Gå til innhold

Å vente på vårt Lille Mirakel

SøsterLiten

Anbefalte innlegg

Huuuurrraaaa for gullegget!!! :bolledeig::hug:

Dette blir såå spennende og så blir du jaggu borte i to uker! :ler:

Håper superegget klorer seg fast!!! Kos deg masse og slapp godt av mens du er borte! :klemmer:

:bolledeig::tommelopp::danser::hoppe::hjerte::hug:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å lese at dere ikke måtte avbryte :)

Krysser fingrene for dere :tommelopp:

Jah! vi var ganske fortvilet en stund, men så ordnet det seg fint!

Nå er det ruging for alle penga!! :)

Huuuurrraaaa for gullegget!!! :bolledeig::hug:

Dette blir såå spennende og så blir du jaggu borte i to uker! :ler:

Håper superegget klorer seg fast!!! Kos deg masse og slapp godt av mens du er borte! :klemmer:

:bolledeig::tommelopp::danser::hoppe::hjerte::hug:

:fnise:

Jaaa!! Hurra!!!

Jeg lover å oppdatere med en gang jeg kommer hjem!!

Sommerfugler i magen er vel beste måten å beskrive hva jeg føler på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du borte i 2 uker ? :sjokkert: Å hjelpes....

Men skjønner dere så utrolig godt ! Deilig å komme seg bort da! Håper du kommer hjem med fantastiske nyheter !!!!

Jeg heier på GULL-EGGET ditt :duskedame: :duskedame:

Gooooooo tur :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ukere uten et ord fra deg..... DET er leeeeeenge....

Men dere får kose dere masse og nyyyyte tiden. tenk... 10 dager igjen til testing nå :nigo: Tiden går fort!!

Hvor mange egg fikk du satt inn? Eller.. hvor mange klarte de å befrukte heter det vel.

Rinte ista og skal inn på onsdag, de klarte å befrukte 2 egg :)

Så er spent nå kan du si.... og... onsdag er jo i morgen!!!! :hoppe:

Håper virkelig de 14 dagene går fort!!!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Heia!! :goodbye:

Da er denne frøkna tilbake..

Men desverre ikke med gode nyheter... :trist:

Jeg tok CB digital igår som var dagen jeg skulle ta blodprøver egentlig, og den lyste IKKE gravid... Huff...

Vi var veldig forberedte på at jeg ikke var gravid så det kom ikke som noe sjokk. Må inn på Riksen på mandag for å ta blodprøve sånn at det blir bekreftet der og lagt inn i systemet eller noe... jaja...

Gullegget var bare en flørt og den ekte forelskelsen ligger i neste forsøk! Jah!! :jepp:

håper bare det ikke blir så aaaaaaaaalt for lenge til :sjenert:

I morgen skal jeg og LilleMann feire 1 år bryllupsdag!!! JAAAAAAAA! Gleder meg veldig! :) vi skal ha sjampanje frokost, før vi drar ned til der vi giftet oss og så skal vi gå tur gjennom der vi hadde festen og der vi tok bildene våre! :rødme: på kvelden skal vi ut og spise. Tror det blir super nais!!

Ha en fin lørdagskveld! Håper det er bedre nyheter jeg finner hos dere!!

Klem klem! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir du borte i 2 uker ? :sjokkert: Å hjelpes....

Men skjønner dere så utrolig godt ! Deilig å komme seg bort da! Håper du kommer hjem med fantastiske nyheter !!!!

Jeg heier på GULL-EGGET ditt :duskedame: :duskedame:

Gooooooo tur :klemmer:

Takk takk!! Det var veldig deilig å reise bort. vi har klart å tenke på andre ting og bare nyyyte ferien så det var nok lurt ja!! Hvor lang tid måtte dere vente mellom forsøkene deres Sunny?

Nå skal jeg løpe inn til deg og lese litt om babysun!! :rødme: Gelder meg til å høre om UL'en din!!!

To ukere uten et ord fra deg..... DET er leeeeeenge....

Men dere får kose dere masse og nyyyyte tiden. tenk... 10 dager igjen til testing nå :nigo: Tiden går fort!!

Hvor mange egg fikk du satt inn? Eller.. hvor mange klarte de å befrukte heter det vel.

Rinte ista og skal inn på onsdag, de klarte å befrukte 2 egg :)

Så er spent nå kan du si.... og... onsdag er jo i morgen!!!! :hoppe:

Håper virkelig de 14 dagene går fort!!!!

Det ble bare ett egg ut av dette forsøke så jeg må gjennom hele sullamitten igjen for å prøve igjen... :sukk:

krysser fingre og tær for at du har mer positive resultater enn meg!

Nå skal jeg inn å lese litt hos deg!!!

"sees" snart!! Hihi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Var jo ikke sånn det skulle gå da. :tristbla:

Håper dere får et nytt forsøk fort som pokker!! :duskedame::opplyser:

Og gratulerer med 1 års bryllupsdag imorgen!! :klemmer: Høres ut som om den dagen blir rene "Dagen etter bryllupet" det. :rødme: Skikkelig romantisk høres det ut som! :rødme: Fikk meg virkelig til å tenke på morgenen etter på hotellet for oss og første morgenen av bryllupsreisen vår. :rødme: Vi feirer 1 år den 20. september og gleder meg veldig!

Koooooos deg masse imorgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Dumt det gikk som det gikk nå.. Men bedre lykke neste gang! :jepp:

Om ikke det så..Alle gode ting er 3?

Det klaffer nok snart for dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!! :goodbye:

Da er denne frøkna tilbake..

Men desverre ikke med gode nyheter... :trist:

Jeg tok CB digital igår som var dagen jeg skulle ta blodprøver egentlig, og den lyste IKKE gravid... Huff...

Vi var veldig forberedte på at jeg ikke var gravid så det kom ikke som noe sjokk. Må inn på Riksen på mandag for å ta blodprøve sånn at det blir bekreftet der og lagt inn i systemet eller noe... jaja...

Gullegget var bare en flørt og den ekte forelskelsen ligger i neste forsøk! Jah!! :jepp:

håper bare det ikke blir så aaaaaaaaalt for lenge til :sjenert:

I morgen skal jeg og LilleMann feire 1 år bryllupsdag!!! JAAAAAAAA! Gleder meg veldig! :) vi skal ha sjampanje frokost, før vi drar ned til der vi giftet oss og så skal vi gå tur gjennom der vi hadde festen og der vi tok bildene våre! :rødme: på kvelden skal vi ut og spise. Tror det blir super nais!!

Ha en fin lørdagskveld! Håper det er bedre nyheter jeg finner hos dere!!

Klem klem! :hug:

Gratulerer med 1 års bryllups dag :bolledeig:

Å det hørtes ut som en perfekt dag!!!! :hoppe:

Kose dere masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for omtanken jenter :hug:

Jeg har det bra altså, på tross av at det ble negativt.

TR kom for fullt idag, så når jeg dro for å ta boldprøven idag så visste jeg med 100% at det var negativt. Ringte da inn til RH for å høre veien videre og jeg har fått ny runde med start i uke 42!!!! det er bare 6 uker til!! :bolledeig: DET skal jeg klare å vente!

I mellomtiden så skal jeg bare nyte en normal hormon kropp og pusse opp resten av leiligheten! Jah! :)

Hadde en fantastisk koselig feiring igår! Det gikk som planlagt og jeg fikk en fotobok med bilder fra første året som mann og kone av LilleMann. Den var skikkelig fin og det syntes at han hadde valgt bilder med omhu :rødme: Verdens beste mann!!

Vi var og spiste på en sushi restaurant og det var så utrolig koselig med unntak av den kjipe kelneren da. Men ingenting kunne ødelegge stemningen vi hadde mellom oss! Etterpå dro vi og tok noen mojitos! Digg å kunne drikke igjen :lur: NOEN gleder må jeg jo ha nå! hihi!!

Hadde første dagen tilbake på jobb idag. det var -believe it or not- faktisk ganske ålreit. Jeg jobber med supre mennesker og det var utrolig deilig at folk var tilbake fra ferie og at vi som jobbet var faste og godt kjente! :)

Nå skal jeg snart tusle i seng, men først skal jeg ta en ansiktsmaske! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Så bra at det ikke er lenge til du skal begynne igjen! :) Og gratulerer så mye med 1år som var, utrolig flott gave!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OJ OJ!!! uke 42!!! :hoppe: det er jo ikke lenge til :nigo:

TR kom ja... det er jo uvist på meg da, siden jeg ikke har normal syklus. Skal ringe i morgen for å høre veien min videre.

Høres ut som en fantastisk dag dere hadde i går!!! :strix::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for det du skrev til meg, jeg blir så utrolig glad!

Jeg har liksom ingen venner ellers, så har ingen å prate med, så utrolig godt å kunne lufte tankene her inne, og enda bedre at så mange bryr seg om meg :blush::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR kom hos meg i dag og....... :(

Men.... er faktisk ikke deppa eller lei, hadde liksom forventet det på en måte.... så da blir det å vente på frys :)

Vi blir nok til å følge hverandre hele veien begge to ;) hehe

Det råeste hadde jo vært om det klaffet for oss likt og :nigo:

ønsker deg en kjempe flott helg!! :klem::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
TR kom hos meg i dag og....... :(

Men.... er faktisk ikke deppa eller lei, hadde liksom forventet det på en måte.... så da blir det å vente på frys :)

Vi blir nok til å følge hverandre hele veien begge to ;) hehe

Det råeste hadde jo vært om det klaffet for oss likt og :nigo:

ønsker deg en kjempe flott helg!! :klem::hug:

NEI NEI NEI!!! :tristbla:

Det er jo kjempe trist!!!

Hadde så håpet at det skulle gå bra for deg!!

Urettferdig! Håper du får kommet igang fort og da SKAL det gå bra! Jah!! :jepp:

Her i gården er det lite som skjer... Vi pusser opp for alle penga og minuttene vi har.

Det kommer til å bli fint, men det er et lite h...... å bo i en leilighet under oppussing.

Det som er litt kjipt er at LilleMann jobber denne helgen og når sparkel skal tørke og det ikke er noe jeg kan gjøre så har jeg ikke en gang TV å sette på....

Teller litt uker for nytt forsøk, men samtidig nyter jeg å være litt fri til å gjøre hva jeg vil: Drikke et glass vin, jogge uten at puppene donker tungt for hvert skritt, vite at når det murrer i magen er det fordi jeg er sulten og ikke fordi noe kanskje vokser... :fnise:

Jeg var forresten hos venninna mi A på fredag og så SYTYCD, drakk 2 øl og jeg har aldri vært så bakfull som jeg var i går. Håpløst!!! Ærlig talt det er ikke så lenge siden jeg drakk øl sist. Det føltes veldig ufortjent ut å være kvalm, svimmel og ha dundrene hodepine når jeg hadde drukket 2 øl mens jeg så på tv hos en venninne! Hadde jeg vært ute og festet baken av meg hadde det vært bedre...

Mamma undret hvor ille det ville bli etter et år som nykter hvis jeg ble sååå dårlig etter 7 uker! haha!! :fnise:

ønsker dere alle en fin søndag.

Nå skal jeg ut og spise middag med hele sviger familien pluss mamma og mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Når har du dato for igangsetting? Skal starte 24 september med tabl. :) OG det er jo ikke lenge til, kom til å tenke over det istea :hoppe:

Så bakfull etter to øl??? hehe

Skal ikke si noe jeg.. var ute med ei kollega på lørdag... drakk det jeg pleide og steike hvor brisen jeg ble.. :ler: men blir aldri dårlig heldigvis :)

:klem: lykketil fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakfull etter to øl er vel mulig, jeg klarer å være bakfull selv om jeg ikke drikker en dråpe jeg :rodme: Det har ikke hendt kun en gang heller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du dato for igangsetting? Skal starte 24 september med tabl. :) OG det er jo ikke lenge til, kom til å tenke over det istea :hoppe:

Så bakfull etter to øl??? hehe

Skal ikke si noe jeg.. var ute med ei kollega på lørdag... drakk det jeg pleide og steike hvor brisen jeg ble.. :ler: men blir aldri dårlig heldigvis :)

:klem: lykketil fremover :)

Bakfull etter to øl er vel mulig, jeg klarer å være bakfull selv om jeg ikke drikker en dråpe jeg :rodme: Det har ikke hendt kun en gang heller :sjenert:

Hehe!! Slapp heldigvis med den ene gangen å være bakfull nå. Var ute på forrige fredag og drakk med jobben, ble på en snurr og dagen etter var jeg i fin form. :)

Mer enn en gang har jeg blitt dårlig når LilleMann har vært ute og drukket og jeg har vært hjemme og drukket brus... Tror det er fordi jeg puster inn hans alkoånde! haha!! Han er også sånn som deg Devilina som ikke blir bakis, så da synes jeg det har vært grovt urettferdig at han har vært ute, festet og ledd mens jeg må lide for det dagen etter! :fnise:

Jeg har ikke fått noen dato enda, må ringe inn etter den mensen som er på vei nå for å si fra og for da å få tilsendt papirene.

Kjenner at jeg har tenkt veldig lite på dette... Lurer på om jeg driver med noen form for selvbeskyttelse? Ingen tanker = ingen vonde tanker om sist...?

Ellers skjer det ikke så mye her med tanke på babymaking...

Vi øver oss støtt og stadig, men venter ikke akkurat i spenning om mensen kommer eller ikke :fnise:

Jeg har ikke vært på nettet på en uke, pga oppussing da. Litt rart å ikke være innom og sjekke facebook, KG og vg daglig, men det har jo gått fint det.

Nå er stua og gangen ferdig og jeg bor i en helt ny leilighet! Operasjon face-lift-appartment edition er nå snart ferdig!! bad, kjøkken, stue og gang i boks. Nå gjenstår bare soverommene!! :)

Jeg stikker innom dere i tur og orden ikveld, for da skal jeg ha en alene hjemme kveld med sopranos, pc og rødvin! gleder meg!! EVIGHETER siden jeg satt i sofaen og bare dillet på pc'en. Mannen skal ut på lønningspils og jeg har takket nei til sosialisering ikveld. har langhelg så jeg kan heller være sosial i morgen! :jepp:

Ønsker dere alle en super helg!

:hug: til alle som stikker innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...