Gå til innhold

Flere som har tenkt å søke på politi høgeskolen?


Gjest Vil_bli_politi_dame

Anbefalte innlegg

Gjest Vil_bli_politi_dame

Hei alle sammen!

Jeg er en dame på 24 år, bor i Drammen, har tenkt å søke på politi høgeskolen nå til neste mars ellr april. Men jeg lurer på om det er fler enn meg som har tenkt å søke? Kanskje vi kan ta kontakt å forbrede oss sammen når det gjelder å gå gjennom opptaksravene som trening, svømming, ikke minst dele informasjon? Håper gjerne på svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vil_bli_politi_dame

Ingen som skal min vei?

Hvor skal jeg ellers møte vedkommende jeg prøver å komme

i kontakt i, klør meg i hodet her jeg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_guest_*
har tenkt å søke på politi høgeskolen

Flott at du vil bli politi_dame.

Nå er neppe skriveferdigheter det som teller mest for å komme inn på politihøgskolen, men det skader neppe søknaden om du vet hvordan skolens navn staves. Det er helt sikkert flere der ute som har tenkt å søke om skoleplass, men hvis de søker på "politihøgskolen" hos google, så får de jo ikke treff på ditt innlegg - hvilket altså ikke hjelper på responsen her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har og lyst til å bli politidame. Koselig yrke, kommer i snakk med mange. Elsker kontorarbeid og skrive på PC'n. Ønskaer stabile arbeidstider fra 8 til 16 og lange ferier. Trur det ville passe bra, og lønna med all ovetiden blir flott lønning det!! :):)

Så få vi gå i uniform og se flott ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vil_bli_politi_dame
Har og lyst til å bli politidame. Koselig yrke, kommer i snakk med mange. Elsker kontorarbeid og skrive på PC'n. Ønskaer stabile arbeidstider fra 8 til 16 og lange ferier. Trur det ville passe bra, og lønna med all ovetiden blir flott lønning det!! :):)

Så få vi gå i uniform og se flott ut!!

Så koselig. vet du hva, der er en HERLIG jobb, KIKKELIG status, du føler deg extra verdt i samfunnet av en aller annen grunn når du er politi synes jeg. Jeg elsker uniformen og ja :) . Om jeg har en drøm jeg lever for her i verden, så er den det å bli politidame, ærlig talt..

Jeg er en dame på 24 år, som sagt bor i drammen. har tenkt å søke til mars. Jeg driver å tar billlappen, har begynt å trene igjen, skal sette opp eget treningsprogram der jeg trener, i tillegg kan jeg nevne at jeg har trent taekowondo tidligere, men har slutta før 3 år siden, så den har jeg oxo planer å fortsette med fra august av. Desutten skal jeg melde mg på svømmekurs, må jo bli helt vill. I alle fall, planene er i full gang her, men jeg har kjempe lyst å finne ei som oxo har tenkt samme vei..

Har du tenkt å søke på phs? alder? bosted?

Mvh fra Vil_bli_politi_dame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil dere som skriver i denne tråden, så er det alt en egen tråd for opptaket som er i år. Vil anbefale denne, da det er mye bra lesestoff der rundt opptaket :)

Her er linken til tråden forresten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...