Gå til innhold

Kalles små kaniner og andre dyr


kalle

Anbefalte innlegg

:o

atte...

:rodme:

eyyy.. *like*

liiiitt til høyre.. deeer ja.. oh.. jess.. :)

ÆÆÆ! :sprettoy: HNGFF! Ikke klappe deeeeer! :fy:

...også får dere med svake kofferter og sterke sinn (eller omvendt) bare tenke deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantomet har mange jungelord... Vel, vi har noen vi på toten også..

"ALDRI kødd med et kvinnfolk som har tak rundt ballene dine" er et godt, gammalt og filleslitt et.

...men det funker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig må dere ha svær tillit til oss damer, som overlater d dyrebareste!!! dere har i vår vold....betingelsesløst!!! Og på de forskjelligste måter!!! Omgitt av tenner og klør! Litt av en tillitserklæring v nærmere ettertanke.... 8)

jafs :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig ganske merkelig så lenge mange kan finne på å gi nesten hvem som helst av damene den tilliten i blant...

*Forstår-seg-ikke-på*

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, hold Eder fast.. Her må det jo til en ny runde fisloslofekeringer.

For det første; det at menn overlater sine aller dyrebareste i en kvinnes vold, er jo bare et bevis på at vi blir totalt blokka når noen nevner sex.

Men; dette kan løses. Vi har noe som heter "det perfekte kvinnemenneske". Jeg må påpeke før jeg går videre at dette ikke er det samme som "Drømmedame", "MILF" eller andre betegnelser vi gutta setter på "damer som skulle blitt benka".

Det perfekte kvinnemenneske er omlag 110 - 115 cm høy. Hun har stramme lepper, myke gummer og avtagbart gebiss.

Hun har dessuten langt hår som flettes i to fletter, alternativt meget store ører.

Og som en ekstra luksuspakke, har hun flatt hode med et hull i midten som passer fint rundt et halvlitersglass.

Hvorfor gidder jeg på å erte på meg rødstrømper?

...veeel, blir som tine melk.. MÅ ha det... bare MÅ ha det. :)

...humret Kalle mens han dukket for svingslag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som leter etter drømmedama, men aldri finner henne... Tror du har et større problem enn de fleste... Hvorfor gjøre det så vanskelig for seg selv?

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi gå i forplantningsstopp slik at de ser at de trenger oss? Etter hvert ville man hatt et så stort problem at for å bringe menneskeheten videre at kvinnene ville tatt seg av problemet, kuttet ned ben, strammet opp lepper og hulet ut hodeskaller, slik at vi hadde fått akkurat de drømmedamene vi er berettiget til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viXen: Har gitt opp det med drømmedame, enten være seg sånn en som er beskrevet ovenfor, eller den andre sorten. Problemet er at jeg fremdeles leter da vettu..

Achmed: for å sitere noe jeg har hørt på barneskolen: "led oss ikke inn i fristelse..."

også var det noe med makt der og.. :D

JEG klarer min del av avholdenheten, klarer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEG klarer min del av avholdenheten, klarer du?

:oops:

Vel, kan ikke du begynne, da. Og hvis det går bra for meg, så kan jeg vel henge meg på.... Etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ut som fortsatt har pause fra køddinga..

men du lovte at du var snill, derfor sniker jeg meg inn og sier; Hei! :P

Har med vafler sånn at du kanskje ikke kaster meg ut med en gang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...