Gå til innhold

Europas ekstreme muslimer


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Antisemittismen i Europa lever godt 60 år etter Hitler, godt støttet av sosialistene og deres nyimporterte venner, de ekstreme muslimene.

Her ble en tilfeldig jøde plukket ut av en gjeng muslimer og torturert på det sykeste over flere uker inntil han døde. De ringte også hjem til familien hans slik at foreldrene skulle høre skrikene.

http://valgprat.no/bloggoversikt/109/12676

Det oppsiktsvekkende er imidlertid at rettssaken er gått for lukkede dører og at media totalt har tiet ihjel saken.

Hvor lenge er det til vi får første sak av denne type i Norge? I og med at Frankrike ligger endel foran i innvandringsløypa enn oss, tar det kanskje 10 år. Trolig skjer det raskere ettersom nordmenn er så vanvittig naive og feige.

Innlegget er endret

Miss Shorty, mod

Endret av Miss Shorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Å, såpass får vi tåle. Muslimer er jo så fredelige og godhjertede, det er sikkert bare denne jøden som har kommet til å se skjevt på en av dem, og da måtte de jo så klart si ham et alvorsord eller to. Ikke mer enn rett og rimelig. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolig skjer det raskere ettersom nordmenn er så vanvittig naive og feige.

Det er vel hele problemet med invandringa, at vi nordmenn er altfor snille. Det er jo sånn vi er, vi er lært opp til å være gjestfrie og dele med de som har mindre enn oss selv. Og vi innser ikke at de som kommer hit ikke alltid er like tolerante. Eller at de som ender opp her kanskje ikke er de som hadde fortjent det mest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel hele problemet med invandringa, at vi nordmenn er altfor snille.

Det var ironi, ikke sant? Vi er faen meg rasister og pottiter her på berget.

Jeg vil allikevel ikke ha muslimer inn i landet. Ingen religiøse overhodet, bortsett fra kanskje kastrerte buddhister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er vel hele problemet med invandringa, at vi nordmenn er altfor snille. Det er jo sånn vi er, vi er lært opp til å være gjestfrie og dele med de som har mindre enn oss selv. Og vi innser ikke at de som kommer hit ikke alltid er like tolerante. Eller at de som ender opp her kanskje ikke er de som hadde fortjent det mest...

Det er en del av problemet. Den andre delen er at det offentlige, både folkevalgte og departementene, er sykelig redd for å innrømme at det er begått feil på feil. Det er først etter å ha erkjent at ting har gått forskrekkelig galt at man kan stake ut en ny kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ironi, ikke sant? Vi er faen meg rasister og pottiter her på berget.

Jeg vil allikevel ikke ha muslimer inn i landet. Ingen religiøse overhodet, bortsett fra kanskje kastrerte buddhister.

Nei, jeg mener faktisk at Norge er et av de snilleste landene i verden. Både når man ser på de sosiale normene, hva som er akseptabel oppførsel blandt den jevne nordmann. Og staten som "stat" er snill, gir mye i bistand og skal berge verden og greier. Nordmenn som enkeltindivid er folk, og folk er folk - veldig forskjellig både i meninger, lynne og oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er selv muslim og kjenner ingen muslimer som synes noe som helst om angrepet på den stakkars gutten. At nord-afrikanske og arabiske immigranter lenge har vært et problem i frankrike vet vi alle, men dette hadde ingenting med islam å gjøre. Disse pøblene hadde forøvrig prøvd å kidnappe flere ikke-jøder før de tok han stakkaren.

Nå må islamofobene her på forumet roe seg ned et par hakk. Du kan ikke kalle alle muslimer bare fordi de kommer fra et muslimsk land. Man må praktisere religionen også, noe de færreste gjengmedlemmer gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antisemittismen i Europa lever godt 60 år etter Hitler, godt støttet av sosialistene og deres nyimporterte venner, de ekstreme muslimene.

...

Dette er forsåvidt noe man kan forvente når man ukritisk tar inn mennesker fra apekulturer. Det oppsiktsvekkende er imidlertid at rettssaken er gått for lukkede dører og at media totalt har tiet ihjel saken.

Hvor lenge er det til vi får første sak av denne type i Norge? I og med at Frankrike ligger endel foran i innvandringsløypa enn oss, tar det kanskje 10 år. Trolig skjer det raskere ettersom nordmenn er så vanvittig naive og feige.

Ja la oss følge kineserenes eksempel.

Vi må fjerne:

Kristne

Jøder

Muslimer

Buddister

Hinduer

+ alle andre kjente og ukjente religioner.

Men la oss begyne med de 5 overstående og fjerne resten etterhvert. Da får vi sikkert et godt kinesisk samfunn.

Og klarer vi det ikke får vi begynne med de religionene som skylder på andre religioner for alt som er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fropessor Snurre
Vi må fjerne

Fjerne? Hvordan fjerne?

Bildet er fjernet iht KGs regler.

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå må islamofobene her på forumet roe seg ned et par hakk. Du kan ikke kalle alle muslimer bare fordi de kommer fra et muslimsk land. Man må praktisere religionen også, noe de færreste gjengmedlemmer gjør.

De kjekke franske muslimene fulgte deres læremesters eksempel. Muhammed torturerte kriminelle fordi de nektet å fortelle hvor en jødes rikdom lå begravet.

Den omtalte saken er således et eklatant eksempel på god muslimsk praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vi må fjerne:

Kristne

Jøder

Muslimer

Buddister

Hinduer

+ alle andre kjente og ukjente religioner.

Mener du slik muslimske stater i praksis har utryddet alle andre religioner i hjemlandet? Eller mener du slik den muslimske verden ligger i krig eller konflikt med de aller fleste av sine naboland ("islams blodige grenser")?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerne? Hvordan fjerne?

Sende dem tilbake.

La oss sende jøder og kristne tilbake til Nordafrika.

La oss sende Muslimene tilbake til midtøsten.

La oss sende Busister og Hinduer tilbake til asia.

Jeg forstår trådstarter dithen at det er det han ønsker.

sitat endret

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kjekke franske muslimene fulgte deres læremesters eksempel. Muhammed torturerte kriminelle fordi de nektet å fortelle hvor en jødes rikdom lå begravet.

Den omtalte saken er således et eklatant eksempel på god muslimsk praksis.

Så du mener alle kristne er kriminelle ?

Er ikke det å gå litt langt. I så tilfelle er du like ekstrem som de som mener at alle muslimer er kriminelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du slik muslimske stater i praksis har utryddet alle andre religioner i hjemlandet? Eller mener du slik den muslimske verden ligger i krig eller konflikt med de aller fleste av sine naboland ("islams blodige grenser")?

Nei det mener jeg ikke. Men en eller annen ekstremist forsøker å fremstille den ene religionen værre enn den andre. Da får vi løse problemet med å sende alle religiøse ut av Norge og Vest Europa slik at de kan kjempe sin kamp der de har bodd de siste 100-200 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en eller annen ekstremist forsøker å fremstille den ene religionen værre enn den andre. Da får vi løse problemet med å sende alle religiøse ut av Norge og Vest Europa slik at de kan kjempe sin kamp der de har bodd de siste 100-200 årene.

Så når vi sender alle religiøse ut av Europa, så løser vi problemet med at innvandrerne er grunnlegende forskjellig fra oss?

Det er ikke bare religion som skiller oss. Problemet med innvandringsliberalere som deg er at dere har en ide om alt vil ordne seg til slutt. Og at inkompatible forskjeller er en rasistisk konstruksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
De kjekke franske muslimene fulgte deres læremesters eksempel. Muhammed torturerte kriminelle fordi de nektet å fortelle hvor en jødes rikdom lå begravet.

Den omtalte saken er således et eklatant eksempel på god muslimsk praksis.

Kilde?

Og de jødiske profetene var da fulle av faen de også vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv muslim og kjenner ingen muslimer som synes noe som helst om angrepet på den stakkars gutten. At nord-afrikanske og arabiske immigranter lenge har vært et problem i frankrike vet vi alle, men dette hadde ingenting med islam å gjøre. Disse pøblene hadde forøvrig prøvd å kidnappe flere ikke-jøder før de tok han stakkaren.

Nå må islamofobene her på forumet roe seg ned et par hakk. Du kan ikke kalle alle muslimer bare fordi de kommer fra et muslimsk land. Man må praktisere religionen også, noe de færreste gjengmedlemmer gjør.

Du legger opp til en semantisk diskusjon. Poenget for meg, er hvordan luke ut mennesker som skaper kvalm. Og der er det en liten sammenheng med religionen i landet de kommer fra, og kvalmepotensialet. Om du mener disse menneskene ikke er "skikkelige muslimer" eller om de er ateister, det forandrer ikke på en statistisk assosiasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når vi sender alle religiøse ut av Europa, så løser vi problemet med at innvandrerne er grunnlegende forskjellig fra oss?

Det er ikke bare religion som skiller oss. Problemet med innvandringsliberalere som deg er at dere har en ide om alt vil ordne seg til slutt. Og at inkompatible forskjeller er en rasistisk konstruksjon.

Hvorfor definerer du meg som innvandingsliberal om jeg er imot religiøse ekstemister. Jeg mener vi har sett og hørt om ekstremister over hele verden, spesielt kristne, jøder og muslimer. Kan det da ikke forsvares å stenge disse religionene ute, og hvorfor ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
Hvorfor definerer du meg som innvandingsliberal om jeg er imot religiøse ekstemister. Jeg mener vi har sett og hørt om ekstremister over hele verden, spesielt kristne, jøder og muslimer. Kan det da ikke forsvares å stenge disse religionene ute, og hvorfor ikke ?

Man kan ikke stenge en religion ute pga hva en liten del idioter gjør. Det er viktig og huske at flesteparten av religiøse faktisk ikke er fanatsike ekstremister. Problemet er at det er det lille flertallet som man hører mest fra.

Om vi skal stenge noen ute så må det bli de fanatiske ekstremistene. Fra alle religiøne. Men de religøse som er normale mennesker burde ikke bli stengt ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...