Gå til innhold

Kalles små kaniner og andre dyr

kalle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er det tid for å snakke om ting man er redd for.

...ro dere ned, og kryp ned fra veggen igjen. Til og med vi barske menn kan ha våre små skjeletter under senga som av og til hopper frem og skremmer lumbago på oss.

For det første: Overblide mennesker, du vet den typen som går med innebygd smilebøyle (den kule dingsen dem fant opp foran OL på Lillehammer) og smiler hele tiden.

Disse menneskene må jo av og til få bruk for en liten utblåsning? Og det er her det skumle kommer inn.

Man vet aldri når en av dem finner ut at nok er nok, spontanutvikler en stram rykning i nedre venstre øyelokk, og skal ha utløp for all sin smiling i en eneste krampaktig handling. Skummelt.

Neste gang du ser en person som smiler fra øre til øre uten noen påvislig grunn, gå rundt dem. Gå langt unna. Du vet aldri når det kan være din tur til å smake deres vrede.

Det andre som skremmer meg skikkelig, er kuer. Jeg HAAAAATER kuer!

And the reason, you ask?

Vel, vi snakker 700 kilo med muskler, horn, bein og harde klover. Og disse 700 kiloene skal dresseres ved hjelp av en hjerne på størrelse med en plomme?! Det er jo et under at kuer ikke er utryddet! Jeg fatter ikke åssen de dyra der klarer å stå, spise og puste samtidig! Og som om det ikke er nok, så har dem kildesortering å tenke på! 4 mager!

Og; de jobber i flokk. Tenk på det neste gang du vandrer gjennom en flokk med kuer.. Om det er omlag 25 stykker av dem, så har de til sammen knapt like høy iq som deg.. Men de veier 250 ganger mer..

Nok til å få en modig mann til å gråte..

Med andre ord er den ultimate skrekkfilmen for meg askeladden som smilende gjeter en flokk kuer.. En smilende liten mann med oppspilte øyne og hengslet munn bak en flokk kuer..

Jeg kommer ikke til å sove godt i natt...

...sa Kalle mens han tittet seg forsiktig over skuldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom ikke her og påstå at vi er enige om ting enda en gang??

Ikke lenge siden jeg skrev:

Vet du, for første gang har jeg virkelig begynt å irritere meg over folk som går rundt og smiler til en hele tida. Jeg mener ikke de som smiler i blant eller ofte elle sjelden eller nesten hele tida, men de som smiler til en støtt og stadig og uten grunn - blir jo rent nervøs.

DU skremmer meg.. ikke kuer..

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dette noe m Ku Klux Klan å gjøre....??? :o

Så absolutt, på flere plan faktisk.

For det første har vi jo kugalskapen. Der var det en hel rekke kuer som rett og slett rotta seg i sammen og mista kontrollen. De begynte etterhvert å brenne kors før de ble skutt.

Dessverre klarte noen av dem å gjemme seg, og ingen vet når de dukker opp igjen.

Om vi skal snakke om kuer igjen, så hadde en ku med hvit frakk faktisk beroliget meg litt. Vet ikke hvorfor, men jeg har alltid fått hvilepuls når jeg har glant på en ku med hvit frakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor, men jeg har alltid fått hvilepuls når jeg har glant på en ku med hvit frakk.

Vet ikke hvor i geografien du beglor hvitfrakkede kuer, men drar du til Bergen vil du få se frittgående høner i regnfrakk og støvler! Om d vil ha samme beroligende effekt skal være usagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke er hester i hvite frakker med stetoskop (eller var det endoskop? jaja), så er dyr med hvite frakker helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Veien til Kalles vaffelhjerte.... :ler: går gjennom kulemagen.... :o

Jeg satser på nymotens teknologi, chimpebeiben.

Her er det nemlig vaskeball fremfor vaskebrett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...