honning Skrevet 7. desember 2009 #201 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei SøsterLiten! Skal si du har hatt ei hard helg Da gjør det godt med sofaen og fjernkontrollen for seg selv ja. Vi har 29 stk å kjøpe gaver til. Min taktikk er skrive liste på alle, lage ide på minimum 75% av de på listen og så dra til et storsenter man er gost kjent og ATTAKK!!! Vi har gjort det på denne måten de siste 3 årene og i år tok det bare 2.5 time å bli ferdig med alle gavene! Jeg haaaater butikker i desember og dette er eneste måten jeg kan være sikker på at jeg slipper å måtte gå inn i en i hele desember! hehe!! Jeg er mektig imponert. Tenk å kjøpe 29 julegaver på 2,5time!!! Den verste jobben er jo å finne ut hva man skal kjøpe ja, men å kjøpe alle samtidig har jeg aldri klart. Jeg hater også butikker i desember, og i år har jeg faktisk bestilt en del på nettet også. Er deilig å slappe av hjemme når andre stresser i butikker i desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. desember 2009 #202 Del Skrevet 7. desember 2009 Vi har 29 stk å kjøpe gaver til. Min taktikk er skrive liste på alle, lage ide på minimum 75% av de på listen og så dra til et storsenter man er gost kjent og ATTAKK!!! Vi har gjort det på denne måten de siste 3 årene og i år tok det bare 2.5 time å bli ferdig med alle gavene! Jeg haaaater butikker i desember og dette er eneste måten jeg kan være sikker på at jeg slipper å måtte gå inn i en i hele desember! hehe!! Har samme agressive fremgangsmåte på å kjøpe gaver vi da, hehe. HATER juleshoping!!! Må ha en liste på forhånd og vite hvor jeg skal gå og bare røske det med meg og betale. Jøss.. verden er ikke så stor.. med tanke på Jannicke, hehe Min tidligere bestevennine det.... men etter at hun begynte i militæret et år og så dro til Australia for å utdanne seg til sykepleier så skled vi bare fra hverandre.. Snakker skjelden sammen, dessverre.. Hun skulle også være forlover i bryllupet våres.. men hun trakk seg 3 mnd før fordi hun nettopp fått ny jobb på en annen avdeling og kunne ikke ta seg fri.. Så ble litt sur for det kan du si... men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. desember 2009 #203 Del Skrevet 7. desember 2009 Har tildels den samme taktikken som dere på julegaveshopping, men tar det i små fem-ti minuttersbolker Løper inn i butikken røsker med meg det som er bestemt, betaler og forsvinner der i fra fortere enn fortest Mandagsplanen din hørtes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. desember 2009 #204 Del Skrevet 8. desember 2009 uff så trist å lese hos deg Vet ikke hva jeg kan si vennen !! Skjønner at det er vanskelig for deg å være her inne og kanskje du har godt av en liten pausen (bare ikke forsvinn helt da ) Jeg skal fortsette å krysse fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #205 Del Skrevet 8. desember 2009 Har samme agressive fremgangsmåte på å kjøpe gaver vi da, hehe. HATER juleshoping!!! Må ha en liste på forhånd og vite hvor jeg skal gå og bare røske det med meg og betale. Jøss.. verden er ikke så stor.. med tanke på Jannicke, hehe Min tidligere bestevennine det.... men etter at hun begynte i militæret et år og så dro til Australia for å utdanne seg til sykepleier så skled vi bare fra hverandre.. Snakker skjelden sammen, dessverre.. Hun skulle også være forlover i bryllupet våres.. men hun trakk seg 3 mnd før fordi hun nettopp fått ny jobb på en annen avdeling og kunne ikke ta seg fri.. Så ble litt sur for det kan du si... men men 3 måneder før bryllupet ditt??????? det er seriøst noe av det verste jeg har hørt! Vet ikke hva jeg hadde gjort! takk skal du f... meg ha liksom! hva gjorde du da? Jeg måtte gå litt i tenkeboksen hvem Jannicke var igjen, men så kom jeg på at vi faktisk trente sammen der nede. Hun var mye sammen med en Elisabeth mener jeg... Hadde ikke Jannicke kjæreste da hun dro ned som hun dumpa rett før han kom ned på besøk? Eller er det en annen jeg tenker på da..? uff så trist å lese hos deg Vet ikke hva jeg kan si vennen !! Skjønner at det er vanskelig for deg å være her inne og kanskje du har godt av en liten pausen (bare ikke forsvinn helt da ) Jeg skal fortsette å krysse fingrene for deg Det går mye bedre nå og pausen jeg hadde osm intensjon å tå ble først kort, og så kom det en ny. Men nå er jeg back altså. Begynner å bli klar for ny runde også. Var ikke engang tris å få TR igår liksom, så da vet jeg at jeg er på god vei til å bli meg selv igjen! hehe! Fortsett å krysse fingrene!! Jeg trenger det i januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #206 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) I dag skulle jeg ha vært på RH og sett min lille spires hjerte banke for første gang.... :huff: Er litt rart å tenke på... istedet sendte jeg mail til RH for å si fra at jeg fikk MR aka TR igår og for å "melde" meg på insetting av tint fryst embryo i januar... Neste mens er siste mens på mange mange måneder! :pls: Har fri fra jobb imorgen og HERREGUUUUUD så deilig det skal bli!!! Skal sitte barnevakt for bestisen min sin jente (H) som er VERDENS skjønneste!!! Triste omstendigheter jeg skal sitte for bestisen for da... Mamman hennes døde forrige søndag og begravelsen er imorgen. Huff.. jeg vet ikke hva godt jeg kan gjøre for henne. Hun er helt utafor noe som er helt forståelig og jeg har bare lyst til å gjøre ALT for at hun skal slippe å ha det vondt. Istedet for å gjøre det så skal jeg sitte barnevakt for H og lage middag til de kommer hjem. Jeg skal legge gullet også sånn at de kan få slippe å tenke på sånne ting. Kommer til å bli tøfft når de kommer hjem altså. :huff: Værste i verden når mennesker man er utrolig glad i har det vondt.. Ha en fin kveld jenter! Endret 8. desember 2009 av SøsterLiten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. desember 2009 #207 Del Skrevet 8. desember 2009 Stemmer det er hun Jannicke det... Stian ja.. de hadde vært sammen siden de var 14-15 år.. 10 år faktisk.. nei da gadd ho ikke mere.. men noen vokser jo fra hverandre også.. men han skulle ned dit og begynne på skole han også.. og da ble han dumpet.. kjipt skoleår det vet jeg. Kjente han godt også.. vi tre gikk på speideren sammen siden 3 klasse og fram til 16-17 års alder og var i samme vennegjent lenge.. helt til det ble slutt med meg og han jeg var sammen med da.. da ble det liksom ikke så mye å henge sammen... men nok om det. Var da ikke livshistorien som skulle fram heller JA... 3 mnd før!! Jeg ble skuffet og irritert og sa hva jeg mente om det og jeg har ikke hørt noe siden.. fikk ikke en liten gave en gang.. DET synes jeg faktisk at jeg kunne ha fått.. som plaster på såret.. eller er jeg egoistisk nå? :klø: Og for en dårlig unnskylding da.. skal begynne på ny avdeling og det er så mye nytt og lære så jeg kan ikke ta meg fri.. har ikke jobbet inn fri... men hun hadde jobbet inn fri på den forrige avdelingen... HALLO.. det er samme sykehus.. fant ut at hun tok ferie en uke etter bryllupet vårt også da... Nei dette ble et klage innlegg men kan man annet enn å bli frustrert? Hurra for at du har meldt deg på innsetting igjen!!! DET SKAL BLI 2010 BEBIS PÅ DEG OG!!!!! Og denne gangen får du nok de medisinene som jeg fikk, så DET KLAFFER!! Er sikker på dette. Skal jeg skal du og vettu Alle gode ting er tre!!! Helt klart årets motto!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #208 Del Skrevet 9. desember 2009 Stemmer det er hun Jannicke det... Stian ja.. de hadde vært sammen siden de var 14-15 år.. 10 år faktisk.. nei da gadd ho ikke mere.. men noen vokser jo fra hverandre også.. men han skulle ned dit og begynne på skole han også.. og da ble han dumpet.. kjipt skoleår det vet jeg. Kjente han godt også.. vi tre gikk på speideren sammen siden 3 klasse og fram til 16-17 års alder og var i samme vennegjent lenge.. helt til det ble slutt med meg og han jeg var sammen med da.. da ble det liksom ikke så mye å henge sammen... men nok om det. Var da ikke livshistorien som skulle fram heller JA... 3 mnd før!! Jeg ble skuffet og irritert og sa hva jeg mente om det og jeg har ikke hørt noe siden.. fikk ikke en liten gave en gang.. DET synes jeg faktisk at jeg kunne ha fått.. som plaster på såret.. eller er jeg egoistisk nå? :klø: Og for en dårlig unnskylding da.. skal begynne på ny avdeling og det er så mye nytt og lære så jeg kan ikke ta meg fri.. har ikke jobbet inn fri... men hun hadde jobbet inn fri på den forrige avdelingen... HALLO.. det er samme sykehus.. fant ut at hun tok ferie en uke etter bryllupet vårt også da... Nei dette ble et klage innlegg men kan man annet enn å bli frustrert? Hurra for at du har meldt deg på innsetting igjen!!! DET SKAL BLI 2010 BEBIS PÅ DEG OG!!!!! Og denne gangen får du nok de medisinene som jeg fikk, så DET KLAFFER!! Er sikker på dette. Skal jeg skal du og vettu Alle gode ting er tre!!! Helt klart årets motto!! Herregud! Nei du er ikke egoist! hun burde ha gjort noe, om ikke en gave så kunne hun jo ha tilbudt seg å hjelpe på en eller annen måte. jeg er også sykepleier og jobber skift og det utløser egentlig bare fler fridager det... vi jobber jo 35.5 timers uker i snitt... det er faktisk 2 timer mindre i uken enn de fleste og pga sære arbeidstider så får vi sære fine fridager innimellom! jeg har aldri sett venninnene mine så mye som etter at jeg begynte i sykepleie stilling så jeg synes det er en ufattelig dårlig unnskyldning! jah! Han Stian ble ikke akkurat behandlet pent der nede hørte jeg. Første festen hun tar han med på så hadde hun sex med en annen gutt.... ehm... Skjønner jo at hun var lei, men hun kunne nå latt vær akkurat den festen da... Ja, tenk at jeg nå skal igang igjen om 3.5 uke... Må faktisk si at en av de tingene som beroliger meg litt er at jeg da skal gå lengre på progesteron enn sist.. Tror mye ligger der altså! Er jo ikke akkurat som om det var noen garanti for at kroppen min hadde skjønt at det gule legemet måtte dannes?? Gruer meg skikkelig til all neglebitingen da... Først at jeg skal være klar, så at mine vakre embryo skal overleve tiningen... så 14 dager ruging, så 9 mnd fastkloring, aaaaaaaaaahh.... Men jeg gleder meg skikkelig til å kanskje kunne være miraclemaker sammen med deg igjen Devilina!!! Men denne gangen skal vi begge gå i mål i 2010! Du i juli og jeg i oktober! Jah! og så kan vi bli rundiser sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 9. desember 2009 #209 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei på deg Ja, det hadde blitt bare stress med fryseforsøk før nyttår nå, så.. like greit å vente litt. Så, ja, over nyttår blir vi... cool buddies! (eh.. hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. desember 2009 #210 Del Skrevet 9. desember 2009 Innom å legger igjen en liten hilsen Håper det går rette veien for dere i januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. desember 2009 #211 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei Søsterliten! Så godt å se at du er klar for nytt forsøk i januar nå. Da skal du lykkes så det blir en oktoberbaby på deg. 2010 skal virkelig bli året syns jeg! Håper du hadde en fin fridag i dag, og at du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. desember 2009 #212 Del Skrevet 9. desember 2009 rundiser sammen ja... Fru hval og fru flodhest Men fy så vakre vi blir Er jo noe eget og spesielt ved utstrålingen til gravide Kødder du meg meg? Gjorde hun serr det mot Stian på festen? Trodde virkelig ikke hun var sånn... hun skal alltid ha på seg at hun har vært så ordentlig og pertentlig... jaggu sa jeg smør... Nei ble litt lettere sjokkert jeg..... men men... ikke min sak. Bare skuffet ang. bryllupet så klart... har tenkt på det lenge.. har faktisk prøvd å kontakte hun og, men hun har ikke svart meg... Shit same. Har jo det bra og ble jo gift, spurte ei annen god venninne av meg som jeg faktisk har kjent lengre... skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke spurte henne først Blir det første uke i januar du skal starte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #213 Del Skrevet 10. desember 2009 Så, ja, over nyttår blir vi... cool buddies! (eh.. hehe) Det blir bra ja! Innom å legger igjen en liten hilsen Håper det går rette veien for dere i januar Takk, hei og velkommen hit! Det kan man si at jeg håper også! Hei Søsterliten! Så godt å se at du er klar for nytt forsøk i januar nå. Da skal du lykkes så det blir en oktoberbaby på deg. 2010 skal virkelig bli året syns jeg! Håper du hadde en fin fridag i dag, og at du får en fin kveld Det ble en super dag, men obama ødela litt... Skulle julepynteshoppe på julemarkedet på rådhusplassen, men det var stengt til fredag... H oppførte seg eksemplarisk når jeg hentet henne i barnehagen og resten av kvelden. Bestisen min var utslitt etter hennes forferdelige dag , men jeg tror det var godt for henne at middage var klar når hun kom hjem! Idag skal vi finne en massasje plass og kose oss før jeg skal på jobb. rundiser sammen ja... Fru hval og fru flodhest Men fy så vakre vi blir Er jo noe eget og spesielt ved utstrålingen til gravide Kødder du meg meg? Gjorde hun serr det mot Stian på festen? Trodde virkelig ikke hun var sånn... hun skal alltid ha på seg at hun har vært så ordentlig og pertentlig... jaggu sa jeg smør... Nei ble litt lettere sjokkert jeg..... men men... ikke min sak. Bare skuffet ang. bryllupet så klart... har tenkt på det lenge.. har faktisk prøvd å kontakte hun og, men hun har ikke svart meg... Shit same. Har jo det bra og ble jo gift, spurte ei annen god venninne av meg som jeg faktisk har kjent lengre... skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke spurte henne først Blir det første uke i januar du skal starte? Ryktet sier så... og det kommer rett fra han hun hadde seg med... Siden hun ikke svarer så gir det kanskje en god indikasjon på at det var like så greit at du hadde en annen forlover? Jeg starter ca 4januar... det er hvertfall da mensen min skal komme, men følger jeg min vanlige "greie" så kommer mensen en uke for tidlig rett før nytt forsøk og da begynner jeg i romjula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. desember 2009 #214 Del Skrevet 10. desember 2009 Romjula er jo enda bedre da.. er jo ikke så stress og holde på med piller og kapsler som det er med det sprøyte greien heldigvis Skal du begynne på Progestan kapsler? Mindre søl en geleen som nevnt tidligere WEEEEEEE... helg for meg om 20 min... da får legekontoret klare seg uten meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #215 Del Skrevet 10. desember 2009 Romjula er jo enda bedre da.. er jo ikke så stress og holde på med piller og kapsler som det er med det sprøyte greien heldigvis Skal du begynne på Progestan kapsler? Mindre søl en geleen som nevnt tidligere WEEEEEEE... helg for meg om 20 min... da får legekontoret klare seg uten meg Hmm.. Nei, jeg vil helst at det skal vente til 4 januar.. da kan jeg skåle i sjampis på nyttårs aften liksom.. Eller vent litt nå.. Jeg lager jo ikke egg... de er jo allerede laget de?? :klø: Tenker at jeg skal på ny runde men DET skal jeg jo slettes ikke!! YEZZZ!! Da kan mensen komme akkurat når det passer'n! fikk forresten i svar fra RH idag at jeg skal inn til UL den 18.12... Skjønner ikke hvorfor... jeg har jo ikke noe i kroppen som de må titte på nå? Eller?? Helg om 20 min? når du skrev det så var det 16 arbeidstimer til min... 8 ikveld og 8 i morgen! Meeen jeg har langhelg på andre siden jeg da! synes nesten det er bedre med fri på mandag! Ingen blåmandag liksom! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. desember 2009 #216 Del Skrevet 11. desember 2009 Hadde egentlig fri mandag jeg også, men ho legen jeg jobber for er surrehue delux.. så hun byttet om på noen dager fordi datteren skulle ha juleavsluttning, men så viser det seg at tidspunktet ble forskyvet, så da blir det jobbing hver dag til uken istedet... Har egentlig åpent bare 4 dager i uken. Men klager ikke, blir jo mer penger og til Fredag igjen så er det FERIE! Ja du trenger ikke å tenke på at du ikke skal ha alkohol, er ikke før du har satt inn egget det vettu Du skal inn på UL for at de skal sjekke at alt er i orden. Du har vel begynt på de derre progynova tablettene nå? Mener jeg begynte å ta de til første mens... Man skal i alle fall gå på de leeeenge.. skal gå på de til søndag så er jeg ferdig med de... og progrestan kapslene skal jeg bruke ut neste uke, ut uke 10 DEILIG og bli ferdig med det!! God helg.... selv om det er jobbing for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 11. desember 2009 #217 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei vennen! Skal man ikke drikke i det hele tatt så lenge man går på nesespray? Er jo evigheter til uttak for min del, så det kan vel ikke gjøre noe om jeg drikker litt de første ukene, og så roer ned igjen perioden før uttak? Litt rødvin i jula har jeg lyst til å kose meg med :gjeiper: Håper du får ei flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #218 Del Skrevet 11. desember 2009 Ja du trenger ikke å tenke på at du ikke skal ha alkohol, er ikke før du har satt inn egget det vettu Du skal inn på UL for at de skal sjekke at alt er i orden. Du har vel begynt på de derre progynova tablettene nå? Mener jeg begynte å ta de til første mens... Man skal i alle fall gå på de leeeenge.. skal gå på de til søndag så er jeg ferdig med de... og progrestan kapslene skal jeg bruke ut neste uke, ut uke 10 DEILIG og bli ferdig med det!! God helg.... selv om det er jobbing for deg Ah...! Derfor ja.. Oki... Da skal jeg nok klare å komme meg på den ja. Jeg har ikke begynt på noen tabletter. Jeg skal vente til mensen som kommer ca4 januar fordi ellers ville det bli insetting i jula og da kunne jeg risikere at det havnet på en dag det var stegt.. uansett så vil vi vente litt og ta en minipause fra hormoner. Tenk at du er 10 uker neste uke!! :klø: Korr korr korr tia flyyyr!! SWOOOSH! super god helg klem fra meg til deg OG DeviLiten selvfølgelig! Hei vennen! Skal man ikke drikke i det hele tatt så lenge man går på nesespray? Er jo evigheter til uttak for min del, så det kan vel ikke gjøre noe om jeg drikker litt de første ukene, og så roer ned igjen perioden før uttak? Litt rødvin i jula har jeg lyst til å kose meg med :gjeiper: Håper du får ei flott helg Du velger selv om du vil drikke eller ikke, men jeg tenkte som så at heller føre var... Strengt tatt så er det jo ikke noe stress før du begynner på sprøyter for det er da du stimuleres og de eggene du skal produsere kan bli påvirket. Når du går på spray blir du jo nedregulert. See? Et glass rødvin er vel ikke å forakte på julekvelden nei, men mer er vel kanskje ikke helt heldig!! Ha en super helg honning og lykke til med spraystart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. desember 2009 #219 Del Skrevet 12. desember 2009 Du velger selv om du vil drikke eller ikke, men jeg tenkte som så at heller føre var... Strengt tatt så er det jo ikke noe stress før du begynner på sprøyter for det er da du stimuleres og de eggene du skal produsere kan bli påvirket. Når du går på spray blir du jo nedregulert. See? Et glass rødvin er vel ikke å forakte på julekvelden nei, men mer er vel kanskje ikke helt heldig!! Ha en super helg honning og lykke til med spraystart!! Takk for tips! Er så vanskelig å vite, men littegrann vin i jula tenker jeg å unne meg, for jeg skal ikke begynne med sprøyta før 20.januar, så da har jeg ikke dårlig samvittighet for å ta litt Håper du har hatt en fin lørdag, Søsterliten, og god helg videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #220 Del Skrevet 13. desember 2009 Takk for tips! Er så vanskelig å vite, men littegrann vin i jula tenker jeg å unne meg, for jeg skal ikke begynne med sprøyta før 20.januar, så da har jeg ikke dårlig samvittighet for å ta litt Håper du har hatt en fin lørdag, Søsterliten, og god helg videre!! :klø: Du skal begynne med spray idag og sprøyter 20 januar? Det var da voldsomt til nedregulering!! Hvis det er så lenge til du skal stimuleres så skader hvertfall ikke noe vin! Mener jeg da... Nå skal jeg inn til deg og kaste litt hjerter over spraystart! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå