Gå til innhold

Kalles små kaniner og andre dyr


kalle

Anbefalte innlegg

Søndag' date=' og man skulle egentlig ikke stått opp.[/quote']

Er egentlig overrasket over at du er oppe etter som det var så vanskelig å våkne i går... Frisk og rask i dag?

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har velferdssamfunnet tatt et stort steg fremover!

Og jeg snakker ikke om at rema og coop kjører priskrig på tuborg flaskepils, selv om det og er et fremskritt.

Nei, i dag er det Vestfold som har slått et slag for menneskeheten, og tilbyr sine funksjonshemmede gratis "sexhjelp".

Nå synes jeg samfunnet går i riktig retning her. Om et halvt års tid tenker jeg vi har på plass en landsdekkende ordning der det finnes sexhjelp til funksjonshemmede. Snakker om studentjobben sin :lol:

Om ikke lenge kommer det forslag om at alle som ikke klarer å betale for det, skal få stønad til "sexhjelp".

..og om 2 år går SV til valg under parolen "Horer og vodka til folket"..

...humret Kalle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke sexpress på arbeidsplassen som går over til å bli et frynsegode etter fylte 40 da? *gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor hadde det vært riktigere å stått for det du sa og vært punsjingball i stedet... Ikke holde på med denne dukkinga.. Det er for ender det.

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at jeg ikke står rolig og venter på at folk skal slå, betyr ikke nødvendigvis at jeg ikke står for det jeg sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må jo stå støtt og ta i mot kritikken, ikke dukke å la den slå ned din neste... Dessuten mente jeg det med anda.

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...