Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Frøken Frøken
Skrevet

156 cm

53 kg

36/38 S/M (store pupper)

Jeg er greit fornøyd. For ett og et halvt år siden veide jeg 70 kg, og er glad for å ha blitt lettere og kvikkere igjen. Kunne godt tenkt meg å blitt strammere/ mer muskuløs, men vekta vil jeg ikke klage på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, ikke helt hundre prosent sikker. Tipper:

1.64

60 kg (kanskje et par kg mer)

str 38 i bukser, 34-36 i overdeler - veldig, veldig smal rundt livet.

Jeg synes jeg har en grei str. Har et par kg ekstra på rumpe/lår, men har timeglassfasong og liker det. Puppene er passe store og føler ikke jeg er for stor. Har vært mye, mye tynnere for ikke lenge siden, og nå vet jeg at det ikke var pent. Str jeg har nå er kvinnelig og frisk. Dessuten er jeg veldig fornøyd med rumpa fra siden, den er rund og fin :) Eneste er cellulittene på rumpa og lårene, spesielt rett under rumpa. De kunne jeg vært foruten... Men når jeg har fått barn, så kommer jeg sikkert til å føle det er stuerent det også. :)

Skulle gjerne hatt mer muskler, men er nokså fast i fisken.

Gjest Gjest
Skrevet

dere som er under 50 kg, hva spiser dere gjennom dagen? Bare litt nyskjerrig for å sammenligne, hehe. (eks. frokost, lunch, mellom osv)

Gjest Gjest_Madde1_*
Skrevet

165 cm

41 kg

str 34/xs i klær

Gjest Gjest_madde1_*
Skrevet

Klar over at jeg har lav bmi, men er absolutt ikke syk eller noe :)

Gjest Wacmoc
Skrevet

160cm

ca 50 kg

28 i bukser

xs og noen ganger s i topper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...