket av seg dyna. Av og til ligger hun uten dyne, på magen med beina og armene under seg, helt sammenkrøpet fordi hun er litt kald, stakkars. Men i natt hadde hun dyna på i hvert fall.

Skulle egentlig ut og sykle i går også, men begynte å diskutere med mannen i stedet :sur: Vi blir aldri helt enige om prioriteringene i huset, hva som haster mest av oppussing eller vanlig husarbeid. Jeg hater å bo i rot, og det blir mye rot av evig oppussing og en mann som alltid må ha et prosjekt gående :roll: Men vi ble da venner raskt, og må bare innse at vi prioriterer forskjellig, selv om begge vil ha rett :fnise: Har blitt veldig flinke til å avslutte krangelen med at den ene begynner å le fordi vi er så teite :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cupcakes

kjenner meg igjen å sånn type krangler ja..vi er ikke så veldig flinke til å slutte på en hyggelig måte enda vi da..men får lære av deg ;) hehe..

så deilig at tulla er så fin å legge da, det er nok deilig kan jeg tenke meg :Nikke:

ha en fin dag videre amused :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med unge som er lett å legge. Det er stort sett ungen her også *bank i bordet*

Kjenner igjen den type krangel ja... Og ikke minst mannfolk som alltid har et "prosjekt" på gang! Gjerne flere på en gang, og ingen av dem ser ut til å bli ferdig :roll:

Ja, ja.

Du er flink med kostholdet for tida da, jeg har spist godteri hver dag i en uke jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg igjen å sånn type krangler ja..vi er ikke så veldig flinke til å slutte på en hyggelig måte enda vi da..men får lære av deg ;) hehe..

så deilig at tulla er så fin å legge da, det er nok deilig kan jeg tenke meg :Nikke:

ha en fin dag videre amused :)

:fnise: Lettere å avslutte krangelen når man skjønner at det man sier er dustete.

Deilig med unge som er lett å legge. Det er stort sett ungen her også *bank i bordet*

Kjenner igjen den type krangel ja... Og ikke minst mannfolk som alltid har et "prosjekt" på gang! Gjerne flere på en gang, og ingen av dem ser ut til å bli ferdig :roll:

Ja, ja.

Du er flink med kostholdet for tida da, jeg har spist godteri hver dag i en uke jeg... :sjenert:

Ja, det er kjempedeilig når hun sovner så lett! Endelig :) Det tok sin tid, men nå er vi gjennom den verste tida søvnmessig sett, tror jeg.

Prosjekter som aldri blir ferdige er en gjenganger her også, slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg laget bryllupstråd :hoppe: Gleder meg til alt som skal gjøres, jeg :fnise:

I går syklet jeg igjen, og tok styrkeøvelser når jeg kom hjem. I morges var jeg smalere rundt livet enn siden før jeg ble gravid, så da håper jeg vekta følger etter snart! :jupp:

Null godis i går, men i dag har jeg spist en is. Må nesten det når sola skinner :sol: Min kjære skal bort i kveld, så jeg skal kose meg med grønnsaker og dip. Lettere å la være å spise godteri når min søthungrige mann ikke er hjemme ;)

Gleder meg til to hele dager sammen med familien :rødme: Det er uvant og rart og litt trist å være borte fra lillemor hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg alene hjemme - deilig! Snuppa sovnet på flekken i kveld, og jeg vurderer en dupp på sofaen ;)

Har spist en is i dag, samt drukket en iskaffe og spist pizza til lunsj, men ender på bare 1800 kcal fordi :hoppe: Flink ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

nam, grønnsaker med dip er utrolig godt! men eg er ikke noe flink til å spise det, samboer ser rart på meg når jeg vil ha det, også ender det med "ekte" godterier i stedet :sjenert:

synes du er veldig flink jeg :hoppe: og en is når det faktisk er :sol: for engang skyld hører bare med til sommeren synes jeg :Nikke:

og jeg synes du er veldig flink til å trene også jeg! :)

ha en fin kveld alene hjemme med snuppa som var så snill og sovne med engang :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Cupcakes! Føler meg litt flink også :biggrin: Men Holiday-dip og kålrot smakte ikke særlig godt :eek:

