Gå til innhold

The Dinedama Show!

DDuck

Anbefalte innlegg

:vinke:

Ny bok å følge med på!

Kjekt at du fant ut at det går på 56,38 l bensin på tanken når den er tom, og at lampa ikke fungerer. Men det var jo kanskje en litt slitsom måte å finne det ut på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: inn Muffin :klemmer:

Ja litt kjip måte å finne ut av det, men jeg hadde jo bestemt meg at jeg skulle finne det ut ;) Så det var bra Ælen tilfeldigvis var med og kjørte bak meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi sliter litt med det samme med bilen vår faktisk. Vår måler viste halv tank en gang, og vi kjørte intetanende av gårde. Så begynte bilen plutselig å harke og gå veldig ujevnt. Og vips stoppet den, da vi var midt i den store rundkjøringen/trafikkmaskinen rett utenfor Oslo S (hvis du ikke er kjent i Oslo, er det en VELDIG trafikert rundkjøring!!). Vi måtte ringe Falken som tauet oss til nærmeste bensinstasjon. Det var ikke noe særlig flaut... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Sorry altså,men.. :fnise:

Jeg har kjøpt ny tankmåler for 2år siden, meeeen den ligger i bagasjerommet enda den :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey, ny bok?! Kanskje ikke så dumt med en myk overgang så du slipper å bli sånn som meg - stuck med bryllupsboka fremdeles :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess ny bok :nigo:

Jeg tror det er veldig lurt :Nikke: Jeg er en luring :Nikke:

:fnise:

Det er du :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You found me, yes :lur:

Hehe... Jeg syns jo Ælen sine var de morsomste da :ler: Men jeg savner å se bilder fra kvelden fra mitt... Har ingen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ingen heller, eller er det bare at de venter med å vise deg de til en spesiell anledning? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo de finnes :Nikke:

Men jeg har ingen... Og noen sa de ikke ville legge ut bildene i gruppa for at det var så mange ukjente folk som var med... :sukk:

Men jeg vet jo hvem dere er... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Det er lite fart i boka her :)

Jeg kan vel skrive noen ord om sommeren så langt...

Jeg tok ferie for to uker siden og nå er jeg tilbake på jobb for en uke... Ælen er på fjelltur med en gjeng kompiser og fisker, bor i telt og spiser fisken :spy: Tror han kommer ned i morgen, så da skal jeg kjøre til hjemplassen hans etter jobb å hente han :Nikke:

Han har enda 14 dager igjen :Nikke: Jeg skal ha en uke i forbindelse med :bryllup: Så neste tirsdag går jeg av og er ikke tilbake før torsdagen etter :hoppe: Men det kan vel ikke regnes for ferie... det blir vel et stress uten like :lur:

Men jeg gleder meg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Hmm, jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har vært innom her??? :klø:

Men, nå er jeg da ihvertfall med! :jepp:

:klemmer: til deg søta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ikke denne boka før nå, jeg...

Har dere snakka noe mer om det blir minidina eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...