Minttu Skrevet 25. august 2009 #261 Del Skrevet 25. august 2009 Tataaaaa!! Jeg husker ikke helt hvilken gjeng det var som snakket om dette o'herlige popcorn-krydderet, men her kan dere ihvertfall få kjøpt det på nett Hvis dere ikke har funnet ut av det allerede.. Grattis med stor tv! åh, diggdigg! Må kjøpe noe derifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. august 2009 #262 Del Skrevet 25. august 2009 Anbefaler ikke sour cream & onion, den lukter fotsvette og smaker likeså.. Vi testet den på kinoen på søndag.. vi forpestet så å si hele kinosalen så vi måtte hive den før filmen startet Men buttersmak er bra, vi har to andre smaker, men siden jeg er et vanedyr har jeg ikke smakt på de enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. august 2009 #263 Del Skrevet 25. august 2009 Anbefaler ikke sour cream & onion, den lukter fotsvette og smaker likeså.. Vi testet den på kinoen på søndag.. vi forpestet så å si hele kinosalen så vi måtte hive den før filmen startet jeg har lyst til å prøve karamell og sjokolade må bare kjøpe det en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. august 2009 #264 Del Skrevet 26. august 2009 Grattis med stor tv! Ha en fin onsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. august 2009 #265 Del Skrevet 26. august 2009 Her ble det popcorn med white cheddar til "kveldsmat" i går... Gratulerer med ny tv! Du kommer til å bli den tv-slaven fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. august 2009 Forfatter #266 Del Skrevet 26. august 2009 Nei det går bra med meg, men jeg tror det blir værre med Ælen Men det blir kansje mer filmtitting nå... Nå slipper vi jo å myse på skjermen Jeg kunne godt tenkt meg å prøve karamell og butter krydderene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. august 2009 Forfatter #267 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg glemmer bestandig å klemme på dere!!! :klemmer: :klemmer: Ha en fin dag dere også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. august 2009 Forfatter #268 Del Skrevet 26. august 2009 Det var nok jeg som brakte temaet på bane Genialt med nettshopping Men hvorfor har de ikke white cheddar, som er det beste av det beste Jeg måtte undersøke saken for deg, og de har white cheddar :jepp: Jeg måtte bare gå til side to i utvalget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. august 2009 #269 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg måtte undersøke saken for deg, og de har white cheddar :jepp: Jeg måtte bare gå til side to i utvalget Takk dinedama For at du ser det jeg ikke ser :klemmer: :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. august 2009 Forfatter #270 Del Skrevet 26. august 2009 Bare hyggelig du ------------ Nå har telenor klart å sende meg ENDA et inkassovarsel på den regninga som aldri kom som jeg har betalt inkassoen på... herregud Denne gangen orker jeg ikke å gjøre noe... regningen er betalt og blir det sak av det så har jeg mange bevis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. august 2009 #271 Del Skrevet 26. august 2009 Be om kopi av fakturaene fra telenor. Ring inkassoselskapet og hør når saken ble registrert hos dem. Av å til er firmanene veldig ivrig til å sende det til inkasso. Hvis saken ble registrert før purringen, eller betalingsdato på ink.varslet- kan de avslutte saken og du får tilbakeført det du har betalt i saksomkostninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. august 2009 Forfatter #272 Del Skrevet 26. august 2009 hmm... jeg skal gjøre det hvis det ikke ordner seg nå.. den er jo betalt så.. By the way: Takkekortene kom i dag! De ble veldig fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. august 2009 #273 Del Skrevet 26. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. august 2009 Forfatter #274 Del Skrevet 26. august 2009 Næmmen! Søting!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. august 2009 Forfatter #275 Del Skrevet 26. august 2009 Et vennepar har fått i dag Det er så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. august 2009 #276 Del Skrevet 26. august 2009 Dumme telenor, håper det ordner seg! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. august 2009 Forfatter #277 Del Skrevet 26. august 2009 Ha en fin da du også gumman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. august 2009 #278 Del Skrevet 26. august 2009 Et vennepar har fått i dag Det er så koselig så moro :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. august 2009 Forfatter #279 Del Skrevet 26. august 2009 Se! Der var kosejenta igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 26. august 2009 #280 Del Skrevet 26. august 2009 I mangel på kjæreste, så må diverse kg-venner bistå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå