Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

2 dager til testing! :popcorn:

Føler meg på ingen måte gravid, og er helt sikker på at det ikke har klaffet :sukk:

Men men, jeg vet jo ikke. Det er kanskje ikke vanlig å merke det på kroppen så tidlig uansett.

:heks: pleier å være pinlig presis. Men jeg tenker at jeg allikevel tester mandag morgen. Orker ikke å vente utover dagen. Eller kanskje jeg tester i morgen! Hihihi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det går kjempefort! Sånn er det når man bare har 25 dager ;) tenker jeg tester i morgen tidlig jeg! :):hoppe:

Jeg holder på å lete etter bil. Vi skal kjøpe stasjonsvogn. Mannen kan veldig lite om biler, så det er nesten det samme for han hva vi kjøper. :ler: Han vil bare ha en tryggest mulig bil. Han er veldig opptatt av sikkerhet.

Mine kriterier er:

Servo (den jeg har nå er uten, og det er et helvete å lukeparkere)

Elektriske vinduer

Ikke så altfor lang

Aircondition

Gjerne automat

Og veldig gjerne en bil der man sitter høyt

Og at den skal se fin ut da :)

Vi venter på skattepengene som kommer i oktober, og da har vi råd til bil! :hoppe: Gleder meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det spennende her!!! :hoppe:

Jeg tok test i dag morges. Den ble negativ, selvfølgelig. Da jeg kikket på den etter ca 30 minutter, så jeg en svak svak svak svak svak svak strek. Jeg så den egentlig ikke med en gang. Men legger alltid all godviljen til, og titter på den i det sterke lyset på badet. Og da så jeg den. :dåne:

Jeg vet at den må sjekkes innen 10 minutter, og det kan også være en skyggestrek. Og den er så svak at jeg nesten er usikker på om jeg egentlig ser den.

Men jeg har tatt litt tester før, og det har aldri vært som dette før. Selv om jeg har sjekket etter lang tid, og sett i det beste lyset, så har jeg aldri sett antydning til strek.

Jeg prøvde å ta bilde av den, for å vise dere, men det ble ikke bra.

Mannen stod opp akkurat nå, og jeg viste han testen. Og han så den også...

Vi får vente til i morgen, så tester jeg på nytt. Men jeg må bare forberede meg på at det var feil!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink som klarer å vente til i morgen! Det er sikkert lurt for å få det riktige resultatet. Jeg er ikke så god på slike streker, (jeg var 6 uker på vei når jeg tetstet :flau: ) men jeg vet at den er ugyldig etter 30 min. Likevel er det jo litt rart at det kommer en positiv strek. Kan den streken ha vært der med engang og, men du så den ikke. Kan jo være du studerte den mer grundig seinere. SPENNENDE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen spor i en spennende dagbok :goodbye:

Har ikke bynt å teste selv enda, så vet ikke noe om slike skyggestreker, men vi krysser fingrene på at det er fullt utslag i morgen :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar dere! Dette er kjempespennende for min del :)

Jeg har sett like nøye på alle tidligere tester, men aldri sett noe slikt. Jeg hadde ikke helt troen denne gangen, så jeg så ikke like nøye på den med en gang. Og jeg tar aldri tiden (på noe som helst egentlig.... :flau: ) så jeg vet ikke når det ble tatt eller sjekket.

Jeg syntes den ser rosa ut. Og skyggestreker skal vel være grå. Men jeg vet ikke.

Jeg skulle gjerne testet mer i dag, men man skal jo bruke morgenurin, så det blir vel ikke noe utslag senere i dag uansett tror jeg.

Kanskje jeg tester mer senere. Har mange tester liggende :)

Hei Gaupa :vinke: Hyggelig med nytt besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny test, og leste av etter nøyaktig 5 minutter, og der var det ingen strek.

Jeg kan være :gravid: eller ikke. Kanskje får vi vite noe mer i morgen :)

Jeg tittet på den gamle testen, og den er virkelig svak. Nå var det så vidt jeg så den. Men mannen så den i stad han også.

Jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant akkurat ut at tickeren min må være feil. For jeg skal jo ha mensen i morgen. Jeg stusset litt på det forrige mnd også. Pleier å telle med IKM som dag 25, men det er jo feil. 24 dagers syklus da altså :dåne: Men nå har jeg endret tickeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Her var det spennende!!!! Du må holde oss oppdatert :) Kjøp deg en CB digital i morgen :jepp:

Dere blir oppdatert ;) Dere blir vel neste etter mannen når jeg en dag tester positivt :ler:

Hvis :heks: ikke kommer i morgen kjøper jeg digital test. Men skal ta billigtest når jeg våkner i morgen da.

Er litt negativ nå, merker jeg. Har lest litt for mye om falske skyggestreker :sukk: Og streken er virkelig svak. Men jeg syntes det er et snev av rosa i den, og ikke grått.

Skal på trening kl 11.10 i morgen, og se dr.Phil mens jeg trener :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny test i dag morges. Negativ, men kan såvidt se en skyggestrek.

Etter å ha lest om skyggestreker, og forstått hva det er, og hvordan de kan oppstå, føler jeg meg ganske sikker på at dette er en skyggestrek og ikke et svakt positivt utslag.

Og med tanke på at testene mine er ultrasensitive 10 et-eller-annet, så ville den nok slått ut hvis jeg var gravid. Men det er ikke over før :heks: kommer :lur:

Jeg fant også ut at jeg har regnet feil, og at IKM er i morgen, og at jeg har 25 dagers sykluser :fnise:

Nå skal jeg spise nystekte rundstykker, og så dra på trening :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånne strips du bruker? Etter hva jeg har lest og sjekket så er de ikke så ultrasensitive... jeg testet først med de, og da var den supersvak til og med en uke etter mensen skulle kommet.. Da slo det ut med en gang på vanlig CB og CB digital :) hmmm, og så er det en skyggestrek der...Ville sjekket i morgen om ikke TR har kommet, og da med CB de er mer pålitelige og lettere å lese av.

Krysser og fletter for dere!!!!

:klemmer:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det!

Håper de ikke er så sensitive som de sier da. Ellers burde jeg fått sterkere utslag.

Jeg ser streken best i et bestemt lys og vinkel. Men jeg tror at jeg har holdt tidligere tester på samme måte. Ikke godt å si.

Ellers kan jeg nevne at jeg kjenner symptomer, på enten :gravid: eller :heks: Jeg har masse murringer, spesielt på venstre side. Alltid der jeg kjenner det når det er EL også.

Men det kan like gjerne være :heks: Selv om jeg ikke pleier å ha noe menssemerter.

:) Kan du ikke drysse litt babystøv til meg da, lille ekorn?? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå jeg har en gooood magefølese for deg Lupsipure :klemmer:

Og jeg hadde også sykt mye murringer, mer enn når jeg pleier å ha når jeg skulle ha mensen!!!

Her kommer ca ett TONN babystøv :hoppe::duskedame:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rulle: :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: :rulle:

Sånn!

Er det noe annet man må gjøre?

Nå burde testen vise positiv i morgen altså! Nå som jeg har rullet meg i et tonn babystøv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært skikkelig flink på treningen i dag! :jepp: Varmet opp i 15 minutter, presset meg hardt med aparatene, og løp litt etterpå, og ble skikkelig sliten.

Har hatt mye stikkinger på venstre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...