Gå til innhold

Ville du advart din datter


livesen

Anbefalte innlegg

Take a chill pill.

Ja, det er rasistisk å anta ting angående menneskers oppførsel og moral på grunnlag av rase alene, det er faktisk det ordet betyr.

Ja, når Brutal_mann provoserer bevisst hadde det vært greit med en chill pill. Hvor fås de kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

For å svare på TS sitt spørsmål, ja jeg ville absolutt advart min datter..

Innvandrere kommer med bagasje, de har en helt annen kultur enn oss og DEFINITIVT et helt annet kvinnesyn!

Tenker da selfølgelig mest på mennesker fra midtøsten og ja da spesielt muslimer.

Ja jeg har rett til å uttale meg for jeg snakker faktisk av egenopplevd erfaring.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
http://www.firda.no/nyhende/article3567895.ece

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=567650

Regner med en masse pepper nå, men spør allikevel.

Ville du advart din datter mot å henge sammen med innvandrer gutter ?

Hvorfor ?

Hvorfor ikke ?

???? Henge med? Når du skriver henge med, så får jeg assiasjoner til gjeng som henger på kjøpesentra,gatelangs,skulker skolen osv.

Om du spør " å ha venner i innvandrermiljøet"? Nei!!!!! Inen advarsler!!!

Slik du spør, så er det slike spørsmål som skaper dårlige holdninger til en gruppe.

Jeg ville advart både min datter og sønn mot mange grupper om det var grunn til det. Det gjelder både Norske og andre, og jeg ville ha forhindret det så langt jeg kunne om det var et uheldig miljø.

Jeg har tidligere "hindret" barna uten å fortelle de med rene ord hva jeg mente om to-tre tenåringer. Det var tenåringer uten grenser hjemme, som drev med tyveri som utviklet seg til kriminelle handlinger. Det var unger som gikk på selvstyr.

Nå er det slik at det er innvandremiljø på skoler og fritid. De er venner fra de er små, så skal man advare pga de er blitt tenåringer? nei.

Det er ikke etnisk bakgrunn som avjør hva du skal advare dine barn mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når Brutal_mann provoserer bevisst hadde det vært greit med en chill pill. Hvor fås de kjøpt?

Plata :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
???? Henge med? Når du skriver henge med, så får jeg assiasjoner til gjeng som henger på kjøpesentra,gatelangs,skulker skolen osv.

Om du spør " å ha venner i innvandrermiljøet"? Nei!!!!! Inen advarsler!!!

Slik du spør, så er det slike spørsmål som skaper dårlige holdninger til en gruppe.

Jeg ville advart både min datter og sønn mot mange grupper om det var grunn til det. Det gjelder både Norske og andre, og jeg ville ha forhindret det så langt jeg kunne om det var et uheldig miljø.

Jeg har tidligere "hindret" barna uten å fortelle de med rene ord hva jeg mente om to-tre tenåringer. Det var tenåringer uten grenser hjemme, som drev med tyveri som utviklet seg til kriminelle handlinger. Det var unger som gikk på selvstyr.

Nå er det slik at det er innvandremiljø på skoler og fritid. De er venner fra de er små, så skal man advare pga de er blitt tenåringer? nei.

Det er ikke etnisk bakgrunn som avjør hva du skal advare dine barn mot.

Ja - alle disse invandrerne fra araberlandene og afrika er veldig gode på barneoppdragelse. En veldig moderne og tolerant oppdragelse som alltid lærer barna å respektere folk i andre religioner enn de har selv. De lærer også å ikke stjele og voldta og mobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Ja - alle disse invandrerne fra araberlandene og afrika er veldig gode på barneoppdragelse. En veldig moderne og tolerant oppdragelse som alltid lærer barna å respektere folk i andre religioner enn de har selv. De lærer også å ikke stjele og voldta og mobbe.

..nei beklager, jeg blander ihop, det er ikke disse landene som har så fin barneoppdragelse. Disse barna lærer jo ganske ofte at Kafir/ikketroende er verdigløse svin og at de bør hate alt vestlig. Hmm.. var ikke lett det der.. jeg må ha drømt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...