Gjest ~Milla~ Skrevet 25. august 2009 #181 Del Skrevet 25. august 2009 Skjønner deg godt, håper det går raskt... ~~~~~~ Sender over noen bedringsvibber til foten din ~~~~~~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. august 2009 Forfatter #182 Del Skrevet 26. august 2009 LITT mindre vondt i dag! hurra,sprenger ikke like mye når jeg har benet stille,men kan fortsatt ikke gå/stå på det. kjeder meg...har scrappet litt,sett på tv,lest bok,er på nett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. august 2009 #183 Del Skrevet 26. august 2009 Hvordan gikk det å scrappe? Var det gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. august 2009 #184 Del Skrevet 27. august 2009 Stille det var her da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 27. august 2009 Forfatter #185 Del Skrevet 27. august 2009 Ja,måtte ha litt pause fra nettet...hadde skikkelig leia etter litt for mange timer i det siste. Dagen i dag har gått litt fortere har sett på en haug med opptak på get boksen og hatt besøk av ei venninne i noen timer,koselig Det går fremover med benet,så regner med at jeg er fit for fight på tirsdag!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. august 2009 #186 Del Skrevet 27. august 2009 Så godt å høre at det går fremover, du skal se det at godbedringsvibbene jeg sendte virket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 27. august 2009 Forfatter #187 Del Skrevet 27. august 2009 Milla: ja kanskje det send gjerne noen flere,for nå gjør det j....vondt igjen.. vært sosial i kveld og,vært en tur hos ei annen venninne,veldig koselig men foten min er ikke glad for det,er veeelldig vond nå,så vond at jeg måtte stå opp igjen,umulig å sove sånn som den banker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. august 2009 #188 Del Skrevet 28. august 2009 Skjønner at jeg ikke har tråkket skikkelig over noen gang. Håper foten din blir bedre snart slik at du kommer deg på jobb til uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. august 2009 #189 Del Skrevet 28. august 2009 Uff da... da får jeg sende over en stooooooor haug med ~~~~~~~~BEDRINGSVIBBER~~~~~~~~ Bedre nå? Håper du får en fin helg, selv om foten ikke er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 29. august 2009 Forfatter #190 Del Skrevet 29. august 2009 Lite å melde.. er fortsatt stuck,selv om det går fremover i dag har jeg fått satt på et par maskiner med klær og har planer om å få skiftet på sengen med hjelp av sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. august 2009 #191 Del Skrevet 29. august 2009 Bra det går fremover utrolig kjedelig å være hjemme når man på en måte ikke er syk, håper du er i vigør igjen snart! Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. august 2009 #192 Del Skrevet 30. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 31. august 2009 Forfatter #193 Del Skrevet 31. august 2009 Nyter dagen i dag,for i morra er det på'n igjen gleder meg! har begynt på stig larsson triologien igjen,så koser meg på sofaen med bok. (med innlagte pc pauser ) vasker litt klær og har ryddet litt. benet er mye bedre nå,kan gå på det uten krykker,ganske greit på dagen,men vondt på ettermiddagene/kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 1. september 2009 Forfatter #194 Del Skrevet 1. september 2009 Kjekt å begynne på jobb igjen! men veldig vondt i benet nå. sofa resten av dagen....alene hjemme i kveld,sambo jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. september 2009 #195 Del Skrevet 1. september 2009 Så bra at det går fremover med benet, bare vær forsiktig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 1. september 2009 Forfatter #196 Del Skrevet 1. september 2009 ja,vet....var ikke flink til å være litt forsiktig på jobb i dag...burde jo det,sånn at det går skikkelig over snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. september 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 3. september 2009 stille her om dagen....... lite å melde og,så skjønner at det ikke er så spennende å lese her. er stort sett bare på jobb gitt,koser meg men skjer lite spennedende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. september 2009 #198 Del Skrevet 3. september 2009 Hodt at du koser deg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 4. september 2009 #199 Del Skrevet 4. september 2009 God helg Bra at du trives på jobb, det gjør jeg nå også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. september 2009 #200 Del Skrevet 4. september 2009 Gooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg