captiva Skrevet 18. september 2009 Forfatter #241 Del Skrevet 18. september 2009 Ble visst alene i dag likevel....kameraten til sambo hadde visst mast så fælt,sagt han aldri er med på noe osv,så han følte at han "måtte" dra en tur... jaja,koser meg faktisk alene i kveld jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. september 2009 #242 Del Skrevet 18. september 2009 Deilig å kose seg i stillheten også Kos deg videre ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 18. september 2009 Forfatter #243 Del Skrevet 18. september 2009 Ja,er jo deilig,men grue rmeg til å sove alene for andre gang denne uka... er jo mørkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. september 2009 #244 Del Skrevet 18. september 2009 Åhh blir han borte hele natten også, trodde det bare var ikveld jeg.... hmm... har ikke noen gode forslag dessverre, men det går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 19. september 2009 Forfatter #245 Del Skrevet 19. september 2009 Gikk opp til ei venninne i går,satt der å skravlet til halv ett ca. Veldig koselig la meg med en bok når jeg kom hjem,og har sovet veldig godt i natt,og følte meg faktisk ganske uthvilt da jeg våknet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. september 2009 #246 Del Skrevet 19. september 2009 Så deilig, ingenting er bedre enn å våkne skikkelig uthvilt Planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 19. september 2009 Forfatter #247 Del Skrevet 19. september 2009 Dagens positive ting: Soooool Kost meg ute i sola i mange timer med bok Sambo er hjemme igjen har vasket mange maskiner med klær i dag,det trengtes! Kose meg med sambo og gulerøtter & dip i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. september 2009 #248 Del Skrevet 22. september 2009 Hei, står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 22. september 2009 Forfatter #249 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) rar form om dagen.....så sliten,trøtt -kommer meg gjennom dagen på jobb,men orker ikke noe mer. tenker masse om dagen og.på det å bli gravid..vil så gjerne,men skjer ikke noe her..begynne rå bli en stund sien jeg slutta på pilla,men vi prøver jo ikke veldig aktivt,så teller ikke pp eller noe.. dessuten er det så mange rundt meg som er gravide. føler at det bare er meg igjen,tenker masse på,og e rredd for at det aldri blir min tur Endret 22. september 2009 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. september 2009 #250 Del Skrevet 22. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. september 2009 #251 Del Skrevet 22. september 2009 Skjønner tanken... men det blir snart din tur vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 23. september 2009 Forfatter #252 Del Skrevet 23. september 2009 Ansjoni og milla: tusen takk Litt bedre i dag...har ikke tenkt noe på det,men vet kanskje hvorfor jeg tenker mye på det akkurat nå,i tillegg til at alle er gravide,så er det i følge eggløsningskalkulator på nett dags for å bli gravid denne uka. og vi har ikke denne uka enda..... begge har vært så trøtte og slitne,men får ta det i dag ,morra og fredag,er tross alt de dagene den kalkulatoren sa det var størst sjans... huff,er skremmende hvor få dager det kan klaffe i løpet av måneden..... ------------------------------------------------------------------------------ Vært en fin dag på jobb,vi har vært tre voksne (en for lite) og det har gått kjempefint koser meg på jobb! (men blir IKKE mindre verpesyk av å være sammen med barna hele dagen,hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. september 2009 #253 Del Skrevet 23. september 2009 Ja det skal liksom klaffe på timen nærmest, eller ikke timen... men det er utrolig hvor godt det virkelig skal klaffe det er sant det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 23. september 2009 Forfatter #254 Del Skrevet 23. september 2009 Ja,helt utrolig hvordan folk klarer å bli gravide ved et uhell spør du meg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. september 2009 #255 Del Skrevet 23. september 2009 Ja,helt utrolig hvordan folk klarer å bli gravide ved et uhell spør du meg...... Ja det har jeg også tenkt over mange ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 25. september 2009 Forfatter #256 Del Skrevet 25. september 2009 Fikk snakket med ei venninne i går ang min redsel rundt dette at det tar tid å bli gravid. hun har et barn,og slet veldig for å bli gravid.hun tipset meg til å gå til gynekolog for å ta en full sjekk,for å sjekke om alt er sm det skal være,og om ikke eventulet bli satt på en hormonkur. tror virkelig jeg skal gjøre det. om alt er bra ,slapper jeg mere av,og da er det som kjent lettere å bli gravid. da VET jeg... utrolig godt med helg nå. er så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. gleder meg til å sove lenge,og bare kose meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. september 2009 #257 Del Skrevet 25. september 2009 For noen tar det jo bare lengre tid før det klaffer, men en sjekk er jo sikkert ikke dumt God helg a' snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. september 2009 Forfatter #258 Del Skrevet 26. september 2009 Sløv helg.... i går så vi på x-faktor og senkveld,bare slappet av. i dag har jeg besøkt ei venninne og hennes to nydelige barn skal snart spise lasagne og se film. deilig å sløve etter en hard uke! ellers har det blitt mye i det siste,så nå må det vel gi resultater snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. september 2009 #259 Del Skrevet 27. september 2009 Driver dere med idag? Neida ikke sånn da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 27. september 2009 #260 Del Skrevet 27. september 2009 Hva tror du de driver med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg