Gjest Sandbekken Skrevet 11. juli 2009 #62 Skrevet 11. juli 2009 (endret) Hei jeg er 156 cm Høy (lav om du vil ) Og 55kilo..har lyst til å kome under 50.. i klær bruker jeg 36-38 og av og til 40 i bukser, det varierer veldig ettersom om modellen har rom for rompe eller ikke i overdeler bruker jeg s/m Har fått mage etter at jeg flyttet inn med sambo, den HATER jeg som pesten!! Endret 11. juli 2009 av Sandbekken
Bagett Skrevet 11. juli 2009 #63 Skrevet 11. juli 2009 Jeg er 170 høy og veier 66 kilo og bruker str 38 i klær
Frk Johansen Skrevet 11. juli 2009 #64 Skrevet 11. juli 2009 Jeg er akkurat som deg Bagett! Bruker S eller M i topper, kommer jo som kjent an på fasongen/merket.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2009 #66 Skrevet 11. juli 2009 Er 180 cm høy (ja jeg VET at det er høyt ) Veier 62 kg Bruker størrelse 36 eller 38
Voyage Skrevet 11. juli 2009 #67 Skrevet 11. juli 2009 163 cm. 58 kg. Bruker for det meste S. Hvis det bildet er av deg, så ser du jæv... bra ut.. hvis jeg kan si det... Jeg er 161 og 56-57kg Kunne godt tenke meg å være 53kg.. som regel str 36 38
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #68 Skrevet 12. juli 2009 Man spiser ikke nødvendigvis som en spurv bare fordi man veier under 50 kg hvis det var det du siktet til. nei, det vet jeg. bare lurte på hva dere spiser gjennom en hel dag ?
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #69 Skrevet 12. juli 2009 157 cm 45 kg Str. 34 Jeg er fornøyd med kroppen min. Du er kanskje litt tynn. Er selv 159 cm 54 kg str small - 34 og medium oventil. Har vært tynn og så ut som en unge. Veide 37,5 kg og kom opp til maks 40 kg mens jeg var gift. Skilte meg og brukte 10 år på å komme opp i normalvekt. Selv nå som jeg har passert 50 år, blir jeg sett på som SLANK.
Gjest Gjest_Invicta_* Skrevet 12. juli 2009 #70 Skrevet 12. juli 2009 Jeg får dra opp gjennomsnittet litt. Jeg er 168 cm Veier sikkert 85 kg (har ikke veid meg på en stund fordi jeg gikk mye ned og alt opp igjen på kort tid så jeg ble redd for å gå på vekta) bruker str M/40 på overdeler og 42 i bukse Jeg er forsåvidt fornøyd med kroppen min, hvertfall nå som jeg trener mer styrke. Ønsker meg større pupper og mindre mage. Rumpa er jeg veldig fornøyd med Er fornøyd med fasongen kroppen min har. Jeg har en såkalt timeglassfigur tror jeg.
Gjest Lyh Skrevet 12. juli 2009 #71 Skrevet 12. juli 2009 1,76 høy 64 kg Bruker 38, medium generelt og 30 i bukse. Er ganske fornøyd, hadde nok vært stygt om jeg gikk ned noen kilo
Gjest Shelob Skrevet 12. juli 2009 #72 Skrevet 12. juli 2009 Kult, en dame man kan legge i lomma når man skal hjem fra byen da. (Tuller altså, liker lave og "små" jenter!) Jeg er 172 høy, 65 kilo, veltrent og smal rundt livet. Jeg trodde jeg likte bare muskelgutter (fordi jeg hadde en sånn før) - nå har jeg en som er 180 og veier det samme som meg, m.a.o. supersmal - og jeg synes han er drithott! Så jeg må nok konkludere med at det er mye som kan være fint og at det kan gi god avkastning å åpne for flere muligheter enn den "satte standarden". Ikke ment som noe kritikk assa..
Gjest Shelob Skrevet 12. juli 2009 #73 Skrevet 12. juli 2009 Bruker 36-38-40 i klær alt ettersom hvordan klærne er laget. Synes forøvrig at klærne i butikken blir større og større...? Er det for å tilpasse at vi blir fetere og fetere?
Gjest Dora Flanica Skrevet 12. juli 2009 #74 Skrevet 12. juli 2009 Bruker 36-38-40 i klær alt ettersom hvordan klærne er laget. Synes forøvrig at klærne i butikken blir større og større...? Er det for å tilpasse at vi blir fetere og fetere? Sant, har lagt merke til det fenomenet. Tror at det som var L før er M nå, husker jeg leste en artikkel om akkurat det fenomenet. Noe med at butikker vil tekkes kundene sine, er ikke så mange som vil ha en L på merkelappen på klærne sine.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #75 Skrevet 12. juli 2009 168 cm 64 kg 38/M i overdeler, men stort sett S i dagens tunikamote 28/29/30 i jeans alt etter modell. Trives best med vekten rundt 57 kg. Som hos så mange andre damer legger vekten seg rundt magen på meg. Var tidligere radmager (46-48 kg) og er ikke helt komfortabel med hvordan kroppen min har forandret seg med årene.
The Kitten Skrevet 12. juli 2009 #76 Skrevet 12. juli 2009 Du er kanskje litt tynn. Er selv 159 cm 54 kg str small - 34 og medium oventil. Har vært tynn og så ut som en unge. Veide 37,5 kg og kom opp til maks 40 kg mens jeg var gift. Skilte meg og brukte 10 år på å komme opp i normalvekt. Selv nå som jeg har passert 50 år, blir jeg sett på som SLANK. Jeg er tynn, men jeg har alltid vært det. Det ligger til familien.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #77 Skrevet 12. juli 2009 Jeg er ca 174 cm 60 kg Bruker fra 34-38 i klær. Jeg ser veldig slank ut og liten, men jeg er ikke så fornøyd med kroppen min og kunne fint gått ned 4-5 kg. Så det er målet mitt og er på vei med slanking og hardtrening og omvending i kostholdet nå
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #78 Skrevet 12. juli 2009 hva spiser dere som er under 50 kg gjennom en hel dag? bare for å sammenligne:P (til frokost, lunch, mellom osv)
LaBelle Skrevet 12. juli 2009 #79 Skrevet 12. juli 2009 175 cm og 58 kg Bruker 34-36 i overdeler og kjoler og 27-28 i bukser
Fandenivoldsk Skrevet 12. juli 2009 #80 Skrevet 12. juli 2009 164/65 cm og veier 40 kg. Bruker xs-s. (Virkelig diger, altså :fnis:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå