Gå til innhold

The Dinedama Show!

Fremhevede innlegg

Gjest Neferet
Skrevet

:ler:

Herregud altså!!!

Ælen :hjerte:

:skratte:

Skikkelig intelligent tekst! :rolleyes: Og video for den saks skyld! Men den selger vel...

Hva gjør du forresten oppe kl 6 på youtube? :klø:

Ha en fin søndag!! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja snuppa, hva gjør du oppe sååå tidlig oppe på en søndag?? :klø:

håper formen er bedre :klemmer:

Skrevet

Jeg hadde ikke lagt meg :ler:

Fylletur ble det vist... :sjenert:

Sangen er skikkelig fengende :jepp::ler:

Skrevet

Fylletur du.. Da antar jeg at formen var bedre! :fnise:

Skrevet

Ja det var den :Nikke:

Men i dag er jeg sliten... :sjenert:

Skrevet

Da er vi to.. Men nå blir jeg nok snart tipp topp igjen, for nå er han godeste ute og kjøper burger og sjokolade til meg.. :nigo:

Skrevet

åååå nå blir jeg misunnelig :sur:

Skrevet
Da er vi to..

Make it 3 :fnise: Kom oss opp av senga klokka 4 idag vi :) Nå har kjære til og med sovna igjen! :ler:

Gah, jeg vil også ha slummat! burger, kyllingbaguett fra Rundkiosken (kysten rundt), kebabpizza.. :sikle: ååh.. :scorpis:

Jeg har ikke noe penger, kjære har men vi har uansett ingen til å kjøre oss :sukk:

Ha en fin søndag Dinedama! :klemmer:

Skrevet

Jeg har gafla i meg litt biffsnadder jeg :spise:

og potetgull.... og masse pepsi max :sjenert:

Skrevet

Egentlig så kunne jeg tenkt meg å bli gravid slik at jeg hadde en unnskyldning for å ikke drikke.. :sukk:

Jeg liker ikke søndager.. :riste:

Skrevet
Egentlig så kunne jeg tenkt meg å bli gravid slik at jeg hadde en unnskyldning for å ikke drikke.. :sukk:

Du trenger vel ikke en unnskyldning, du kan vel bare bestemme deg for å spare penger ved å ikke gå ut... Var det ikke ganske dyrt ute i går?

Du har jo uansett vært syk og kunne brukt det som unnskyldning hvis du absolutt ikke ville dra ut i går...

Er du blitt helt frisk da?

Skrevet
Du trenger vel ikke en unnskyldning, du kan vel bare bestemme deg for å spare penger ved å ikke gå ut... Var det ikke ganske dyrt ute i går?

Du har jo uansett vært syk og kunne brukt det som unnskyldning hvis du absolutt ikke ville dra ut i går...

Er du blitt helt frisk da?

Ja, men jeg har jo lyst å gå ut når lørdagene kommer liksom... hadde jeg hatt en unnskyldning til å ikke gjøre det så hadde jeg jo ikke gjort det...

Ja jeg føler meg frisk ja :Nikke:

Skrevet

hei søte deg!!

godt å høre at formen er bedre :jepp: sånt liker vi :) bra du hadde det moro igår, eller dagtidlig :fnise:

håper du får en koselig søndagskveld :klemmer:

Skrevet
Ja, men jeg har jo lyst å gå ut når lørdagene kommer liksom... hadde jeg hatt en unnskyldning til å ikke gjøre det så hadde jeg jo ikke gjort det...

Ja jeg føler meg frisk ja :Nikke:

Ja, du får heller glede deg til alle lørdagene du kan gå ut, så blir du vel gravid med en gang... :fnise:

Skrevet
Jeg har gafla i meg litt biffsnadder jeg :spise:

og potetgull.... og masse pepsi max :sjenert:

Vi dro nedover med noen kompiser av kjære og vi kjøpte oss kyllingbaguett :sikle: Snille pusen min :rødme: :fnise:

Jeg drikker first price fanta :sikle:

Sånn har jeg det noen ganger også :fnise: Jeg er sjeldent på fest og vært på byen 1 gang, men når jeg er på fest så er det ikke alltid jeg gidder drikke og sånn og da byner jo alle å mase.. "hvorfor drikker ikke du a". Det er så press fra folk jo!

Ikke at jeg vil bli gravid akkurat nå, men jeg må innrømme jeg gleder meg litt til å dra ut på ting hvor alkohyler er midtpunkt og jeg kan unnskylde meg med at jeg er gravid :fnise:

Skrevet

Jeg er jo fæl å drikke da.. :sjenert:

Så jeg skulle gjerne hatt unnskyldning for å la være :fnise: Herregud, jeg høres vel ut som en hobby-alkoholiker :ler:

Skrevet

Kan trøste deg med at nå som jeg er 7+3 på vei, så føler jeg med faktisk en smule fyllesjuk daglig....

:fnise:

Skrevet

Takk for trøst og klining :ler:

Jeg fant et morsomt klipp på youtube igjen :lol:

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...