Gjest Stjernedryss Skrevet 9. juli 2009 #41 Skrevet 9. juli 2009 155 høy 44 kg str xs, 25 i bukser og 32-36 i klær alt ettersom
Inwe Skrevet 9. juli 2009 #42 Skrevet 9. juli 2009 175 Aner ikke hvor mye jeg veier 42 / M-L i topper 42-44 i bukser Gått opp litt etter jeg fikk samboer og er klar for å få det av igjen, så blir trening fra høsten av, ellers er jeg ganske så fornøyd. Det eneste er at jeg er litt brei over skyldre og hofter, men beinbygning er virkelig vansklig å få gjort noe med
Fat Sally Lee Skrevet 9. juli 2009 #43 Skrevet 9. juli 2009 176 cm, 65 kilo. Bruker som regel 38 i bukser, men på overkroppen kan jeg bruke både 36 og xs. Har likevel litt ekstra både her og der, og har jobbet leeenge med å komme ned på 60 kilo, men kroppen trives nok på 65, og tviholder på disse kiloene.
Lille Milli Skrevet 10. juli 2009 #44 Skrevet 10. juli 2009 176 og 59 kg. 38 eller 29 i bukser, spørs hvilke størrelsesmål de bruker. 34 i beinlengde. 36 eller 38 i topper/skjørt/shorts. S i de fleste ting, av og til M. Mye av S blir for kort, selv om det passer i bredden. Litt kjedelig, menmen.. Er fornøyd med kroppen min, men den så bedre ut før da jeg trente 2,5 timer hver dag og veide 66 kg. Jeg kan ikke legge på meg annet enn muskler, så når jeg ikke trener raser jeg ned i vekt uansett hvor mye jeg spiser. Nå syns jeg at jeg er for tynn, så håper å få kommet igang med trenin etterhvert slik at jeg ikke ser ut som en krigsfange lengre.
Gjest Ketil Skrevet 10. juli 2009 #45 Skrevet 10. juli 2009 Jeg er 182. Vet ikke hvor slank jeg er i mål hehe. Men jeg er ikke overvektig.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #46 Skrevet 10. juli 2009 163 høy, 75kg bruker str. 40/42 i topper, og 42/44 i bukser vekten høres enormt mye ut for høyden min, men jeg er ganske kompakt bygd, sterk, så ser ikke så ille ut som det høres:)
Gjest Rubens Rikskringkasting Skrevet 10. juli 2009 #47 Skrevet 10. juli 2009 Jeg spiser mellom 5 og 6 måltider igjennom dagen.. Eks: 1 - 2 brødskiver til frokost 1 skive noen timer senere 1 yougurt etter enda noen timer 1 normal porsjon middags tallerken 1 holdit på kvelden ( sånn mikromat) Pluss en del små spising i løpet av dagen med godteri eller is.. Og jeg veier 48 kg.. Så at man veier under 50 kg betyr ikke at man ikke spiser noe særlig.. Jeg spiser mye/greit og trener ingenting ( vet jeg burde, men blir liksom aldri tildet), så jeg har nok bare veldig høy forbrening.. Noen kg for lite kan være like stort problem for selvtelitten som noen for mye.. Er dette veldig høy forbrenning? Synes det er lite mat, jeg.. 1-2 siver til frokost og 1 skive + 1 yoghurt til "lunsj" er da ikke mye;o Det er ikke meningen å anklage deg for noe, altså! Jeg bare får intrykk av at mange som sier de har høy forbrenning egentlig ikke har det. Selv spiser jeg f.eks Frokost: 2 porsjoner havregrøt + 1 eple Lunsj: Ei skål med frokostblanding, yoghurt og frukt + 1 knekkebrød Mellom: en frukt / ei gulerot e.l. Middag: 1-2 normale midagsporsjoner Kveldsmat: En boks tunfisk, to knekkebrød, et eple inkludert noe småspising utover dagen (frukt, godteri, grønnsaker o.l.) Selv veier jeg 44 kg, men tror liksom ikke jeg har noe spesiellt høy forbrenning? Trener ingenting. Kan ta meg en gåtur i ny og ne, enest:) Føler jeg er så tynn fordi jeg stort sett spiser sunt (ikke i hvelgene da;) ) (Høyde: 175 cm, størrese 34/32 , xs og 25 i bukser)
KatzenThang Skrevet 10. juli 2009 #48 Skrevet 10. juli 2009 (endret) ... Poff ... Endret 23. august 2009 av KatzenThang
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #49 Skrevet 10. juli 2009 Er dette veldig høy forbrenning? Synes det er lite mat, jeg.. 1-2 siver til frokost og 1 skive + 1 yoghurt til "lunsj" er da ikke mye;o Det er ikke meningen å anklage deg for noe, altså! Jeg bare får intrykk av at mange som sier de har høy forbrenning egentlig ikke har det. Selv spiser jeg f.eks Frokost: 2 porsjoner havregrøt + 1 eple Lunsj: Ei skål med frokostblanding, yoghurt og frukt + 1 knekkebrød Mellom: en frukt / ei gulerot e.l. Middag: 1-2 normale midagsporsjoner Kveldsmat: En boks tunfisk, to knekkebrød, et eple inkludert noe småspising utover dagen (frukt, godteri, grønnsaker o.l.) Selv veier jeg 44 kg, men tror liksom ikke jeg har noe spesiellt høy forbrenning? Trener ingenting. Kan ta meg en gåtur i ny og ne, enest:) Føler jeg er så tynn fordi jeg stort sett spiser sunt (ikke i hvelgene da;) ) (Høyde: 175 cm, størrese 34/32 , xs og 25 i bukser) Har nok høy forbrenning. Vært hos ernæringsfysiolog og tatt masse tester og prøvd og satt opp en diet for og legge på meg.. De sa jeg hadde veldig høy forbrenning. ble alt for dyrt og følge denne dietten etter hvert, så har sluttet på den, gikk uansett ikke noe opp .. Ligger i familien min og ha høy forbrenning.. Kanksje ikke så mye det jeg skrev opp der, men det er fordi jeg har gitt opp og spise ekstreme mengder mat går uansett ikke opp ( koster bare masse ) Så nå spiser jeg bare vanlig. Får jeg omgangssyke går jeg fort ned 2-3 kg.. ! tur på byen går jeg også ofte ned 1 kg pga dansing
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #50 Skrevet 10. juli 2009 Jeg er 159, veier 86 kg bruker M/L 40 - 42 i overdeler og 42/44 i bukser. Må si jeg stusser litt når jeg leser om dere som er høyere og veier mye mindre enn meg bruker samme str. Har nok tung benbygning jeg da. Vet jeg veier for mye, men det er en annen diskusjon.
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juli 2009 #51 Skrevet 10. juli 2009 Jeg er 159, veier 86 kg bruker M/L 40 - 42 i overdeler og 42/44 i bukser. Må si jeg stusser litt når jeg leser om dere som er høyere og veier mye mindre enn meg bruker samme str. Har nok tung benbygning jeg da. Vet jeg veier for mye, men det er en annen diskusjon. Begynner å lure litt på størrelser jeg da, når jeg ser at du som er 7 cm kortere enn meg og veier 11 kilo mer, bruker samme buksestr som meg. Og mindre i overdeler. Snodige greier...
Anglofil Skrevet 10. juli 2009 #52 Skrevet 10. juli 2009 (endret) Begynner å lure litt på størrelser jeg da, når jeg ser at du som er 7 cm kortere enn meg og veier 11 kilo mer, bruker samme buksestr som meg. Og mindre i overdeler. Snodige greier... Vel, da jeg var konkurranseutøver veide jeg godt over 80 kg, men brukte str 36-38. Hvorfor? Fordi jeg trente mye styrke, og var generelt godt trent (jeg trente bortimot 20 timer i uka). Ulike folk tok alltid feil av vekta mi fordi det så ut som jeg veide mye mindre. Muskler veier tross alt mer enn fett, og hva vet vel vi om hvor godt trent hun f. eks er? Mvh Yvonne Endret 10. juli 2009 av Yvonne
Gjest Dora Flanica Skrevet 10. juli 2009 #53 Skrevet 10. juli 2009 164 cm og 72 kg. Bruker str 40, men skal ned til 38.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #54 Skrevet 10. juli 2009 176 cm, 65 kilo. Bruker som regel 38 i bukser, men på overkroppen kan jeg bruke både 36 og xs. Har likevel litt ekstra både her og der, og har jobbet leeenge med å komme ned på 60 kilo, men kroppen trives nok på 65, og tviholder på disse kiloene. Høres ganske bra slank ut det der! Du er tross alt høy!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. juli 2009 #55 Skrevet 10. juli 2009 Begynner å lure litt på størrelser jeg da, når jeg ser at du som er 7 cm kortere enn meg og veier 11 kilo mer, bruker samme buksestr som meg. Og mindre i overdeler. Snodige greier... mente da ikke å støte noen, trener lite, men trente mer i styrke da jeg var yngre. Etter skade for 5 år siden har jeg ikke trent så mye, men mulig muskelmassen har holdt seg litt selv om det ikke føles sånn. Ser at vi alle er forskjellige og det er godt det også
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juli 2009 #56 Skrevet 10. juli 2009 mente da ikke å støte noen, trener lite, men trente mer i styrke da jeg var yngre. Etter skade for 5 år siden har jeg ikke trent så mye, men mulig muskelmassen har holdt seg litt selv om det ikke føles sånn. Ser at vi alle er forskjellige og det er godt det også Jeg ble slett ikke støtt. Bare syns dette var litt rart, verken mer eller mindre. Vi er alle bygd forskjellig og har vekten ulikt fordelt på kroppen, så det forklarer sikkert en del. Og en bukse i str 40 kjøpt på f.eks b-young kan være mindre enn en i 40 fra annen butikk.
Kiyo Skrevet 10. juli 2009 #57 Skrevet 10. juli 2009 Er ca 1.67 høy Veier mellom 50-53 kg, alt avhengig av div. ting (tid på dagen, har jeg trent etc.) Bruker str 34-36 i bukser og xs/s i overdel avhengig av merke. Er fornøyd med vekta og kroppen. Har tynn benbygning og har greie matvaner. Trener i perioder og tar da protein og karbohydrater ved siden av maten jeg spiser til vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #58 Skrevet 10. juli 2009 1.58 høy 34.5 kg Må bruke barnestørrelser. Og er syk, ja. Gleder meg til den dagen jeg kan trene og bli litt mer kvinnelig og få muskler...
Gjest Gaby Skrevet 10. juli 2009 #59 Skrevet 10. juli 2009 1,67 høy 52 kg Str 36 (av og til 34) Stort sett fornøyd med kroppen min, men trener nesten aldri og begynner dessverre å se litt resultatene av det. Kunne godt veid et par kilo mer hvis det var muskler Jeg også, akkurat det samme Skulle gjerne hatt litt tjukkere armer og litt strammere mage! Det jeg syns er interessant, er forholdet mellom høyde og benlengde. Jeg bruker 34 i lengde, mens ei venninne som er like høy som meg har 32. Man ser utrolig stor forskjell når vi står ved siden av hverandre! :klø:
Gjest for tung Skrevet 10. juli 2009 #60 Skrevet 10. juli 2009 1,71 99kg... synes dog ikke det ser sånn ut men... str. 44-46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå