Minttu Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #2301 Skrevet 20. juni 2011 Å neida, det er nok et godt stykke til dit du Men når så bra band ikke gidder komme til Norge så, får man dra til herlige Finland hvor alle de bra banda er i fra I går så jeg på nesten alle videoene inne på Spinefarm Records sin youtube side, og så klart fant jeg en utrolig bra sang! Og selvfølgelig er de finske Jeg tror det er få som forstår meg når det gjelder Helsinki og Finland. Når man sier man skal til et syden sted, er reaksjonen "åh,så deilig!". Du får ikke den når du sier du skal til Finland/Helsinki, "Hæ? Finland? Ja.. Hva skal du der a?" Jeg skjønner det vel ikke alltid selv. Men jeg falt så for Helsinki! Det er jo så fint der, og jeg hadde det så bra sist jeg var der. Og jeg har hatt en interesse for finske band siden jeg begynte å høre på HIM i 2005, og da blir man bare interessert i stedet. Det er liksom bare litt meg rett og slett Den er skikkelig bra og fin, og det er så fint når han fyren synger sånn rolig litt utti sangen, fra 4.10
Gjest Purple Haze Skrevet 22. juni 2011 #2302 Skrevet 22. juni 2011 Finland er vel et vel så spennende feriemål som syden, spør du meg. Jeg liker sol og bading, men synes det er artigere med opplevelser i ferien. Har ikke helt ro i rompa til å ligge flat på en solseng i en uke. Det nærmer seg ferie og avreise for deg nå! Ha en fin dag
Minttu Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #2303 Skrevet 22. juni 2011 Akkurat sånn er jeg og! og det er jo så utrolig mye å finne på, og oppleve i Helsinki! Bare vent,snart kommer det nok et innlegg med alt jeg har tenkt å finne på Og man kan ligge rett ut på stranda og bade der også,for det er en stor sandstrand der hvor man kan bade i havet Ja det nærmer seg nå! :happy: Bare jobbe denne uka og to til,så har jeg ferie! Da er det en uke hvor jeg skal være hjemme og så drar jeg! Var hos kjære igår og da prata vi på turen, hva vi skal finne på og Tuska. Da kjente jeg at jeg gleder meg! Takk for det,ha en fin dag du også
Minttu Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #2304 Skrevet 22. juni 2011 Det er så fælt at Ryan Dunn er død Kommer aldri til å være med på noe nytt av Jackass-gjengen, kommer aldri til å høre den latteren igjen, og den bra karen.. Bare på gamle filmer Man får så forhold til folk, gjennom tv-serier, filmer, musikk osv.. Jeg synes så synd på Bam og folka. Så nettopp et intervju av Bam ved ulykkesstedet, og han gråt jo så stakkar. Og det merkelige er at Bam klikka helt i bilen og reiv i stykker ting helt uten videre, så viser det seg at det var akkurat da Ryan kjørte av. Så vet dere det, det er bare litt fælt!
Gjest Heloise Skrevet 22. juni 2011 #2305 Skrevet 22. juni 2011 Leste nettopp om det jeg også, synes det er trist Selvom jeg egentlig aldri var noen stooor fan av de, så så jeg mye av det via. venner og kjente, og gutta virket jo så "søte" på sin egen helt absurde måte. Kjempetrist! Tenker på damen hans også. R.I.P.
Minttu Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #2306 Skrevet 22. juni 2011 De er en så morsom, søt, artig og rar gjeng. Og det blir nok ikke helt det samme nå.. Hvert fall Ryan, for en artig kar!
Minttu Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #2307 Skrevet 23. juni 2011 Idag har vi vært i nok en begravelse, den andre på 3mnd.. Men denne gang var vi alle forberedt, og kjære I orket ikke mer etter mange år med kreft, i år ble hun mye verre.. Det var en fin begravelse, og ikke så trist som sist. Etterpålaget var koselig Nå håper jeg, alle tror jeg, at det blir mange herrens år til neste gang!
Minttu Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #2309 Skrevet 25. juni 2011 Igår var det nattåpent her i byen, så kjære og jeg tuslet rundt i byen og på kjøpesenteret i mange timer! Jeg kjøpte meg ballerinasko, to bøker, skrubb og litt ting på vita, kubbe og kulelys til kjæres leilighet, også kjøpte vi en pakke med ludo, stigespill, sånn pinnespill og en kortstokk Også fikk jeg hentet brillene mine og kjøpte meg solbriller siden jeg fikk 20% på det Så igår kunne jeg se menyen på Opus uten problemer! Idag har kjære ryddet, vasket opp, vasket klær og ordnet her, så nå er det koselig her Vi har bare slappet av ellers, vært på butikken en tur og istad var vi en tur i parken like ved. Er en stor park med et svært basseng og stupetårn, ikke sånn fint basseng men møkkete betongbasseng Koselig å slappe av der og nyte sola Nå har jeg deig til heving, snart blir det hjemmelaget pizza Er en stund siden jeg har laget det, så det blir godt! Og i kveld er det bare å sette på NRK klokka 23.20!! Da sendes Dimmu Borgir og KORK konserten! :happy:
Mazilla Skrevet 25. juni 2011 #2310 Skrevet 25. juni 2011 Kos deg med konserten igjen! Ser du deg selv? Skulle gjerne sett konserten, men det blir nok i seneste laget for meg..
Minttu Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #2311 Skrevet 25. juni 2011 Det var fantastisk å se den igjen! Og man fikk se litt hvordan de satte opp scena, at de øvde og litt backstage. Å se det sånn ordentlig var bra, fikk sett de skikkelig godt og man hørte musikk litt bedre. En del var jo klippa vekk, for de gikk av scena 2-3 ganger, det var ikke med. Og jeg vet ikke helt om de viste alle sangene. Så ikke meg selv, men hadde de vist mer fra slutten kunne det hende jeg hadde gjort det, for da gikk kameraet frem og tilbake og jeg sto på tå og vinka Så jeg håper og tror at hele konserten kommer på dvd, og jeg får sett den enda en gang og med bedre lyd og bilde! Det var så scene altså, gigantisk og med tepper som gikk opp og ned og bilder i taket og bak dem. Og nesten 100stk på scena! Jeg er så glad for at jeg var der, ellers hadde jeg angra som faen! Det var helt fantastisk!
Minttu Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #2312 Skrevet 30. juni 2011 Jeg har det fint på jobb og er glad og fornøyd der, koser masse med de få barna som er på avdelingen. Neste uke er siste uka før ferie og det skal bli deilig med ferie. Blir godt å komme bort og tenke på alt annet, bare kose meg! Så det er vel greit alt sammen. Også har jeg begynt med briller. haha Ser ikke alltid teksta på tv'n, og ting et stykke unna.
Gjest Purple Haze Skrevet 3. juli 2011 #2313 Skrevet 3. juli 2011 Tenker det skal bli deilig med ferie snart! Slutter du i barnehagen etter ferien eller skal du tilbake? Jeg må nok snart ha meg briller, jeg også. Merker at armene blir veldig lange når jeg skal lese, gitt. Ha en fin dag
Minttu Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #2314 Skrevet 3. juli 2011 Det blir utrolig godt med ferie! Har ferie i en mnd, så skal jeg jobbe i ei uke og så slutter jeg Er greit å ha briller, er ikke alltid jeg ser all teksta på tv! Eller ting et stykke unna helt klart.. Takk, i like måte!
Gjest Purple Haze Skrevet 6. juli 2011 #2315 Skrevet 6. juli 2011 Snart ferie for deg nå! Tenker du gleder deg masse til Finland Du har neimen ikke mange dagene igjen i barnehagen da, før du slutter. Jeg kjenner snart ingen der lenger, og det er bare 1,5 år siden jeg sluttet der. Veldig rart. Nesten så det ikke er bryet verdt å dra på besøk jo...
Minttu Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #2316 Skrevet 6. juli 2011 Ferie blir bra! Eller bør jeg si loma on hyvä Jeg gleder meg som bare det, det blir så godt å komme bort og være litt helt alene også, og forhåpentligvis være gladere enn jeg er nå, og tenke på helt andre ting.. Gleder meg til å være i en helt annen by, oppleve noe helt annet, spise annen og god mat, shoppe!, ny tattoo, Tuska. Alt :happy: Så på Dudesons på tv2 Zebra igår, og det var episoden hvor de dro til Helsinki for å ødelegge Jarppi sin tommel. Han mista den for mange år siden, så den svarte tommelen lå i et glass i en bank i Helsinki Og det var så gøy, for jeg så domkirken, esplanadeparken, statuen i parken, torget osv. Så jeg satt og lo og "der har jeg vært, der kjøpte jeg jordbær, der har jeg vært, den har jeg sett.. Der skal jeg gå om 2 uker!!" :happy: Har igjen denne uka og uke 32 Skjønner deg veldig godt! Er en del nye som kommer til høsten, så er nesten litt glad jeg kommer til å slutte
Gjest Purple Haze Skrevet 7. juli 2011 #2317 Skrevet 7. juli 2011 Skjønner at du gleder deg til ferie og Finland! Det blir sikkert kjempefint Har C. fått permisjon, eller? Mulig jeg stikker innom på besøk når jeg kommer opp over, men da er det vel helt feriestille, så ikke sikkert det er så interessant Jeg skal være der nesten hele uke 29...
Minttu Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #2318 Skrevet 7. juli 2011 Hun gikk ut i ferie for en stund siden og kommer ikke tilbake, begynner på vgs når hun er ferdig i ferie Tror egentlig ikke det er noe vits å komme dit da, jeg, Lin,E,Ma,B har ferie da tror jeg
Gjest Purple Haze Skrevet 7. juli 2011 #2319 Skrevet 7. juli 2011 Oi, så hun har sagt opp? Trodde hun fikk perm jeg. Men en slik mulighet kan en ikke la gå fra seg Ok, da tror jeg ikke jeg gidder dra på besøk denne gangen. Får ta turen en gang senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå