The Kitten Skrevet 9. juli 2009 #21 Skrevet 9. juli 2009 (endret) Puh,puster lettet ut - jeg var redd du klarte å hoppe og bite i "midjehøyde". Endret 9. juli 2009 av The Kitten
NettMeg Skrevet 9. juli 2009 #22 Skrevet 9. juli 2009 165 cm høy 48 kg 34 - 36 i str.. Skulle gjerne lagt på meg, slik at jeg kom opp i 53 kg.. Men har en helt syk forbrenning så får det ikke til..
yggdrasil Skrevet 9. juli 2009 #24 Skrevet 9. juli 2009 168 cm 55 kg Størrelse varierer alt etter hvor jeg handler vanligvis s/m
Caryatis Skrevet 9. juli 2009 #25 Skrevet 9. juli 2009 (endret) Ca. 170 cm, 63 kg. Er forsåvidt fornøyd! Endret 24. september 2009 av Caryatis
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #26 Skrevet 9. juli 2009 dere som er under 50 kg, hva spiser dere egentlig gjennom en hel dag?
The Kitten Skrevet 9. juli 2009 #28 Skrevet 9. juli 2009 dere som er under 50 kg, hva spiser dere egentlig gjennom en hel dag? Man spiser ikke nødvendigvis som en spurv bare fordi man veier under 50 kg hvis det var det du siktet til.
-Elaine- Skrevet 9. juli 2009 #29 Skrevet 9. juli 2009 Jeg er 1,67 høy, veier 55 kg og bruker størrelse 36- 38, avhengig av klesmerke og passform. Er relativt fornøyd med kroppen, men kunne gjerne hatt litt mer muskler og bubbel-butt
Gjest Kavring Skrevet 9. juli 2009 #30 Skrevet 9. juli 2009 170 cm 56kg Str. kommer helt an på. Men som regel S og 36. Skulle gjerne vært litt "fastere i fisken". Ellers gremmes jeg over strekkmerker og litt cellulitter.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #31 Skrevet 9. juli 2009 Jeg er 163 cm. (fant nylig ut at jeg var 2 cm. mindre enn jeg trodde ). Veier 46 kg.
Gjest imli Skrevet 9. juli 2009 #32 Skrevet 9. juli 2009 Før jeg ble gravid første gangen, var jeg 175 cm, 65-67 kg og str 38, sånn pluss/minus. Helt normalt slank vil jeg si. Etter at jeg fikk barnet og hadde ammet en stund, var jeg nede på 58-59 kg og klærne hang og slang på meg. Magre hofter, slunkne pupper, rumpe og lår var borte osv. Ikke veldig lekkert. Nå er jeg gravid i 7. mnd med nummer to, veier ca 70 kg. Har i alle fall fått tilbake pupper, rumpe og lår Blir nok mer, jeg trenger litt å tære på til amminga. Bør vel egentlig ikke veie mindre enn 63-64 kg i alle fall.
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 9. juli 2009 #33 Skrevet 9. juli 2009 177 cm 61-62 kg str. 38-40 Ganske fast i fisken, synlige muskler både her og der, men et lite ekstra fettlager på magen
pittie Skrevet 9. juli 2009 #34 Skrevet 9. juli 2009 (endret) Mange som er opphengt i dette "hvor mange har ca samme mål som meg" Selv er jeg 1.63m og ca 61kg. Definerte muskler men fremdeles et lite koselag rundt hele kroppen Fornøyd. Edit størrelse: Gjennomsnittlig Medium all over. Topper som er mer romslig over bysten blir som regel Small, mens jeans som ikke er laget med hofteplass blir Large. Ish Endret 9. juli 2009 av pittie
NettMeg Skrevet 9. juli 2009 #35 Skrevet 9. juli 2009 dere som er under 50 kg, hva spiser dere egentlig gjennom en hel dag? Jeg spiser mellom 5 og 6 måltider igjennom dagen.. Eks: 1 - 2 brødskiver til frokost 1 skive noen timer senere 1 yougurt etter enda noen timer 1 normal porsjon middags tallerken 1 holdit på kvelden ( sånn mikromat) Pluss en del små spising i løpet av dagen med godteri eller is.. Og jeg veier 48 kg.. Så at man veier under 50 kg betyr ikke at man ikke spiser noe særlig.. Jeg spiser mye/greit og trener ingenting ( vet jeg burde, men blir liksom aldri tildet), så jeg har nok bare veldig høy forbrening.. Noen kg for lite kan være like stort problem for selvtelitten som noen for mye..
Rararara Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #36 Skrevet 9. juli 2009 Hei. Jeg er 174 og veier 65 kilo. Bruker som regel størrelse 36, men må også opp i størrelse 38 i enkelte klær. Er absolutt ikke fornøyd med kroppen min, og har satt meg som mål å komme ned til under 60 kilo iløpet av sommeren. Hvorfor lurer du på det? Vet ikke helt hvorfor jeg lurer..synes bare det er spennende å se hvor forskjellige vi kan være i høyde og vekt men likevel bruke samme størrelse.. Så synes jeg det er interessant å høre om andre er fornøyde med kroppen sin... og om de ser på seg selv son tynne, slanke, lubne, tykke osv.. Det var noen her som sa at jeg ikke høres lubben ut.. vel, jeg kan framstå som slank, men da må jeg passe på å ikke slippe ut magen.. jeg er av typen som legger på meg på magen først, så av helsemessige årsaker bør jeg passe meg..
Dyregod Skrevet 9. juli 2009 #37 Skrevet 9. juli 2009 Jeg er 165 cm høy, veier 62,5 og bruker som regel størrelse M/38 i klær... Vil gå ned litt, er ikke noe tjukk, men har endel ekstra fett på magen, som sikkert mange jenter har:) Typisk at det legger seg der! Hadde noen kilo mer når jeg hadde kjæreste, når det ble slutt gikk jeg ned 3-4 kilo, men hvor? Joda, puppene! Irriterende Sånt skjer
Gjest gjestdeluxe Skrevet 9. juli 2009 #38 Skrevet 9. juli 2009 Jeg bare lurer....hvor stor er du? Høyde- vekt-størrelse i klær Hvordan ser du på kroppen din? Jeg er 172 cm 66 kg str. 40 ca i klær Kroppen min bærer preg av at jeg ikke har trent de siste årene, så den er nok litt dvask.. jeg er smålubben. Av en eller annen merkelig grunn svarer jeg i denne tråden. (Sikkert forutbestemt?) Altså...jeg er 170 cm høy og min vekt er så mye som...5 9 k g.
Minttu Skrevet 9. juli 2009 #39 Skrevet 9. juli 2009 nei, æsj, nå føler jeg meg ganske så lubben i forhold til andre her jeg har lagt på meg noe fælt de siste 2 årene, og er derfor så heldig og har en del strekkmerker på lårene og 3 på hver side som ser ut som feite kloremerker Er vel rundt 173 og veier 83 For glad i freia og mindre glad i trening! Og buksene mine har vært flinke til å sprekke i låra Men for litt siden klarte jeg å få tak i en bukse som passa i låra! Men det resulterer jo så klart i at den er en smule for stor i livet :gjeiper: Nei, nå må en begynne å trene! Blir treningssenter til høsten med ene søskenbarnet til kjæresten min i hvert fall, men en får vel begynne å gå/jogge flere ganger i uka, har jo flere fine turmuligheter rundt omkring her i Gjøvik. Kanskje låra mine til slutt ikke er nesten helt inntil hverandre
Anglofil Skrevet 9. juli 2009 #40 Skrevet 9. juli 2009 168 cm Str. 42 i topper Str. 42-46 i bukser (dette varierer veldig utifra leverandør, men holder meg gjerne på en mellomting). Jeg har begynt å bli fornøyd med meg selv. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå