Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

:klaske: Jeg er noe av det dummeste; jeg kunne for mitt bare liv ikke forstå hvordan dere kunne feire 4år og 8måneder nå, og 5 år i september...at det var 12 måneder i året, det hadde visst gått meg hus forbi ;)

Kos dere på konsert i morra! Så gøy å vinne billett sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

255075_10150256404481042_271847211041_8718057_2616136_n.jpg?t=1306702129

Dimmu Borgir igår var så utrolig bra! _headbang__revamp_by_CookiemagiK.gif

Helt fantastisk at Kringkastingsorkesteret og kor var med!

Det var rett og slett utrolig bra, for et show, og det var så sinnsykt mange der, og vi sto nesten helt fremst! Vi tok helt av på slutten og headbanga som bare det :fnise:

DSC01489.jpg?t=1306702658DSC01537.jpg?t=1306702454

Her kan dere se begynnelsen, kan se ifra 3:50, da det virkelig begynte! Var så artig da de sang ooaho osv, alle sang med! Og da de synger Dimmuuuu Borgiiir :ler:

Er en grunn at konserten fikk terningkast 5 på vg.

Det morsomste er at det var mange kameraer der, så hele konserten blir sendt på nrk senere og kommer på DVD!! Gjett om jeg skal se etter meg selv ;)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg har noen små filmklipp også! Var helt rått altså. Virkelig såkalt "episk"! :sjenert:

Mourning Palace var kveldens høydepungt for meg. :rodmer:

Endret av Heloise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episk er jammen det rette ordet! :jepp:

Var helt fantastisk! Sto eller satt du? :)

De klippene fant jeg på youtube, tenkte ikke på å filme selv! Men tok en god del bilder, de to små i forrige innlegg tok jeg :)

Gleder meg til dvd!! :)

Kommer til å se etter meg selv, siden jeg sto så langt fremme :fnise: Var bare 4-5stk foran meg.

Leste et sted at konserten blir sendt på nrk i juni, da må vi se på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må fortelle dere om hva vi gjorde på jobb idag! :ler:

Vi hadde kunstutstilling! :)

Alt vi har laget på avdelingene og i aldersgruppene/klubber, hadde vi hengt opp på pauserommet, oppover trappa mot storbarnsavdelingene, i gangen oppe der og på de avdelingene :)

Da foreldrene kom fikk de servert "champagne" med jordbær på kanten av glasset, og de kunne ta fancy snitter og lefser, med brie ost, kaviar, røkelaks osv.

Og de gikk på rød løper inn i barnehagen! :ler:

Det var utrolig morsomt, og de alle var veldig imponerte og ga oss masse skryt :)

Enda en positiv ting var jo at alle barna ble henta mellom 14.00-16.00 :fnise:

Det skal bli så herlig med fri i morgen!!

Da skal jeg sove. Og istad ringte kjære meg og spurte om jeg vil komme på middag i morgen :rodmer:

Han skal lage kinesisk szechuan :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sikle: Jeg har akkurat bestilt kokebok om kinesisk mat :nigo:

Barnehagedagen hørtes utrolig kul ut, kunstutstilling med rød løper, snitter og "champagne" det måtte ha vært stor stas for stor og liten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, spennende! :) Vi er ikke så kokker da og bruker sånn :sjenert: Men man jo jo blande litt og steke kylling og wok :ler:

Det er skikkelig godt :happy:

Det var nok stas for alle sammen ja :jepp: Var nok morsomt for dem at det var så mange foreldre der og at de fikk vise frem alt vi hadde hengt opp og dem hadde lagd :)

Også er det jo artig at foreldrene får se alt vi gjør, og at vi faktisk finner på og gjør så mye bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært hos kjære på middag :rodmer:

Fikk servert kinesisk szechuan :sikle: Vi koste oss, spiste og skravla som bare det om folk og musikk :happy:

Og etterpå kosa vi litt til :fnise:

Senere ble det soft is og Mythbusters :happy:

I november spiller Chrome Division på Glassheim, dit skal kjære og jeg :) Det er et band startet av vokalisten i Dimmu Borgir. Han er smågammel, men småkjekk :fnise: Hadde vært artig om de er der en stund før/etter konserten, så vi kanskje kan snakke litt med de, tenk om vi kunne fått drikki med de! Det hadde vært moro :)

Det er lenge til, men kjenner jeg gleder meg! Jeg liker Glassheim, det er en koselig stemning der og jeg vil drikke og være på konsert :happy:

Skikkelig musikkår dette! Dimmu Borgir 28.mai, Bryan Adams den 10 juni, Bon Jovi den 15 juni, Tuska 22-24 juli og der skal vi se blant annet Amorphis, MyGrain, Amon Amarth, Epica, Katatonia, Enslaved, Wintersun, Moonsorrow, Tarot, Turisas.

Så kan det hende det blir Apocalyptica i Helsinki i september, også blir det jo Chrome Division i november :happy:

Så er det bare å håpe at HIM og Bullet For My Valentine har noe konsert i løpet av året eller neste år!

BFMV har jo masse konserter, men de kommer nok ikke til Oslo før neste år, siden de var her i høst pga den nye plata.

HIM kommer ikke hit, men jeg håper de har konsert i Helsinki snart! Da blir det tur på meg :happy:

Åh, jeg elsker konserter! Og festivaler. Så sant det er god stemning, et band jeg liker eller noe nytt som fenger meg, og folk ikke presser og dytter for mye :fnise:

Det er så herlig. Jeg gleder meg så til Tuska! Gleder meg skikkelig til å se fantastiske Amorphis, og MyGrain.

Og jeg gleder meg selvfølgelig til herlige Helsinki ♥

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye gøy du har i vente! Stas at du har noe å glede deg til etter Finlandsturen også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse moro å se frem til nå egentlig! Alle konsertene, Finlandsturen, kanskje jeg begynner på skolen og flytter hjemmefra!

For øyeblikket er det de to førstnevnte jeg :hoppendeglad: mest for! Resten har jeg blandede følelser for, og det knytter seg litt i magen noen ganger.. Men men, det positive jeg ser frem til overgår resten som skjer nå :)

Idag var jeg på jobb fra 7.00-12.30, og jeg sykla nedover 6.50..

Litt tidlig :fnise:

Kjære Purple Haze kom innom! Så koselig å se henne igjen! :happy:

Alle i bhg gikk tur idag, det var koselig. Og vi på småbarn spiste lunsj ute og koste oss i sola :happy:

Da alle var lagt sa jeg god helg og sykla til spenst, hvor jeg trente hardt og effektivt i 1t, må jo skryte litt :fnise:

Deretter syklet jeg ned til kjære, siden sykkelen min egentlig skal stå hos han. Vi koste oss en stund i sola og skravlet masse før mamma henta meg.

I efta lå jeg ute i sola et par timer, hørte på musikk og halvsov. Så kom kjære :hjerte: Slappa av på verandaen, hoppa litt på trampoline og vi kjørte scooter på en skogsvei like ved huset mitt :ler: Senere koste vi oss med tacopizza mamma laget :sikle:

Resten av helga skal jeg bare slappe av! Herlig.

God helg alle sammen! :)

Dimmu Borgir fordi jeg fortsatt er så glad etter konserten. Og det var så artig at alle sang med på begynnelsen og når de synger "dimmuuuu borgiiir" Og de er Norske.

http://www.youtube.com/watch?v=an-nknHiaiU

Katatonia, fordi det er noe helt annet enn Dimmu. Og jeg skal se de på Tuska!

Og jeg slenger inn denne fordi jeg har slengt med en del av Amorphis og MyGrain før :lol:

Sikkert ingen her med lik musikksmak som meg, men men :sjenert:

Dere går glipp av noe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:vinke:

Det var kjempekoselig å se deg igjen også :klem: Ble helt varm i hjertet da jeg så hvor blid du ble da du så meg :sjenert: Koselig!

Ser ut som du har kosa deg sammen med kjære i dag. Håper resten av helga blir like bra! :) Deilig å bare slappe av i helga også

Jeg liker Dimmu! Så dem på Hove, og synes det var kjempebra. Er skikkelig misunnelig på deg som fikk den konsertopplevelsen med dem altså! :)

Goooood helg, søta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble jo kjempeglad! :happy: :ler:

Har hatt det så koselig med kjære i det siste, det ble liksom så mye bedre litt etter at han fikk flytta og ting roa seg ned litt.

Så det er bra, og idag sa han at han hadde sett på bildene av fjorårets Finlandstur og at han gleder seg så, det var bra å høre og jeg håper vi får en flott kjærestetur :happy:

Åh, det er så moro at du liker dem! :ler:

Var kjempeartig å se Dimmu på Hove, det var jo sent på kveld, helt mørkt, supert band og det var moro at de hadde flammer! :jepp::fnise: Men kompisen min gikk dit før meg og sto langt fremme i folkehaugen og de andre jeg var med var ikke interesserte i sånn musikk, så jeg bare sto der og følte meg dum :ler:

Du skulle vært i spektrum, det var helt utrolig!

Gleder meg skikkelig til å se film fra konserten, og den kommer ut på dvd.

Ser du på første videoen i innlegget om konserten, så ser du hvor utrolig det var :fnise:

* Rettelse: Leste nettopp på Lydverkets anmeldelse av Dimmu konserten i Spektrum, at den sendes på NRK2 25.juni!! Da må alle se på!!

Gjett om jeg skal se på, og nyte! Og jeg skal se etter meg selv :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

:vinke:

Takk for sist ;)

Godt å se at du har det fint sammen med kjæresten. Det er deilig når en har sånne ekstra gode perioder :)

Skjønner godt at dere gleder dere til Finlandstur altså! Det blir sikkert kjempeartig :nigo:

Og jeg er fortsatt misunnelig på deg som vant billetter til Dimmu :ler:

Håper du har hatt ei fin helg i det nydelige været :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for sist ;)

Jeg vant ikke, det var bare kjære! :ler: Jeg måtte kjøpe min egen.. Men, da støtta jeg de litt ;)

Jeg kunne nok ha vunnet jeg også, for det var mange som vant, jeg bare tenkte ikke så langt.

Finlandstur blir bra! :nigo:

Har hatt en helt grei helg, har hatt bedre dager :lol:

Er trøtt, småforkjøla og kjeder meg.

Men men :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det :) Går bra med meg altså,er ikke så dårlig i formen ;)

Men er tørr i halsen så hosta en del i natt, og det funka dårlig å synge til Amorphis igår :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det går veldig opp og ned psykisk for tiden.

Men jeg har det egentlig greit, bare gleder meg veldig til denne uka er over.. Hvert fall til 15.15 på fredag! Blir jammen godt med en langhelg, i tillegg har jeg fri neste onsdag, da skal jeg ta synsprøve for jeg ser jo ikke skilt og skrift, også skal mamma og jeg på Bon Jovi konsert! :) Det blir moro!

På jobben fikk jeg hvert fall litt å smile av! Noen lager en avis som foreldrene skal få, og som andre barnehager skal få på planleggingsdagen på torsdag. Og vi ansatte skulle komme med navneforslag, mitt forslag var Meteren's Gang, som VG ikke sant :ler: Og jeg vant! Så idag fikk jeg rundt en halvkilo med smågodt :) Det er ikke alt der jeg spiser, sjokolade og krokodiller så. Men jeg spiser det vel uansett. Fint å få så mye godis nå, som jeg har meldt meg inn i vektklubben på vg :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:ler:

Gratulerer! Du får sette det fram på pauserommet, så forsvinner godiset før du får sukk for deg ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet du hva, det står her på pulten min! Og litt er i mariskåla mi (iittala vet du :fnise:) Det skal jeg nok ha selv :fnise:

Resten på jobb får nok imårra vil jeg tro, da er det avslutning for meg og de to K'ene ;)

Ene K kommer tilbake imorgen etter lang skolepermisjon :happy: Men hun jobber bare frem til 1.juli før hun slutter helt og flytter langt avgårde. Andre K slutter på onsdag, for hun har fått jobb der hun kommer fra.

Meg blir de nok ikke kvitt enda! Jeg jobber fullt frem til uke 28, jeg hadde tenkt å jobbe da også men de hadde ikke bruk for meg gitt, så blir en ekstra uke ferie!

Ferie uke 28,29,30 og 31. Så jobber jeg uke 32, og da er jeg forhåpentligvis ferdig og begynner nok på skolen i uke 34 er det vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...