Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

men jeg vil IKKE ha mensen...vil ha bebis i magen... :sukk:

Absolutt ingen planer i helga,og det er godt og nødvendig,er så sliiiiiiiiten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart det der med mensen, at den enten kan skape den største lykke eller den dypeste sorg, ved sitt nærvær eller fravær. Håper den holder seg langt borte hos deg fra nå av! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært hjemme en tur i dag. besøkt mam og pap og vært en tur hos bestemor :hjerte:

OG shoppet... :sjenert:

To jeans :hoppe:

en vest lignende sak

basic tynn svart genser

tunika

mascara

alene hjemme i kveld/natt,huff,liker ikke det i mørkten altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også litt mørkredd av meg, så liker ikke være alene om kvelden når det er mørkt.... skjønner deg veldig godt. Hvor har du gjort av samboern da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å være hjemme alene når det er mørkt :jepp:

Men jeg tror ikke jeg hadde likt det hvis jeg hadde bodd i 1.etasej. Glad jeg bor i 4.etasje som er toppetasjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt mørkredd av meg, så liker ikke være alene om kvelden når det er mørkt.... skjønner deg veldig godt. Hvor har du gjort av samboern da? ;)

Gikk veldig fint da :) tok med meg "menn som hater kvinner" i senga og leste til jeg ble stuptrøtt. sov godt helt til klokka ringte i dag. heldigvis!

sambo er på kurs,kommer hjem i dag :nigo:

Deilig å være hjemme alene når det er mørkt :jepp:

Men jeg tror ikke jeg hadde likt det hvis jeg hadde bodd i 1.etasej. Glad jeg bor i 4.etasje som er toppetasjen ;)

Nei huff,ikke om natta :sjenert: men om kvelden er det kos.

Bor i rekkehus,så har jo dører på begge kanter i første etasje...men gikk jo bra da:) tryggere her på landet vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen har din dag vært? :)

Vært grei nok :) tidlig ferdig i dag,ubunden tid. Ikke noe jobb å gjøre akkurat i dag,så slapper av....deilig det,for er fortsatt veldig sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjukkas dag i dag..... :sukk: hentet pakke på hm og alle klær gikk i retur....enten var det feil passform eller for lite,ikke moro med sånne pakker!! :sukk:

beholdt bare en bh,et par sko og et kjede.. jaja,ble billig iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må prøve å begynne med dagens 5 positive jeg og,som mange andre her. :sjenert:

Dagens 5 positive ting onsdag 16.september:

- soooool :sol:

- sambo kommer hjem i dag :hjerte:

- snart helg

- tidlig ferdig på jobb,deilig å være hjmme å slappe av

- betalt alle regninger for denne måneden

Herregud,det var jammen ikke så lett...må øve meg på å se det positive i små ting jeg.

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjukkasdager er utrolig slitsomt, kjenner til den også jeg ;) Men likevel er det utrolig deilig med shopping på nettet, mye lettere å prøve klærne i egen stue, kjenne skikkelig hvordan de føles på kroppen :)

Dagens positive ja... nei tør ikke begi meg på den helt enda..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens 5 positive ting:

- hadde en koselig kveld og natt med sambo i går :hjerte:

- snaaaaaaaaaart helg :)

- Hatt en fin og produktiv dag på jobb :)

- sol :sol:

- Hellstrøm på tv etter foreldremøte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er heldig som har foreldremøte i kveld slik at du blir ferdig med det. Vi har ikke møte før i oktober vi :sukk:

Men, men...

Ja,utrolig godt å ha det unnagjort! :jepp: vi tok et utradsijonelt møte da,ikke all den infoen de har fått mange ganger allerede,hadde et "tema møte"istedet,veldig godt mottatt..

oi,oktober var sent å ha det første foreldremøte da..

Så flink du har blitt med positive lister! :hjerte:

:klemmer:

JA,inspirert av deg,du er UTROLIG flink til å finne det positive i de små tingene,jeg må lære meg å bli litt mer positiv :sjenert:

:klemmer:

:hallo:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLiiiiiiiiiiiiiiiten! så sliter med å finne 5 positive ting akkurat nå,men prøver:

Dagens fem positive ting:

Helg :hjerte:

Foreldremøtet er unnagjort for denne gang,og vi fikk masse positive tilbakemeldinger ang møtet i dag :)

Nydusjet etter jobb,skal tilbringe resten av dagen i kosedress på sofaen :)

sambo blir hjemme,ble ikke noe av hyttetur :hjerte:

koser meg med en kopp te nå :)

hadde en løs avtale om å stikke innom ei venninne i kveld,men har sagt fra at jeg ikke tror jeg orker. skjønner ikke at jeg skal være så fullstendig sliten om dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...