I dag er skeie ut-dagen! :danse: Men selvsagt har jeg ikke lyst på noe :fnise: Vel, det kommer nok. Tror vi skal ha biff, pommes og rødvin til kvelds :sikle:

Siden samboeren min var ute i går, sa jeg at jeg kunne stå opp med lillemor, hvis jeg får sove så lenge jeg vil i morgen :nigo: Er trøtt, våknet kl. 23, 0.30, 1.30, 4.30, 5 og 6 :Gjesp: Av mannen som kom hjem, når han snorket, musikk fra en fest et sted, snuppa som laget lyder i søvne, og den kosete katten vår. Tror jeg tar meg en dupp når lillemor skal sove :jepp:

Nå sitter hun og ser Mikkes Klubbhus og spiser puffet ris (har fått grøt alt), mens jeg drikker kaffe og skal lese nettaviser :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slitsomt når man våkner så mange ganger på natta. Da gjør det godt med en hvil på dagen :)

Her sitter poden og utforsker kjøkkenskuffa si. Høres ut som et helt orkester :fnise:

Ha en fin lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin kjole du har funnet! Nesten så jeg får lyst til å gifte meg og oppleve hele dagen på nytt, men uten nervøsiteten denne gangen. ;)

Du er flink med treningen! :jepp: Prøver å skjerpe meg jeg også, men rockeringen min er ikke funnet frem siden vi flyttet enda ... :sjenert: Skal finne den frem straks, og satser på at turgåing, rocking og mindre snop hjelper litt her også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt når man våkner så mange ganger på natta. Da gjør det godt med en hvil på dagen :)

Her sitter poden og utforsker kjøkkenskuffa si. Høres ut som et helt orkester :fnise:

Ha en fin lørdag :klemmer:

Ja, jeg blir litt sur fordi jeg våkner så lett. Men da bekymrer jeg meg ikke for å ikke våkne hvis røykvarsleren skulle gå av (gud forby) :)

Kjøkkenskuffer er gøy. ja! Snuppa har også en egen skuff, med uåpnede tørrvarer :fnise: Da går det utover knekkebrødene og muffinsformene :)

Så fin kjole du har funnet! Nesten så jeg får lyst til å gifte meg og oppleve hele dagen på nytt, men uten nervøsiteten denne gangen. ;)

Du er flink med treningen! :jepp: Prøver å skjerpe meg jeg også, men rockeringen min er ikke funnet frem siden vi flyttet enda ... :sjenert: Skal finne den frem straks, og satser på at turgåing, rocking og mindre snop hjelper litt her også. :jepp:

Så du anbefaler et bryllup, altså? ;)

Skulle nesten ønske jeg hadde rockering jeg også, men jeg får komme meg på trening heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: God morgen!

Sitter og spiser frokost i ensom majestet siden både mannen og snuppa sover :rødme: Hadde ei urolig natt fram til 2, da la jeg meg sammen med snuppa på gjestesenga, og vi sov til 6.30, da våknet jeg av meg selv. La snuppa, som fortsatt sov, i senga si, og tenkte jeg skulle få en time i egen seng. Akkurat da ringte vekkerklokka :fnise: Kan ikke lage meg kaffe heller, siden kaffemaskina bråker sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med unger som er lette å legge. Det er lillegutt her også for tida. Godt å slippe skrikinga...

Kjempefin kjole. Jeg hadde også langt slep med hempe + langt slør. Jeg var opp og ned på stolen x antall ganger. Er ikke så vanskelig ;)

Håper natta i dag blir roligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov utrolig godt i natt! :danse: Snuppa våknet kl. 7.15, og det var visst litt tidlig, for kl. 10 måtte hun sove igjen, var helt gåen stakkars. Spørs om det blir to dupper i dag da. Rart at hun har sånt søvnbehov for tida, lurer på hvorfor? :klø:

Er godt inne i slankinga nå :nigo: Ned 0,5 kg forrige uke og 1 cm rundt livet! :bolledeig: Bare å fortsette den gode trenden.

Kjøpte sykkelsete til lillemor i går, og så dro vi på sykkeltur hele gjengen :rødme: Koselig!

Ble litt :sengekos: også :lur: , men lysten min har bortimot forsvunnet. Håper den dukker opp igjen :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...