Gjest Neferet Skrevet 23. august 2009 #221 Del Skrevet 23. august 2009 Herregud altså!!! Ælen Skikkelig intelligent tekst! Og video for den saks skyld! Men den selger vel... Hva gjør du forresten oppe kl 6 på youtube? :klø: Ha en fin søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. august 2009 #222 Del Skrevet 23. august 2009 ja snuppa, hva gjør du oppe sååå tidlig oppe på en søndag?? :klø: håper formen er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. august 2009 Forfatter #223 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg hadde ikke lagt meg Fylletur ble det vist... Sangen er skikkelig fengende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. august 2009 #224 Del Skrevet 23. august 2009 Fylletur du.. Da antar jeg at formen var bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. august 2009 Forfatter #225 Del Skrevet 23. august 2009 Ja det var den Men i dag er jeg sliten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. august 2009 #226 Del Skrevet 23. august 2009 Da er vi to.. Men nå blir jeg nok snart tipp topp igjen, for nå er han godeste ute og kjøper burger og sjokolade til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. august 2009 Forfatter #227 Del Skrevet 23. august 2009 åååå nå blir jeg misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. august 2009 #228 Del Skrevet 23. august 2009 Da er vi to.. Make it 3 Kom oss opp av senga klokka 4 idag vi Nå har kjære til og med sovna igjen! Gah, jeg vil også ha slummat! burger, kyllingbaguett fra Rundkiosken (kysten rundt), kebabpizza.. ååh.. Jeg har ikke noe penger, kjære har men vi har uansett ingen til å kjøre oss Ha en fin søndag Dinedama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. august 2009 Forfatter #229 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg har gafla i meg litt biffsnadder jeg og potetgull.... og masse pepsi max Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. august 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 23. august 2009 Egentlig så kunne jeg tenkt meg å bli gravid slik at jeg hadde en unnskyldning for å ikke drikke.. Jeg liker ikke søndager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. august 2009 Forfatter #231 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Nåtidens spilleliste: Timbaland ft. Chris Cornell Beyonce- Sweet dreams Pitbull ( ) Kings of Leon - Use somebody Justin Timberlake Endret 23. august 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 23. august 2009 #232 Del Skrevet 23. august 2009 Egentlig så kunne jeg tenkt meg å bli gravid slik at jeg hadde en unnskyldning for å ikke drikke.. Jeg liker ikke søndager.. Du trenger vel ikke en unnskyldning, du kan vel bare bestemme deg for å spare penger ved å ikke gå ut... Var det ikke ganske dyrt ute i går? Du har jo uansett vært syk og kunne brukt det som unnskyldning hvis du absolutt ikke ville dra ut i går... Er du blitt helt frisk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. august 2009 Forfatter #233 Del Skrevet 23. august 2009 Du trenger vel ikke en unnskyldning, du kan vel bare bestemme deg for å spare penger ved å ikke gå ut... Var det ikke ganske dyrt ute i går? Du har jo uansett vært syk og kunne brukt det som unnskyldning hvis du absolutt ikke ville dra ut i går... Er du blitt helt frisk da? Ja, men jeg har jo lyst å gå ut når lørdagene kommer liksom... hadde jeg hatt en unnskyldning til å ikke gjøre det så hadde jeg jo ikke gjort det... Ja jeg føler meg frisk ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. august 2009 #234 Del Skrevet 23. august 2009 hei søte deg!! godt å høre at formen er bedre sånt liker vi bra du hadde det moro igår, eller dagtidlig håper du får en koselig søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 23. august 2009 #235 Del Skrevet 23. august 2009 Ja, men jeg har jo lyst å gå ut når lørdagene kommer liksom... hadde jeg hatt en unnskyldning til å ikke gjøre det så hadde jeg jo ikke gjort det... Ja jeg føler meg frisk ja Ja, du får heller glede deg til alle lørdagene du kan gå ut, så blir du vel gravid med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. august 2009 #236 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg har gafla i meg litt biffsnadder jeg og potetgull.... og masse pepsi max Vi dro nedover med noen kompiser av kjære og vi kjøpte oss kyllingbaguett Snille pusen min :rødme: Jeg drikker first price fanta Egentlig så kunne jeg tenkt meg å bli gravid slik at jeg hadde en unnskyldning for å ikke drikke.. Jeg liker ikke søndager.. Sånn har jeg det noen ganger også Jeg er sjeldent på fest og vært på byen 1 gang, men når jeg er på fest så er det ikke alltid jeg gidder drikke og sånn og da byner jo alle å mase.. "hvorfor drikker ikke du a". Det er så press fra folk jo! Ikke at jeg vil bli gravid akkurat nå, men jeg må innrømme jeg gleder meg litt til å dra ut på ting hvor alkohyler er midtpunkt og jeg kan unnskylde meg med at jeg er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. august 2009 Forfatter #237 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg er jo fæl å drikke da.. Så jeg skulle gjerne hatt unnskyldning for å la være Herregud, jeg høres vel ut som en hobby-alkoholiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 24. august 2009 #238 Del Skrevet 24. august 2009 Kan trøste deg med at nå som jeg er 7+3 på vei, så føler jeg med faktisk en smule fyllesjuk daglig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. august 2009 #239 Del Skrevet 24. august 2009 på ræææ daling!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. august 2009 Forfatter #240 Del Skrevet 24. august 2009 Takk for trøst og klining Jeg fant et morsomt klipp på youtube igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå