captiva Skrevet 12. august 2009 Forfatter #121 Del Skrevet 12. august 2009 Jakka er ikke på nettsiden dessverre...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. august 2009 #122 Del Skrevet 12. august 2009 Fikk ikke sett srøvlene heller jeg. Var ingen nettside :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 12. august 2009 Forfatter #123 Del Skrevet 12. august 2009 Fotballpå tv i dag...jeg skal jobbe litt videre,planleggingsdager resten av uka,har litt å gjøre i forkant. Har dessuten fått den ene pakka med scrappeting,så får se omjeg rekker å begynne med noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. august 2009 #124 Del Skrevet 12. august 2009 Fotballpå tv i dag...jeg skal jobbe litt videre,planleggingsdager resten av uka,har litt å gjøre i forkant. Har dessuten fått den ene pakka med scrappeting,så får se omjeg rekker å begynne med noe Fikk pakke i dag jeg også,men hobbytingene hadde de glemt å sende med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. august 2009 #125 Del Skrevet 12. august 2009 Oki.. Du får gi en lyd hvordan det går med scrappingen, kanskje jeg og bestiller meg noe Må ha noe å gjøre på når vi er ferdig med oppussingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 12. august 2009 Forfatter #126 Del Skrevet 12. august 2009 Fått gjort endel av det jeg skulle jobbe med. tar litt i morra og. veldig glad nå! det blir en ledig stilling på min avdeling,og jeg anbefalte ei venninne/tidligere kollega,hun har vært på intervju, fikk tilbud om jobben og takket ja kommer til å bli enda bedre på jobb når hun kommer! er såå viktig med bra kollegaer. trives veldig godt der nå,og det kommer til å bli enda bedre!!!! Ikke fått scrappet noe,har ikke ro i kroppen,og har ikke rukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. august 2009 #127 Del Skrevet 12. august 2009 Fått gjort endel av det jeg skulle jobbe med. tar litt i morra og. veldig glad nå! det blir en ledig stilling på min avdeling,og jeg anbefalte ei venninne/tidligere kollega,hun har vært på intervju, fikk tilbud om jobben og takket ja kommer til å bli enda bedre på jobb når hun kommer! er såå viktig med bra kollegaer. trives veldig godt der nå,og det kommer til å bli enda bedre!!!! Ikke fått scrappet noe,har ikke ro i kroppen,og har ikke rukket. Er veldig viktig med gode kollegaer. Jeg håper inderlig at vi får inn hun som jobbet hos oss i fjor den ene dagen jeg skal ha ubunden dag. Da hadde jeg følt meg helt trygg. Har en litt blanda følelse for assistentene mine nå desverre. Men det kommer seg kanskje når tilvenningen er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 13. august 2009 Forfatter #128 Del Skrevet 13. august 2009 Jaja,går virkelig opp og ned....i dag har vært en skikkelig drittdag! jeg våknet,og følte meg sur/lei/sliten/muggen. av gårde på planleggingsdag,og det ble ikke bedre. i tillegg har jeg fått mensen faen,så jævla vanskelig det skal være!!!!!!!! sluttet på pilla i januar,og selv om vi ikke har prøvd-prøvd hele tida,er det jo ganske lenge sylkusen min er ikke stabil heller,holdt seg ganske stabil trodde jeg noen mnd,på ca 24 dager,så har det vært 26,27 og nå 29.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. august 2009 #129 Del Skrevet 13. august 2009 Vil bare legge igjen en stor varm , forstår det er frustrerende og at man blir fortvilt. Har armer og bein i kryss for deg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 14. august 2009 #130 Del Skrevet 14. august 2009 Skjønner at det ikke er lett dette med prøvingen. Det tar ganske lang tid før kroppen kommer seg etter å ha gått på prevensjon. Men plutselig en dag så sjer det skal du se Milla: her skal det ikke krysses noe bein i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. august 2009 #131 Del Skrevet 14. august 2009 Oki ikke benkryssing, men armer, fingrer, tær og hår da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 14. august 2009 #132 Del Skrevet 14. august 2009 Oki ikke benkryssing, men armer, fingrer, tær og hår da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. august 2009 Forfatter #133 Del Skrevet 15. august 2009 Frigg og milla nei her skal IKKE bena krysses!! Hadde en super kveld i går,var ute å spiste med tre venninner. vi satt og skravlet i fire timer,og hadde det utrolig artig. lo og lo og lo. vi drakk brus,og han som serverte oss lurte på om vi hadde hatt sprit i veska og helt oppi brusen.... dagen i dag er mer laber....sambo er vekk nå,er en stor happening i byen her i dag,og senere i kveld skal han på jobb fest,jeg kan være med om jeg vil,men det vil jeg ikke. føler meg ikke vel med damene/konene til kollegane hans,så har det ikke noe moro på de festene,da holder jeg meg helller hjemme,såsambo kan kose seg. jeg føler at om jeg er med og ikke koser meg,blir han hemmet av det,og føler at han må sitte med meg hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. august 2009 Forfatter #134 Del Skrevet 15. august 2009 Strømmen gikk! overalt rundt her ser det ut til...og jeg er alene hjemme,og er mørkredd....hurra! har tent noen kubbelys,og håper på at den snart er tilbake,ellers blir det snart veldig kjedelig! (og skummelt.....) ikke tv,ikke strøm på pc snart,og snart for mørkt til å lese.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. august 2009 #135 Del Skrevet 15. august 2009 Nåå.. kom strømmen tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. august 2009 Forfatter #136 Del Skrevet 15. august 2009 ja,var heldigvis ikke borte så lenge. vart litt skræmt en stund der ja! kjeder meg.......hva skjer hos deg i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. august 2009 #137 Del Skrevet 15. august 2009 Her skjer det lite...... sitter på nettet og ser på interiørblogger og gode tips for diverse oppussing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 16. august 2009 #138 Del Skrevet 16. august 2009 Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. august 2009 Forfatter #139 Del Skrevet 17. august 2009 Frigg: Takk,og det var en fin dag i går Fikk besøk av mamman og pappan min skjer ikke så mye om dagen. jobb da. trives veldig godt,gleder meg til å gå på jobb hver dag :nigo:og lurer på når jeg skal komme igang med å trene denne kroppen som bare eser ut. begynne på håndball?ikke bestemt meg enda,og det er trening i morra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. august 2009 #140 Del Skrevet 18. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg