SøsterLiten Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #121 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er ikke greit med alle disse hormonene som skal inn i kroppen.. Håper det går seg til Jeg har allerede begynt å forberede min kjære på at det kan bli litt *kremt* frustrasjoner og sinneanfall når vi starter opp den karusellen Bedre førevar tenker jeg. Hehe.. Jeg og LilleMann var super forberedt på at jeg skulle bli monster kvinnen fra H... Forrige runde, men da det ikke skjedde så ble vi desto mer overrasket denne runden! Var heldigvis bare 2 dager som ble dumme og dårlige. Lykke til med deg og dine hormoner! Kan jo hende du blir like heldig som jeg var forrige runde? Uff, jeg kjenner til dette med hormonene. Har blitt helt troll av pergoen, skjønner ikke at det er mulig. Om prøverørshormoner er verre vet jeg ikke om vi overlever det.. Tror ikke de er værre... Veldig forskjellig tror jeg. Hvis ikke jeg husker feil så har Sunny hatt pergo og IVF så hun vet kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #122 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) 8 egg Da har jeg vært inne til uttak og det ble 8 egg ut!! Woop Woop!! Er så utrolig lykkelig!! Det er 5 fler enn sist og det er jo helt fantastisk!! :dåne: Nå må vi bare krysse fingrene for at de blir befruktet og deler seg sånn at jeg kan få satt inn og lagt på frys!! Denne gangen gjorde det ikke like vondt og jeg slapp krampene jeg hadde sist etter uttaket! Kryss alt dere har for meg jenter!! Endret 26. oktober 2009 av SøsterLiten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. oktober 2009 #123 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dette her er så moro og lese!! og godt du slapp unna med di krampene!!! Jeg hadde mere ubehag da jeg satt inn igjen nå enn forrige gang.. føltes ut som hun bendte og bøyde og lagde den åpningen opp i livmorstappen.... men det gikk da bra Håper de får i alle fall 5-6 egg befruktet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. oktober 2009 #124 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei SøsterLiten! Litt usikker om jeg har skrevet hos deg før, og leste deler av dagboka di nå. Dette må jo bare være deres tur! litt for 8 egg!! Krysser alt jeg har for at du lykkes. Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 26. oktober 2009 #125 Del Skrevet 26. oktober 2009 Gratulerer med 8 egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 26. oktober 2009 #126 Del Skrevet 26. oktober 2009 Spennende med 8 egg, da må det jo være et gullegg blandt dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. oktober 2009 #127 Del Skrevet 26. oktober 2009 Så flott at det ble så mange på befruktningsprosessen, håper den går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #128 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) :pls::pls::pls: Åhhh.. jeg er så nervøs!!! Tenk det er 4 timer igjen til jeg kan ringe.... Blir helt tullete i hodet mitt!! Vil vite NÅ!!! Forrige gang hadde vi uttak på en fredag og insetting på en søndag og da kunne vi ringe klokken 10 for å få vite hvordan det hadde gått... Var ikke så lenge å vente og da mao kortere tid å bli på! krysser alt jeg eier og har! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX PUH!! Hadde jeg hatt mikro så ville jeg laget meg litt som jeg kunne ha nydt i denne nervepirrende tiden!! :pls::pls::pls: Endret 27. oktober 2009 av SøsterLiten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 27. oktober 2009 #129 Del Skrevet 27. oktober 2009 Krysser alt jeg har for dere jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 27. oktober 2009 #130 Del Skrevet 27. oktober 2009 KRYSSER ALT JEG HAR FOR DEG OG DANSER LITTEGRANN!! ÅÅÅÅÅåå jeg hååååååper det blir en LYKKELIG dag for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #131 Del Skrevet 27. oktober 2009 2.5 timer igjen.... Denne dagen blir laaaaaaaaaaaaaaaaaaang.... Nå skal jeg se på varg veum: kvinnen i kjøleskapet... får bare håpe det får tankene mine over på noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 27. oktober 2009 #132 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det gjør den nok !! Skummmmmel Kooooooos deg! Varg Veum is the beeeest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #133 Del Skrevet 27. oktober 2009 Og VIPS ble klokken halv tre og jeg har ringt.... 6 egg er befruktet woop woop Hurra hurra hurra hurra!!! Tilbakesetting kl 13 imorgen!! tenk imorgen er jeg ruuuuuger igjen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. oktober 2009 #134 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så fantasisk!!!! :strix: Nå skal det bli bebiss på dere skal du se !!! oioioi... dette er spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 27. oktober 2009 #135 Del Skrevet 27. oktober 2009 JAAAAAAAAAAAAA!!! ÅÅÅ NÅ BLE JEG GLAD!!!!!!!! DETTE SKAL GÅ BRAAAAA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. oktober 2009 #136 Del Skrevet 27. oktober 2009 Yezzzzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. oktober 2009 #137 Del Skrevet 27. oktober 2009 Huurraaaaaaa! 6 egg!!! Dette blir SPENNENDE! Åååå GJETT om jeg skal tenke på deg klokken 13 imorgen! :rødme: Rugemaskinen, back in business!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #138 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ett egg satt inn og 3 egg på frys! Så utrolig deilig at vi fikk egg på frys! det tar bort en del av presset på det lille gullegget jeg har nå. Etter at jeg kom hjem fra inntaket igår lå jeg som en diva på sengen og var bare oppe for å tisse og få mat! Idag er jeg mer mobil, har gått fra sengen, til kjøkkenbordet og til sofaen... hehe!! Har hatt en del stikkinger i magen etter insettingen :klø: mest rundt høyre eggstokk.. rare greier. Noen stikk på midten også... håper det er egget som klorer seg fast! :pls: Men jeg tenkte jeg skulle gå meg en tur etterpå... Begynner å bli lei av å være hjemme her... først 1 uke med omgangsyke, så forkjølelse og nå så babymaking... MYE innesitting på meg i det siste! Gleder meg faktisk til å dra på jobb imorgen! Er litt ekstra rastløs også siden jeg har stumpet røyken for godt! Vil jo ikke gi spiren en dårlig start på livet!! Merker at jeg tenker på 2 ting: spire- er du der?, røyk- skal jeg stole på at spiren er der?? :dåne: Tror mest på spiren hvertfall! skal få en fair sjanse! ha en fin torsdag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. oktober 2009 #139 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kjmep bra Lykke til med rugingen :kryss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 29. oktober 2009 #140 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så bra! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå