Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Nei nå altså... er det leeeenge siden jeg har vært her inne :(

Har jo flyttet i mellomtiden.. kommet meg inn i eget eid hus... eller rekkehus da :) Og vært uten nett og for mye å gjøre.

Men nå er jeg i gang igjen.. på lånt pc, så får se hvor lenge jeg er aktiv, hehe.

Mannen klarte å ødelegge skjermkortet på pc'en vår :rolleyes:

Ellers er alt bra her i heimen.

W trives i barnehagen og har blitt en sta og bestemt jente... som minner meg litt for mye på tjorven, hehe.

3 kattunger har vi fått og, håper bare noen vil ha de... for jeg orker IKKE å ha 4 katter i hus!!!! :daane: de er høyt og lavt... bare 6 uker gamle.

Nei, nå får jeg ta en tur i bøkene deres, blir lite med oppdatering, men for å si hei og komme meg inn i ting igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare litt misunnelig på kattungene, skulle så gjerne hatt.. :sukk: Men så er gubben allergisk da.. Jeg og forresten, men det driter jeg i :ler: Jeg elsker jo katter, hadde 3 før..

Sta og bestemt ja, det kjenner jeg igjen.. "ne-ei!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Kattunger er søte, men tre stykker er vel litt i meste laget. Gratulerer med nytt hus :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: ohhhh kattunger!!!!!! ohhh som jeg hadde hatt lyst å få en av de, men akkurat nå så må vi omplassere katten vår, hun begynner å bli helt crazy og har ingen særlig kontakt med Bumba desverre.....svigers skal ta henne da, men vet ikke hva de ville sagt om vi fikk oss en kattunge nå.........må spørre de tror jeg.

Tenkte ringe deg i kveld jeg....får se om du svarer telefonen da så kan vi skravle litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! :vinke: Grattis med hus! :hoppe: Tenk at W har blitt så stor allerede, det er jo helt utrolig.. :daane: Men på den annen side skulle det vel bare mangle, i og med at jeg har ettåring selv... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig og se dere jenter :hug::nigo:

Nei huff... den helgen gikk så alt for fort... kjenner at det skulle ha vært eeeeeen dag til, bare EN dag!!

Hadde et koselig besøk av Neytiri, mannen og bumba på lørdag da :) forresten... kaller du henne bumba her inne enda? :klo:

Jeg må se til å få tatt bilder av de viltre nøstene våre og legge de ut her... kanskje noen har lyst på :lur: :gjeiper:

ååååå.... skulle endelig ha fått på resten av listenen som manglet i stua og kjøkkenet i dag, mamma og stefaren min skulle komme og hjelp oss. Er det som har kjøpt materialene for oss... men fikk tlf kl.09:00 om at de ikke kom... fordi at de hadde hatt gjester i går og tok noe godt i glasset og mamma ville ikke kjøre turen til oss, da hun ikke var helt i slaget.

FAEN... altså... dette her var planlagt for godt over en uke siden. Irriterer meg når ikke holder det som er avtalt. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk for at vi fikk komme, var superkoselig å få se dere og de nydelige kattungene!! Lenge siden sist altså, det må ikke skje igjen snuppa :hug:

Så kjipt de ikke kom, husker du snakka om å få det gjort i dag da!

Kan si at jeg nå skjønner hvor herlig det er med helg, etter 2 år uten å jobbe :fnise: men ja skulle ønske det var en dag til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se deg her inne igjen :jepp: Gratulerer med nytt hus (mener jeg leste det på FB) og kattunger :klem:

Ønsker dere en fin 17mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk :):hug:

huff... blitt en liten uke siden sist her nå. Glemmer fort ting i varmen :sol:

God helg og god pinse jenter!!!

Eurovision i morgen... skal på jentekveld. :fnise: av alle ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh det er så herlig vær om dagen! Helt fantastisk at man lett glemmer ting ja!

ohoh skal du ikke følge med oppdateringene jeg har på face i kveld?? :fnise: kos deg da :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så urtolig lenge siden jeg var her inne hos deg! Er forsåvidt veldig lite på kg generelt....

Fint å se atdu har fått deg hus og fått flyttet inn og alt! Følger deg jo litt på face, så føler meg litt oppdatertda...;)

Men det blir jo bare de grove linjer! Gøy med kattunger! Liker w de a?

Ville egentlig bare innom, si hei og ønske deg en fantastisk pinse! Selv skal jeg følge eurovision på vaktrommet på nattevakt.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Huff... hver gang jeg tar meg en tur innom her,.. så synes jeg at jeg ikke har noe fornuftig og skrive om.. så det forblir tomt...

Lever jeg et så lite spennende og innholdsrikt liv??? hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortell oss om dagene deres, hvordan snuppa utvikler seg, hvordan kjærligheten er, hvordan huset og hobbytommet kommer seg :)

Når du har tid å treffes :fnise: osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Neytiri her :opplyser:

Har igrunn ikke de store begivenhetene å fortelle om selv, men folk later til å være interresert allikevel :fnise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

jepp.... ser den med lyset Spatula... har vært tooooooomt og stille her.

Har vel i grunn blitt litt anti data, i forhold til før. Pc'en vi har nå er et antikt apparat :fnise: så og gidde å skru på er liksom ikke der lenger....

Tenkte jeg skulle prøve å oppsummere her litt, ikke at det så spennende, men mennesker er jo nysgjerrige av natur og vil gjerne vite ting om folk :fnise:

Har enda ikke fått meg fast jobb... etter 10 år i dette yrket.. heia helsevesenet, men er nå i et vikariat på litt ubestemt tid. Det er ei som er sykmeldt og hun har vel fått seg litt div. plager som tilsier at hun nok ikke kommer til å jobbe fullt igjen. Jeg er yngst på jobben... så sier litt om alderen kanskje. Da er det bare å krysse fingra med meg, så kanskje det er håp om å få seg noe fast, om ikke full stilling så er noe bedre enn ingenting.

Er lei av å ha to jobber for å si det sånn.. det tar på og når man først skal være hjemme og kose seg med familien, så er jeg stup trøtt og har lite energi. :(

Går og tenker mye på å få nr 2 og... men det er liksom ikke bare hokkus pokkus :humpe: heller.... møkka kropp og møkka PCOS :sukk:

Vi har jo bare 1 forsøk igjen og... og mannen er vinglete på det området. I ene øyeblikket kunne han tenkt seg en til og så kan han brått ikke det uka etter liksom. slitsom...

Ønsker at W skal få bror/søster.

Og så var det denne møkka vekta og... hjelper ikke akkurat til den heller.... disiplin!!!! hvor er du!!! :eeeh:

Ser skikkelig fram til sommeren nå, gleder meg. Skal til Danmark en uke med to vennepar og barn. Vi blir totalt 10 stk. Så kan jo bli livat og artig. :nigo: Da blir det i alle fall legoland på agendaen.

W har vokst seg til ei stor og BESTEMT jente... kan ikke skjønne hvor hun har det fra :erter: men godt å vite hva man vil, når langt med det :)

Hun nærmer seg mer og mer 3 år (30.07) :hjerte: hun har vel strekt seg til 103 cm nå og veier 17 kg ca.

Og mannna... tja... han går hjemme for tiden. Mistet jobben, på bursdagen sin... nedgangstider og han startet sist, så da måtte han gå dessverre... ikke en positiv strek i regningen kan man si :murvegg:

Håper ting snur seg snart og han finner noe han kan trives med og varer leeeeenge.

Ellers kan jeg ikke si det er så veldig mye mer å referere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...