Gå til innhold

Å vente på vårt Lille Mirakel

SøsterLiten

Anbefalte innlegg

SÅ GØY! Spennende...!! :hoppe::danse:

:hug:

Ikke stress...tenk på alle fordelene med å IKKE røyke!

Jeg sliter litt jeg også med røykekuttet kan du siiii. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God helg! Hvordan går det? :klem:

Takk! Helgen var bra! Koste meg med mannen og venner! :)

Var kjipen selv på lørdag da... Men det var deilig!! :lur:

Idag er jeg sliiiiten! Er så hormonell at jeg begynner å bli tullete! Kjenner på kroppen at progesteronen jobber.. Har de samme greiene som sist: ØMME store pupper, trøtt og oppblåst. Men nytt denne gangen er at jeg ikke har den murringen etter insetting av crinone som jeg hadde sist. En annen ting som ikke er bra, men som er nytt for denne gangen er at jeg er forstoppet... Skikkelig også! :tristbla: Sist gang jeg var normalt på do var på søndag for 8 dager siden... Fikk piller av mannen fra jobben hans på torsdag, men de funket ikke særlig bra.. :(

Vet ikke hva jeg skal gjøre, begynner faktisk å bli ganske bekymret... :trist:

Jeg aner virkelig ikke om jeg er eller ikke er denne gangen... håper på 2 blå, men føler ikke at det er noe anderledes enn sist og da var det jo ikke 2 blå... :tristbla:

håper håper håper at det er en liten spire der inne... :pls::pls::pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde det skjedd masse siden sist! Så fantastisk med flere befrukta egg, og til og med noen på frys!! Krysser alt jeg har for at det går bra og at du får to blå :pls: Hvor lenge etter innsettinga er det at du får lov til å teste?

Får håpe magen din kommer seg snart så du klarer å gå på do hvertfall. Du har vel nok å tenke på for tida, om du ikke skal tenke på å klare å gå skikkelig på do også.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deppa....

Jeg synes denne prøve runden har vært utrolig mye tyngre enn forrige... Er så utrolig mye mer hormonell.. Misforstår ting som jeg før ville tatt, blir hissig for ingenting og er egentlig på vei til å bli en sur gammal hormonell kjærring.. :tristbla:

På toppen av det måtte LilleMann jobbe dobbelvakt så jeg må sove alene... :sjenert: liker best å sove sammen med min elskede... sover mye bedre da og sovner fortere...

:scorpis: Nei ærlig talt!! Nå skal jeg gjøre som pusilus og skrive en positivliste for å få meg selv i et bedre hjørne:

Det sluttet å regne så jeg kunne sykle tørr hjem fra jobb idag

Deilig avslappende formiddag med LilleMann før kveldsvakt

Drikker deilig fruktte og ser på CSI

Jobbet med 2 fantastiske kollegaer i kveld

Skal på Jesus Christ Superstar imorgen kveld

Ny kunst på stueveggen

Det hjalp litt, men jeg savner fortsatt LilleMann da..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fame med jentene idag! :danse:

Koste meg masse! Er så utrolig heldig og har fantastiske venner!! :biggrin:

Formen er absolutt bedre! takk pusilus :klem:

Er litt kvalm, men det var jeg på samme tid forrige runde også så jeg antar at det er en bivirkning av progesteron...

Ellers har jeg kort dag på jobben imorgen. Fagdag! Det er utrolig bra! Vi sitter og hører på forelesere og diskuterer og oppdaterer oss. Veldig produktiv og alltid interessant! :)

Nå skal jeg krype til køys og antageligvis drømme merkelige drømmer om jeg skal følge de siste 6 nettenes tradisjon :bond:

natta!! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAME :skya: Må få sett den snart, har jo gledet meg til den i en evighet nå. *skrive opp på to do listen*

Håper du får en flott fredag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager til testing!!! MANDAG er en lykke dag!!!! Vet jeg alt om.. ble selv født på en mandag :lur::ler:

Jeg er garantert sikker på at det er 2 BLÅ!!!!!! ta en snik test på søndag da vel... da er du jo bare 12 timer unna testing.

Ikke moro å lese om forstoppelsen din... men det er vel bivirkninger til den helvetes gele møkka crinonen..... Ellers så kan man jo bli litt i ulage i magen om man er gravid også :)

Men dette går bra snuppa!!!! :danse:

Og ikke glem... å være hormonell er lov ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en flott fredag :klemmer:

Hadde en deilig avslappende fredagskveld: meg, gullrekka, sofaen, godis og pizza. LilleMann jobbet kveld, men det var faktisk litt deilig å være alene hjemme... :sjenert:

3 dager til testing!!! MANDAG er en lykke dag!!!! Vet jeg alt om.. ble selv født på en mandag :lur::ler:

Jeg er garantert sikker på at det er 2 BLÅ!!!!!! ta en snik test på søndag da vel... da er du jo bare 12 timer unna testing.

Ikke moro å lese om forstoppelsen din... men det er vel bivirkninger til den helvetes gele møkka crinonen..... Ellers så kan man jo bli litt i ulage i magen om man er gravid også :)

Men dette går bra snuppa!!!! :danse:

Og ikke glem... å være hormonell er lov ;):fnise:

Takk for det Devilina! Hormonell er "a understatement", jeg kjenner meg ikke igjen altså...

Begynner å kjenne litt på muligheten for 2 blå... :sjenert: Er kvalm, sure oppstøt og ufattelig trøtt...

:pls: :pls: symptomer??

Jeg var forstoppet i 6 dager! :hakeslepp: Noe avd et skumleste jeg har vært med på!! ble hard og vond og oppblåst i magen. Alt er tilbake til normalen nå heldigvis!! Tror jeg var så forstoppet fordi jeg hadde ganske vondt etter uttaket. :vetikke:

Denne gangen har criononen oppført seg annderledes... Jewg "fødte" jo kremklumper sist, men denne gangen har det vært motsatt... Har måttet bruke bind!!!

Idag skal jeg møte bestisen min og datteren hennes og så skal vi ha en jentedag i byen. Shoppe og lunsje! :nigo:

Ikveld skal jeg på reunion med en gjeng jeg ikke har sett på 15 år!! :dåne: Skal bli koselig og jeg skal drikke tonic og late som det er gin og tonic i hele kveld! hehe!! :fnise:

Idag er siste dagen jeg ikke vet... imorgen tidlig skal LilleMann være sykepleier og teste morgen urinen min.. :hoppe:

Håper dere får en super lørdag jenter!!

:klem:

Endret av SøsterLiten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så speeeeeeeeeeeeeeent!!! :danse:

Det må jo bare bli 2 BLÅ!!! Og til mandag når du tester...(og jeg er sikker på at det er bra resultat) du vet.. da er du jo 4 uker på vei ;) 8 mnd igjen :hoppe:

15 års reunion... :sjokk: Det skulle vi hatt i år og... når jeg tenker etter... med barneskolen.. stemmer? Var det du var på?

Men er ingen som har tatt noe initiativ til det hos oss...hmmm....

Var på 10 år med ungdomsskolen da... men det var jo liksom i grunn samme folka, nesten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jolie::trist::tristbla::murvegg::grine::frown:

F... Jeg hadde virkelig håpet denne gangen...

Er knust!! :grine:

Blodprøve imorgen for å få samme resultat.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Jeg har sniklest boken din en liten stund. Og hadde virkelig håpet at det klaffet for dere denne gangen :troest:

Krysser alt jeg har for at det kan være en liten spire alikevel :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur::grine::(

Dette er urettferdig!! Vi skulle jo følge hverandre her! :(

Men.... har fortsatt et lite håp om at det er positivt i morgen jeg da.. at testen i dag jugde.... Selv om det nok er lite sannsynlighet :sukk:

Men.... alle gode ting er tre.....?

:klemmer::hug::klem:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Devilina..

Jeg aner ikke hvordan jeg skal plukke meg opp denne gangen... :tristbla: Første runde var jeg så sikker på at det var negativt svar, denne gangen trodde jeg jo at jeg antageligvis var gravid...

Hater crinone for å gi meg bivirkninger som er så gravidlignende!!

Er helt knust og vet ikke om jeg orker mer... Er så lei av å få døren til mitt mirakel slengt i ansiktet på meg gang på gang. :trist:

Hvor skal jeg finne motivasjon nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...