Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Wææ! Hopper inn i dagboka di på et veldig veldig spennende sted ser det ut til!!

Nå har i alle fall jeg også deg på mine innlegg, så nå er jeg spent på å følge med videre :Nikke:

Har bare lest siste sida altså, men fikk virkelig sommerfugler i magen på dine vegne!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære lille Devilina-spire,

nå må du klamre deg godt fast :klemmer:

Krysser og fletter her :jepp:

Ja flett i vei :nigo: tro vi snakker rastafletter her :ler:

For øvrig må jeg bare legge til at jeg hadde en utrolig koselig kveld i går!! :)

Flotte jenter i et flott selskap!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld språkbruken her.... men nå har den forbanna gjeste-jævelen på brudeparets alder skrevet igjen.... og så tåpelig kverulert da.... jeg skjønner virkelig ikke hva den inkompotenkte negative personen har som et problem????!!!

Ut ifra statistikk bla bla bla..... men den statistikken sier jo heller ikke noe om de som noen ganger finner tilbake til hverandre... og i grunn så er det to sider av en og samme sak til tider....

I grunn det som provoserer meg mest er jo den påståelig heten om at x-antall kommer til å skilles. Synes det er så unødvendig og skrive sånt når man ikke kan se inn iframtiden og forutspå for folk liksom.

Jeg hisser meg ikke noe særlig opp over ting heller da... hehe... men... det er da lov til tider og meninger må man ha. Og spesielt når det kommer sånne ting som det der.

Og hvorfor man gifter seg er jo envher sin personlige sak det. Man gifter seg da for pokker ikke hvis man ikke elsker sin bedre halvdel!

Den dama/mannen der har problemer og sikkert opplevd for mye dritt her i livet.... er sikkert helt klart en av de under skilsmisse statistikken... et ekteskap uten kommunikasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig må jeg bare legge til at jeg hadde en utrolig koselig kveld i går!! :)

Flotte jenter i et flott selskap!!! :strix:

Enig!! Kjempekoselig å treffe deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende å lese om insetting av egg :hoppe: Krysser alt jeg har for at ihvertfall ett av eggene setter jeg :jepp:

Ha en strålende helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

:vinke: Koselig å hilse på deg i går! :hug:

Nå er du endelig på mine innlegg igjen, bedre seint enn aldri! :fnise:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Koselig å hilse på deg i går! :hug:

Nå er du endelig på mine innlegg igjen, bedre seint enn aldri! :fnise:

:fnise: bedre sent enn aldri ja ;) kjempe koselig og hilse på deg også, og alle de andre så klart :nigo:

Hei vennen!!

sniker innom med en kjempestor fredags :klem: å ønsker deg en goooooood helg :strix:

:strix: takk vennen!!!! du var savnet i går!! Dumme dumme jobben.....

Ha en flott helg du også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh...søte dere er, veldig koselig å vite at man er savnet :sjenert: tenkte så masse på dere, skulle så gjerne har vært der!! men hvis det blir flere treff så kommer jeg, så lenge ikke de havner på torsdager :Nikke:

håper det går bra med deg og at du får en kjempefin helg :klemmer::hug: til deg vennen min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: da var takk kortene bestilt!!!! Vet ikke om jeg bestilte for få.... men folk for i alle fall... til slutt :lol: er jo bare 2 måneder siden....

Klarte ikke helt å bestemme meg for bilde jeg da, så valgte to bilder og to forskjellige takke kort. Tror det blir bra :Nikke:

:sol: er her også!!! :hoppe:

Fortsatt ikke lagt noen planer for hva som skjer i dag eller helgen generelt, men finner da alltids på noe. Kjære er på jobb som vanlig. Ser fram til at han skal ha litt fri snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke lenge til testing :hoppe:

Jeg har en god følelse for dere... :sjenert:

Man skal kansje ikke si det, men jeg har det :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du, var det sånn at du klarer å tolke testresultater fra legen? :sjenert: Jeg har testosteronnivå på 4,6, og det står at referanseområde er 0,7-2,8. Jeg skjønner jo at jeg da er over normalen, men er det veldig mye over? :klø: Jeg skal til gynekologen om et par uker altså, men er litt utålmodig da vet du.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, var det sånn at du klarer å tolke testresultater fra legen? :sjenert: Jeg har testosteronnivå på 4,6, og det står at referanseområde er 0,7-2,8. Jeg skjønner jo at jeg da er over normalen, men er det veldig mye over? :klø: Jeg skal til gynekologen om et par uker altså, men er litt utålmodig da vet du.. :ler:

Gratulerer!!!! DU ER EN MANN ;):ler: nei da... det var en tullings.

Nå er det sånn at man må se blodprøver i flere sammenhenger. Men tok du bare denne? Ikke noe som heter LH eller progresteron? Eller østradiol?

Du har jo litt over gjennomsnittet, så skal nok ikke se bort ifra at du har litt overproduksjon av testosteron og da har du nok lite av progresteron og LH. (husker ikke hva jeg hadde)

Hvis Progresteron er under 2 eller var det 1...så er det noe feil produksjon.

Det er hypofysen i hodet som er "hjernen bak alt" de sender ut feil beskjed og det gjør at man ikke får eggløsning og mens som man skal. Og da blir disse forliklene som skulle ha hatt egg i seg blir hule sekker som da blir cyster... der av ordet PCO eller PCOS... puli cystisk ovario (syndrom)... tror det jeg det heter så pent.

Skjønner godt at du er utolmodig, men jeg tror du skal ta det med ro jeg :) ting ordner seg og ikke sikkert ting er så ille heller. Vi som har PCO/PCOS er lette å stimulere :) Så ofte så trengs det bare en tabl. kur for å komme i gang. :)

:hug: til deg.

(håper jeg ikke har skremt eller laget noen bekymring nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for takkekort! Og enda mer :hoppe: 'ing og kryssing for at lille spire skal feste seg. Spennende ventetid nå. :)

Nå er det ikke lenge til testing :hoppe:

Jeg har en god følelse for dere... :sjenert:

Man skal kansje ikke si det, men jeg har det :Nikke:

:klemmer:

Har du noen symptomer da :lur:

I grunn ikke... har bare ømme pupper... og større..

Innom med babyspire-klore-seg-fast-like-den-nye-hybelen-sin-støv :strix:

:klemmer:

Ikke lenge til testing nå... men tror at det ikke er noe på gang jeg da... hva skulle jeg ha kjent av symptomer liksom?

Tok en test i går... sånn tisse på pinne test :ler:

og den var negativ... så da regner jeg med at det ikke har sjedd noe rett og slett... for den burde vel ha gitt litt utslag? eller kanskje ikke :klø: 6 dager... ja... kanskje litt tidl.... men klarte ikke å la vær....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...