Minttu Skrevet 23. juli 2009 #21 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Hei Hei Tenkte jeg måtte legge igjen en hilsen siden jeg har lest dagboken din Trist å lese at det er så mye som skal til for at noen skal få barn Men det går nok bra til slutt! Jeg kommer til å se den nye HP filmen på kino en dag forresten! Aldri lest bøkene, jeg er ikke ordentlig fan men syns at man må se filmene Endret 23. juli 2009 av Ida-Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 25. juli 2009 Ida-Kristine og velkommen til dagboka mi!! Kjempe koselig at du legger igjen et hei. Blir veldig glad for det! HP MÅ sees, hverfall hvertfall hvis man ikke har lest bøkene! det er en viktig del av vår tidsepoke (tar ikke det miiiinste av her nå!! ) Ja du... det er desverre mye som må til for noen, men vi får bare ta dagene som de kommer! LilleMann og jeg har alltid sagt at foreldre blir vi en gang, om det blir på den ene eller andre måten får vi se. Håper inderlig dette ivf forsøket blir velykket, for jeg har så inderlig lyst på et fantasisk lite mirakel som jeg kan være mamma til for resten av livet!!! I dag har jeg hatt min første av 2 langvakter, og det gikk fint. Er ikke så sliten som jeg har vært, så den fridagen igår var nok gull!! Koste meg i byen med bestisen min før vi dro hjem til henne og koste oss med sushi og So You Think You Can Dance!!! Verdens beste tv program!! Utrolig flinke dansere iår! Gøy!! på hormonspray fronten må jeg si at jeg merker ikke at jeg tar sprayen lengre egentlig. har vent meg til smaken og til å sove minimalt. puppene er større men ikke ømme og humøret på topp!! Er forresten utrolig forelsket i LilleMann om dagen går rundt og småsmiler for meg selv og har kilinger i magen... :fnise:hihi!! Lenge siden jeg følte meg nyforelsket! etter 6 år sammen er kanskje ikke det så rart? Man har jo bedre og ikke sååå bra perioder, men jeg har aldri kjent sånne ilinger som når alt var nytt og spennende etter det faktisk VAR nytt og spennende! hehe!! ha en super og kjærlighetsfylt helg dere! Enten det blir med venninner, venner eller deres kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 26. juli 2009 FEEEERDIIIIG med jobbe uken fra helvete!!! Jippiiiiii!! Nå skal jeg ha litt velfortjent fri før nattevakt på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. juli 2009 #24 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Hei Så koselig med slike følelser :rødme: Nå har ikke jeg vært sammen med min kjære like lenge, men jeg har hatt mine stille stunder, men nå blir jeg bare mer og mer forelsket for hver dag! Kos deg masse med fridager! *skriveleif Endret 26. juli 2009 av Ida-Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 27. juli 2009 #25 Del Skrevet 27. juli 2009 Det er deilig å være forelsket! Spesielt når man har vært sammen en stund, for da slipper man den usikkerheten som ofte følger med "nye" forelskelser. Slippe å lure på han liker meg like godt som jeg liker ham, om vi har noen fremtid og om han har noen skikkelig dårlige egenskaper jeg ikke vet om.. Kos deg med forelskelsen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. juli 2009 #26 Del Skrevet 27. juli 2009 Søt du!! Blir rent mer forelsket i Manden selv, bare av å lese inne hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. juli 2009 #27 Del Skrevet 27. juli 2009 FEEEERDIIIIG med jobbe uken fra helvete!!! Jippiiiiii!! Nå skal jeg ha litt velfortjent fri før nattevakt på tirsdag! Deilig med litt fri Jobber du mye nattevakter ?? Jeg jobber også natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 29. juli 2009 Så koselig med slike følelser :rødme: Nå har ikke jeg vært sammen med min kjære like lenge, men jeg har hatt mine stille stunder, men nå blir jeg bare mer og mer forelsket for hver dag! Så bra! Forelskelse er er herrrrlig!! Er så glad for at jeg fant snille LilleMann! Det er deilig å være forelsket! Spesielt når man har vært sammen en stund, for da slipper man den usikkerheten som ofte følger med "nye" forelskelser. Slippe å lure på han liker meg like godt som jeg liker ham, om vi har noen fremtid og om han har noen skikkelig dårlige egenskaper jeg ikke vet om.. Kos deg med forelskelsen! :rødme: Åh! Jeg husker det så alt for godt!! Man kan jo få magesår av mindre! Når jeg har min nyforelskede feeling nå så kan jeg liksom nyte den 100%, for nå vet jeg jo akkurat hvor jeg står hos LilleMann!! Jeg sa det til LilleMann at jeg gikk rundt med et tåpelig smil og var nyforelsket for tiden, han ble kjempe glad. Han har nemlig sånne perioder iblant og jeg har jo ikke hatt det før, ikke på samme måten hvertfall! Det beste denne gangen er at det bare varer og varer!! Søt du!! Blir rent mer forelsket i Manden selv, bare av å lese inne hos deg! Oh yeah!! I spread the good word of love!! Det liker jeg!! Deilig med litt fri Jobber du mye nattevakter ?? Jeg jobber også natt Heia Sunny og velkommen til meg! Det var utrolig godt med litt fri! Jeg jobber vanligvis ikke natt, men i disse sommertider med ferie og sykdom så må vi faste trå til... Desverre for meg så har det blitt veldig mye på meg siden jeg er den eneste på jobben uten barn av oss som er der nå og ikke er i ferie... (lang og rar setning.. ) Uansett, vanligvis jobber jeg 2 delt turnus. Jobber i psykiatrien med barn så forutsigbarhet og kontinuitet er viktig for barna. Er du også sykepleier? jeg mener å ha lest det et eller annet sted... Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 29. juli 2009 Tenkte jeg skulle oppdatere litt på hormon fronten også... Nå har jeg ingen bivirkninger annet enn lite og dårlig søvn.. Dette har gått bedre enn forventet, men siden det går så bra så blir jeg jo engstelig... tenker tanker som: Er jeg nedregulert ordentlig når jeg ikke reagerer mer, var det noe feil med denne suprecur flasken, har jeg misforstått bruken....? ARG!! Er til å bli gal av!! Det er bare det at når jeg har vært borti hormoner før så har kun de værste bivirkningene vært gode nok for kroppen min... Imorgen begynner sprøyte start.... må si at jeg gruer meg skikkelig.... Er ikke så kiin på å stikke meg i magen... Har ingen problemer med å bli stukket av andre når jeg tar blodprøver, gir blod eller får vaksiner. Heller ingen problemer med å gjøre det på andre (kinda comes with the job...) Men å sette på meg selv.... Skummelt... Tror jeg skal be LilleMann om å sette på meg første gangen... for da vet jeg hva slags stikk jeg kan forvente meg til neste gang når jeg må gjøre det selv... En annen ting med i morgen er og dette er veldig vanskelig å inrømme her inne... er at jeg må slutte å røyke i morgen... Jeg har forhørt meg med legen om dette og siden jeg har blitt nedregulert var det ikke så farlig, men nå som jeg skal bli superstimulert så må jeg slutte. VIL jeg slutte er vel riktigere ord. Jeg sluttet å røyke når vi hadde prøvd en stund, i håp om at det skulle hjelpe, men da vi fikk den ene nedslående nyheten etter den andre så klarte jeg å rote meg inn i avhengighetens marker igjen... Så har jeg prøvd å slutte gang på gang etter det, men siden ting er så usikkert så har jeg mistet motivasjonen... Jeg VET at jeg har vært dum, men jeg har vært så redd.... så... grunnen til at jeg sier det nå er fordi jeg tror nok jeg trenger litt oppmuntring på den fronten også fra i morgen... Gleder meg faktisk litt også... føles riktig ut! Nå klarer jeg det for jeg har verdens beste gulerot!!!! anyhow... Ha en fantastisk dag alle innomtittere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 29. juli 2009 #30 Del Skrevet 29. juli 2009 Masse lykke til med røykeslutt! Du skal se det går så bra så, heier på deg, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #31 Del Skrevet 29. juli 2009 NÆMMEN!! Sunny!! Hva er det jeg ser??? En ticker??? OOOOOOOOOOOOOOOH!!!! GRATULERER Hurra hurra!! Nå skal jeg løpe inn til deg!!! mange klemmer til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #32 Del Skrevet 29. juli 2009 Masse lykke til med røykeslutt! Du skal se det går så bra så, heier på deg, jeg! Tusen takk!! Ikveld skal jeg og noen venninner på cafe og feire siste røykedag for lille meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. juli 2009 #33 Del Skrevet 29. juli 2009 Hei Hei! *tråkke på røyke din* sånn, nå! :happy: Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 30. juli 2009 *tråkke på røyke din* sånn, nå! :happy: Hahaha!! Idag er ingen dans på roser... jeg er super gretten... røykeslutt har aldri kledd meg... Stakkars LilleMann... Vi har gått rundt i byen idag for å shoppe inn til cowboyfest til helgen og jeg har vært en liten smule 'tuchy' kan man si... Aiaiai... Nytt mantra for dagen: Jeg er røykfri for jeg skal bli mamma, jeg er røykfri for jeg skal bli mamma, jeg er røykfri for jeg skal bli mamma OJ som det funker... motivasjon... hvor er du?? Nei ærlig talt!! :slåss: snap out of it!! Mange flotte ting å være glad for! Snill mann, gode venner, koselig hjem og: I kveld skal jeg på Madonna!! Det skal bli knall gøy!! gleder meg selvom jeg egentlig ikke er noen hardcore Madonna fan. det blir meg, en av bestisene mine og 2 av hennes venninner. Kjenner ikke de to andre, men de er gode venninner av bestisen min så det er vel egentlig sign of approval nok for meg! Ha en fin dag jenter! Forresten: Må gi en liten klem til Nussan som jeg vet 'snikleser' her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #35 Del Skrevet 30. juli 2009 I DID IT!!!!! Nå har jeg altså satt den første sprøyten på meg selv! skalv som et aspeløv på hendene, (nesten som første gang jeg skulle gi en sprøyte til en pasient) men jeg gjorde det!!! JAAAAAAAAAAA!!! Gjorde ikke vondt, men var litt ubehagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. juli 2009 #36 Del Skrevet 30. juli 2009 *stående applaus og trampeklapp!!* Tror ikke jeg hadde turt det...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. juli 2009 #37 Del Skrevet 30. juli 2009 Røykeslutt og satt sprøyte på deg selv Så flink du er Og du skal ikke røyke for du skal bli mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 1. august 2009 #38 Del Skrevet 1. august 2009 Heia Sunny og velkommen til meg! Det var utrolig godt med litt fri! Jeg jobber vanligvis ikke natt, men i disse sommertider med ferie og sykdom så må vi faste trå til... Desverre for meg så har det blitt veldig mye på meg siden jeg er den eneste på jobben uten barn av oss som er der nå og ikke er i ferie... (lang og rar setning.. ) Uansett, vanligvis jobber jeg 2 delt turnus. Jobber i psykiatrien med barn så forutsigbarhet og kontinuitet er viktig for barna. Er du også sykepleier? jeg mener å ha lest det et eller annet sted... Ha en fin dag alle sammen! Ja jeg er spl , jeg jobber på sykehjem,. Har gjort det siden jeg var ferdig utdannet.. Kunne tenkt meg noe nytt innimellom, men nå er det vel liten vits å søke på noe nytt.. NÆMMEN!! Sunny!! Hva er det jeg ser??? En ticker??? OOOOOOOOOOOOOOOH!!!! GRATULERER Hurra hurra!! Nå skal jeg løpe inn til deg!!! mange klemmer til deg!! Ticker ja Den er sååå fin at he he.. Som imli sa, lille reka mi Ha en superduper helg !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 3. august 2009 Forfatter #39 Del Skrevet 3. august 2009 herregud... jeg er helt gåen. Var på 1 kontroll i dag og det ser ut til at min uflaks skal følge meg videre. Mirakelet mitt er langt unna atter en gang. Var til UL idag og hun fæle legen fant en cyste på min venstre eggstokk. Den dumme cysten stjeler hormonene fra eggposene så de ikke vokser av hormonstimuleringen. Jeg hadde forberedt meg på så mye vondt, men ikke dette. Jeg har trodd at det vonde kunne skje etter uttaket... jeg trodde denne kontrollen så ville de bare justere IE mengden hvis jeg var understimulert. jeg visste ikke en gang at det kunne komme slike cyster hos meg, ettersom jeg aldri hatt noen form for cyster før. Jeg skal gå på spray og sprøyter til fredag før jeg skal til ny UL for å sjekke om cysten mirakuløst har forsvunnet og eggene mine mirakuløst skulle ha blitt større. Jeg tror ikke lenger på julenissen så det virker som at det da er 3 nye måneder å vente. Det verste her hvordan legen oppførte seg mot meg. For det første så har jeg sensitive eggstokker, noe hun vet fra journalen min og hun var super hardhendt. Kjørte den UL pinnen opp i meg og romsterte rundt som om jeg ikke var et menneske. Først sier hun: Ja som du ser så mangler du egg. hehe, men vent litt: der er det en cyste. jaja. etter forklaring om hva cysten kan gjøre (hindre foliklene fra å stimuleres) så sier hun brått: det var det. ta på deg klærne! Jeg kler på meg og hun sier at jeg får komme til ny kontroll på fredag. jeg har da tårer i øynene for jeg har jo skjønt hvor dette bærer. Da ser hun på meg: jaja. Du får trøste deg med at du er så ung. Mange av 37 åringene som kommer inn her føler at dette er verdens undergang, men du har jo et hav av tid og dette blir jo ikke regnet som et forsøk, så vi kan bare begynne på nytt om 3 måneder. Da sier jeg med klump i halsen: jeg er kanskje ikke 37, men vi har prøvd i 4 år og det føles som verdens undergang for meg akkurat nå. Da ser hun bare oppgitt på meg og sier: ikke ta alle sorgene på forskudd, ingenting er helt sikkert før fredag og du er jo ung! Hvor var empatien hennes????? Hadde det drept henne å se cysten, forklart hva den kunne forårsake, gi meg håp, behandle meg ålreit og skjønne at dette ikke var det jeg trodde eller håpet kom til å bli denne dagens hendelse? Jeg skjønner at hun kanskje er lei av at folk er sensitive, men dette er ikke noe vi opplever hver dag og vi har like mye rett til å bli lei oss som en som er 37! Jeg har grått i hele dag og vet ikke hva jeg skal tenke. Finner ikke noe positivt i dette og jeg klarer alltid å finne noe. LilleMann sier at det fortsatt er håp, men jeg orker ikke late som at det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 3. august 2009 #40 Del Skrevet 3. august 2009 Uff, for en dustelege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå