captiva Skrevet 11. september 2009 Forfatter #221 Del Skrevet 11. september 2009 men jeg vil IKKE ha mensen...vil ha bebis i magen... Absolutt ingen planer i helga,og det er godt og nødvendig,er så sliiiiiiiiten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 11. september 2009 Forfatter #222 Del Skrevet 11. september 2009 venter på at sambo skal komme hjem..med ferdig mat og film.jeg har dusjet og tatt på kosedress,skikkelig slapp kveld i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. september 2009 #223 Del Skrevet 12. september 2009 Hadde dere en fin slappe-av-kveld igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. september 2009 #224 Del Skrevet 12. september 2009 Rart det der med mensen, at den enten kan skape den største lykke eller den dypeste sorg, ved sitt nærvær eller fravær. Håper den holder seg langt borte hos deg fra nå av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 14. september 2009 #225 Del Skrevet 14. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. september 2009 Forfatter #226 Del Skrevet 15. september 2009 vært hjemme en tur i dag. besøkt mam og pap og vært en tur hos bestemor OG shoppet... To jeans en vest lignende sak basic tynn svart genser tunika mascara alene hjemme i kveld/natt,huff,liker ikke det i mørkten altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. september 2009 #227 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg er også litt mørkredd av meg, så liker ikke være alene om kvelden når det er mørkt.... skjønner deg veldig godt. Hvor har du gjort av samboern da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 16. september 2009 #228 Del Skrevet 16. september 2009 Deilig å være hjemme alene når det er mørkt Men jeg tror ikke jeg hadde likt det hvis jeg hadde bodd i 1.etasej. Glad jeg bor i 4.etasje som er toppetasjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. september 2009 #229 Del Skrevet 16. september 2009 Åssen har din dag vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 16. september 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg er også litt mørkredd av meg, så liker ikke være alene om kvelden når det er mørkt.... skjønner deg veldig godt. Hvor har du gjort av samboern da? Gikk veldig fint da tok med meg "menn som hater kvinner" i senga og leste til jeg ble stuptrøtt. sov godt helt til klokka ringte i dag. heldigvis! sambo er på kurs,kommer hjem i dag Deilig å være hjemme alene når det er mørkt Men jeg tror ikke jeg hadde likt det hvis jeg hadde bodd i 1.etasej. Glad jeg bor i 4.etasje som er toppetasjen Nei huff,ikke om natta men om kvelden er det kos. Bor i rekkehus,så har jo dører på begge kanter i første etasje...men gikk jo bra da:) tryggere her på landet vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 16. september 2009 Forfatter #231 Del Skrevet 16. september 2009 Åssen har din dag vært? Vært grei nok tidlig ferdig i dag,ubunden tid. Ikke noe jobb å gjøre akkurat i dag,så slapper av....deilig det,for er fortsatt veldig sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 16. september 2009 Forfatter #232 Del Skrevet 16. september 2009 Tjukkas dag i dag..... hentet pakke på hm og alle klær gikk i retur....enten var det feil passform eller for lite,ikke moro med sånne pakker!! beholdt bare en bh,et par sko og et kjede.. jaja,ble billig iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 16. september 2009 Forfatter #233 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Tror jeg må prøve å begynne med dagens 5 positive jeg og,som mange andre her. Dagens 5 positive ting onsdag 16.september: - soooool - sambo kommer hjem i dag - snart helg - tidlig ferdig på jobb,deilig å være hjmme å slappe av - betalt alle regninger for denne måneden Herregud,det var jammen ikke så lett...må øve meg på å se det positive i små ting jeg. Endret 16. september 2009 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. september 2009 #234 Del Skrevet 16. september 2009 Tjukkasdager er utrolig slitsomt, kjenner til den også jeg Men likevel er det utrolig deilig med shopping på nettet, mye lettere å prøve klærne i egen stue, kjenne skikkelig hvordan de føles på kroppen Dagens positive ja... nei tør ikke begi meg på den helt enda..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. september 2009 Forfatter #235 Del Skrevet 17. september 2009 Dagens 5 positive ting: - hadde en koselig kveld og natt med sambo i går - snaaaaaaaaaart helg - Hatt en fin og produktiv dag på jobb - sol - Hellstrøm på tv etter foreldremøte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 17. september 2009 #236 Del Skrevet 17. september 2009 Du er heldig som har foreldremøte i kveld slik at du blir ferdig med det. Vi har ikke møte før i oktober vi Men, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. september 2009 #237 Del Skrevet 17. september 2009 Så flink du har blitt med positive lister! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. september 2009 #238 Del Skrevet 17. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 18. september 2009 Forfatter #239 Del Skrevet 18. september 2009 Du er heldig som har foreldremøte i kveld slik at du blir ferdig med det. Vi har ikke møte før i oktober vi Men, men... Ja,utrolig godt å ha det unnagjort! vi tok et utradsijonelt møte da,ikke all den infoen de har fått mange ganger allerede,hadde et "tema møte"istedet,veldig godt mottatt.. oi,oktober var sent å ha det første foreldremøte da.. Så flink du har blitt med positive lister! JA,inspirert av deg,du er UTROLIG flink til å finne det positive i de små tingene,jeg må lære meg å bli litt mer positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 18. september 2009 Forfatter #240 Del Skrevet 18. september 2009 SLiiiiiiiiiiiiiiiten! så sliter med å finne 5 positive ting akkurat nå,men prøver: Dagens fem positive ting: Helg Foreldremøtet er unnagjort for denne gang,og vi fikk masse positive tilbakemeldinger ang møtet i dag Nydusjet etter jobb,skal tilbringe resten av dagen i kosedress på sofaen sambo blir hjemme,ble ikke noe av hyttetur koser meg med en kopp te nå hadde en løs avtale om å stikke innom ei venninne i kveld,men har sagt fra at jeg ikke tror jeg orker. skjønner ikke at jeg skal være så fullstendig sliten om dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg