Gå til innhold

Forundringsboka

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra hurra!!

Dette blir supert vettu!!

skal krysse fingrene for deg på mandag! Håper du får ut flere egg enn meg!! :tommelopp:

lykke lykke lykke til!! Dett går såååå bra! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har vært gull! Men,..... hva gjorde jeg.. vi... jo :ler:

Tok det rolig i grunn, var på middag hos noen venner. Taco kveld med film og litt snop, skikkelig hyggelig.

I dag har det vært middag hos svigers med to nydelig nieser :) 1 og 4 år gamle :nigo: herlige jenter!!!

Gruer og gleder meg til i morgen.... så kan bli spennende.... men hva gjør man ikke som jeg har sagt så mange ganger før :)

Bare håper ting klaffer... men risikoen er jo der....

Kryss det dere har jenter ;)

Og dinedama.... hvor lenge skal du "glemme" pillene? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å krysser alt jeg har :jepp:

Jo nå skal du høre... jeg skal "glemme" pillene til det blir en minidina :Nikke: Men vi går ikke inn for det enda, så time will show :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kjappe lille inngrepet er over og det gikk forbausende fort og greit :nigo:

Kjente det så vidt det var og fikk noen få egg ut... noen få er bedre enn ingen :hoppe:

Håper bare kjære klarte å levere bra nok svømmere og at det har skjedd noe resultater i morgen :) Skal ringe klokken halv tre og høre :)

Så nå blir det enda mere kryssing jenter!! :fnise:

Nei.... får ta å legge meg vel... trøtt som en dupp og øm i mageområdet... skulle tro jeg har nitrent sit-ups og det som verre er.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte nettopp RH.. 2 egg hadde de klart å befrukte med ICSI metoden :hoppe:

Så da er det å stappe de inn igjen onsedag og ruuuuuuge :nigo: og håpe at de eller den vil vokse.

Ja to egg..... setter de inn begge da? Kan bli tvillinger da??!!! :sjokk:

DET har jeg ikke tenkt på.... hmmm... får høre.... kan liksom ikke kaste det ene heller....

I dag er jeg hjemme og slapper av... prøver i alle fall.... lite å ta seg til.

Er sykemeldt fram til torsdag... og fredag har jeg jo fri uansett... og mandag.... STEIKE!!!! Blir skikkelg langhelg igjen dette.

Torsdag er det KG treff og :hoppe: tenkte å komme meg på det... så sant jeg er i pigg form etter innsetting på onsdag og at de blir der i magen og vokser!! :opplyse:

Men skal gjøre alt i minn makt for å få med KG treffet, gru gleder meg.... og har jeg snøring på hvor Yayas er heller.... håper det er noe spisendes mat der.... ikke at jeg er kresen, men kan jo ikke spise alt mulig så.... sørens allergi!!

Apropo allergi.... den hersens nesa slutter aldri å rene... knasker medisiener etc som om det skulle vært snop... huff.... lurer på hva jeg har gjort galt i mitt tidligere liv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klemmer:

spennende dager fremover nå, krysser alt jeg har for at det ordner seg og at spiren sitter fast :Nikke:

:klemmer:

Takk vennen :klem:

Ja håper det jeg og. Moro om det blir to da... to fluer i en smekk.... men, bør ikke ta all gleden på forskudd heller... ting kan jo skje... først må jeg få de inn og så ta det derifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk vennen :klem:

Ja håper det jeg og. Moro om det blir to da... to fluer i en smekk.... men, bør ikke ta all gleden på forskudd heller... ting kan jo skje... først må jeg få de inn og så ta det derifra :)

krysser alt jeg for at de holder seg der :Nikke: spennende dette!! hadde vært moro hvis det klaffa med to med en gang :Nikke:

hvis jeg får barn så tar jeg en om gangen ;) ..men man kan jo ikke velge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :bolledeig:

Tante fikk satt inn to egg for at de ville sikre seg om at ihvertfall ett klarte seg, og der ble det tvillinger ;)

Så det blir spennende å se :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper alt gikk bra i dag ;)

Spennende :hoppe:

Alt gikk bra vettu :) de satt bare inn ett egg og fryser ned det andre, sånn tilfelle det skulle gå dritt første gangen :)

Nå må du bare knipe igjen når du er ferdig med innsettingen!! :hoppe:

Kniper som pokker jeg.... av en eller annen merkelig grunn så beveger jeg mer forsiktig rundt... turte nesten ikke å tisse i sta :fnise: jeg vet det er tåpelig men.... :ler:

31 aug skal jeg ta blodprøve for å se om jeg er gravid.... og så må jeg vente hele 3 dager for å få svar!!!! huff..... hater å vente på ting.

------------------------------------

I morgen er det KG treff også, blir artig. Greit å se et levende mennesker bak alle skribleriene her :lur:

Forresten... har dere tatt en titt innom den tråden som heter brudeparets alder... ble litt små provosert av en "gjest" der inne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva pokkeren skjer med tickeren min? :klø: er da ikke 10 mnd til første bryllups dag.... eller tenke jeg helt feil nå....

Trodde det var 10 mnd i morgen jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småprovosert er bare forbokstaven av den gjesten :lol:

Jeg hadde lyst å gi han skikkelig overhøvling.. synd det ikke er lov :snurt:

Det blir en spennende tid fremover nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småprovosert er bare forbokstaven av den gjesten :lol:

Jeg hadde lyst å gi han skikkelig overhøvling.. synd det ikke er lov :snurt:

Det blir en spennende tid fremover nå :hoppe:

Ja pokker og.... måte på til negativ person. Må ha vært borti mye negativt i sitt liv han/hun..... og påstå at over halvparten eller noe som hadde skrevet der kom til å ende i skilsmisse etc. Det er jo hva man gjør det til selv det.

Et ekteskap er en berg og dalbane hvor man må både gi og motta. Møtes på midten og ikke minst ha en kommunikasjon seg i mellom.... er jo i grunn ikke rart at skilsmisse statistikken som denne personen sikter til er høy....

I gamle gamle dager var det jo skam og gå fra hverandre... nå er det jo liksom vanlig... men det er også det at jeg tror enkelte gir opp for lett....

Mange mangler kommunikasjonen. Og mange skjønner ikke at ting må jobbes med og at man er et team.....

Blir helt matt av en sånn teit påståelig person som den der med det innlegget.....

Spennende tid ja,.. gjett om!!! :nigo::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...