Pupsilure Skrevet 29. september 2011 #1281 Del Skrevet 29. september 2011 Så spennende med ny jobb da Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. september 2011 #1282 Del Skrevet 29. september 2011 Blir spennende med ny jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. september 2011 #1283 Del Skrevet 29. september 2011 Gratulerer med ny jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. september 2011 #1284 Del Skrevet 29. september 2011 Kjempe moro med ny jobb - grattis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 29. september 2011 Forfatter #1285 Del Skrevet 29. september 2011 Må si at jeg valgtre rett og flaks for meg... fikk tlf fra det legekontoret i byen, og hun legen sa at det var ikke så mye bruk for meg uansett, for hun som var sykemeldt kom fortere tilbake enn antatt. Godt jeg hadde en fornuftig tankegang og valgte Oslo Huff... snuppa kom hjem i dag fra barnehagen og var ikke helt i slaget... satt og koste på fanget, noe hun igrunn ikke gjør.... Så da måtte jeg sjekke tempen... 38,8.... håper natta blir fin til tross for en febersyk jente. Blir hjemme dag i morgen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. september 2011 #1286 Del Skrevet 29. september 2011 God bedring til lillesnuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. september 2011 #1287 Del Skrevet 29. september 2011 så flaks du tok oslo jobben da! uff god bedring til W da ikke greit når dem blir syke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. september 2011 Forfatter #1288 Del Skrevet 30. september 2011 Ja veldig flaks i grunn W er hjemme i dag, hun sover nå. Stakkars lille feberjenta mi Bare koser seg på fanget i dag. Hun hadde 39,5 i natt... hun våknet og skrek til. Tror hun hadde litt sånn feberfantasier. Pappan hennes hadde det mye da han var liten. Godt det er helg om noen timer og vi kan være to om en syk jente (forhåpentligvis... vet jo aldri med mannen, brått har han avtalt et eller annet med noen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. september 2011 Forfatter #1289 Del Skrevet 30. september 2011 Nå ble jeg kjempe trist her Var ikke klar over det, men har vist skjedd en ulykke her jeg bor, i en barnehage.... jenta døde... 2 år gammel http://www.sa.no/lokale_nyheter/article5755147.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. september 2011 #1290 Del Skrevet 30. september 2011 God bedring til lillemor Det er så trist når slike små går bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. september 2011 Forfatter #1291 Del Skrevet 30. september 2011 Ja kjempe trist. Det får meg til å kose W ekstra mye og passe enda bedre på... men går man rundt å tenker "tenk om..." så blir man jo bare gal. Huff... lille W har øreværk og starten på en bronkitt.. var på legevakten ista. Der hadde hun 40 i feber. Heldigvis drikker hun godt, men vi skulle følge godt med og se hvordan formen var. Ble den verre skulle vi bare ta turen med en gang Taco kveld her i dag venter bare på at mannen skal komme hjem, han måtte ut en tur og levere noen til en kompis han hadde lånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. september 2011 #1292 Del Skrevet 30. september 2011 Du, du vet hvem som jobber i den barnehagen......uffameg kjempetrist! Du husker hun jeg var med på intensiven har ikke fått pratet med henne om det da men herrigud dette er jo bare trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #1293 Del Skrevet 3. oktober 2011 Å huff.... jobbet hun der? Ekkelt Nei nå... har jeg fått nok av syke barn. DET ER SLITSOMT!!!!! ingenting er bra nok... bare grining og sutring siden fredagen Er det mulig? Feberen er nå borte da.... så hva som er problemet til lille W aner jeg ikke.... FRUSTRERENDE!!!!!!!!!! Man føler seg litt som en misslykka og dårlig mor når ting er på det verste.... ikke vil hun legge seg til å sove lenger heller... holder det gående med hyl skriking i flere timer. Hvor tar hun energien fra? Håper dagen blir bedre i morgen.... virkelig bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. oktober 2011 #1294 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hvis hun har fått påvist ørebetennelse kan dette være grunnen til at hun ikke vil sove, det blir verre mot kvelden og det dunker veldig når de ligger. Du kan forsøke å bygge opp sengen hennes med bøker under føttene, og gi henne 3 ml ibux Det blir bedre i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. oktober 2011 #1295 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja hun var jo med å prøve få liv i jenta, så litt tramatisert kan du si uff er W så dårlig.......har du forsøkt å gi henne smertestillende uansett om hun har ikke feber? er det ørebetennelse hun har hatt kan det vist sitte lenge i! Håper du får en bedre morgendag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. oktober 2011 #1296 Del Skrevet 4. oktober 2011 Håper lille W er bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #1297 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ser ut til bedring, men hun er alltid i fin form på morgenen... og så blir det verre og verre. Har ringt legen i dag for å ta en titt på henne igjen. Hun fikk jo lit utslett etter medisinen hun fikk, tror i alle fall det var på grunn av det. Og i går var hun veldig rød og varm rundt det ene øret, DET ER IKKE BRA... da har ikke medisinen hjulpet og det må sjekkes opp, for kan få andre følger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. oktober 2011 #1298 Del Skrevet 5. oktober 2011 oi, kanskje hun reagerer på penicilinen (vanskelig ord!) det gjorde jeg da jeg var lita, utslett som klødde. Ikke rart hun er lei seg når hun har vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #1299 Del Skrevet 10. oktober 2011 huff.... kan ikke si at jeg har vært så mye innom i det siste.... Og nå har jeg startet med pendling og jobb..... bahhhhhhhhh.... det var så kjedelig første dagen. Ikke hadde jeg data tilgang og får gjort lite. Og sykehuset jeg jobber er i grunn ganske stille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. oktober 2011 #1300 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har tenkt på deg og den nye jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå