Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Ååååå :hug: koselig å høre :)

Er deilig å jobbe igjen, man er mere motivert og brukendes til noe liksom :fnise:

Men fy søren jeg merket at det var suuuuuurt og betale for billetten i dag... 2700 for bussen og 590 for kollektivt i Oslo.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det merkes nok. Men da trenger du ikke tenke mer på det på en måned. ;) Håper du vil trives i den nye jobben. Bra du syns det er godt å være i jobb igjen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har fått deg jobb! Selv om det er lang pendlevei, er det vel bedre enn å gå hjemme? Håper du trives!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye jeg får vært her inne nå... som regel trøtt som en dupp når jeg kommer hjem.

Men... jeg rekker da innom å lese litt nå og da, så jeg blir da ikke helt borte :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, det glemte jeg å is. W gikk masse i dag!!!!!! :nigo:

Hadde gått 21 skritt i barnehagen og ista så gikk hun 6-7 skritt flere ganger mot meg :D MORO!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flinkisen W :) er så morro å se dem gå, og såå stolte da :rodmer: hun krabber vel ikke mye lenger?

Det er fortsatt litt mere krabbing enn gåing. Kommer an på humøret også. Er hun sliten og trøtt vil hun ikke gå.

Skal si det er godt med helg nå :daane: fikk sove leeeeenge i dag og. Mannen er i Telemark for å ordne med campingvonga for vinteren, tappe tanken for vann etc Vil da ikke ha sprekte rør og vannlekasje :snurt:

Og W er hos farmor og farfaren sin :) Hun dukker opp snart da :nigo: og da er det til sentrum og kjøpe bursdagsgave til ei søt lita snuppe som ble 1 år for noen dager siden :)

Så blir kaker og god mat i morgen.

Ha en knall helg jenter :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er nok det her også, hun KAN gå selv, men tørr ikke helt....så slepper seg litt her hjemme eller holder en liten finger på meg og da går hun som en helt :fnise:

god helg snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgene er gull verdt!!! :hjerte: eneste som er litt synd er at jeg bruker de så klart til å hente meg inn igjen for å klare en ny uke.... men sånn er det da.

Søker aktivt på jobber her i Østfold, for jeg må få meg noe nærmere etterhvert. Og klok av skade, så er det greit å starte å søke tidlig. Vikariatet går ut i slutten av mars.

W var 15 mnd i går :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Oj.... lenge siden jeg har vært innom nå :sjenert:

Men... hadde jo ikke akkurat skjedd så mye her heller.

GLEDER meg til helgen, tenk... bare 1 dag igjen :hoppe: og ikke minst... snart lønn!!!! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :)

Ja er jo ikke mye tid man har lenger å stikke innom her altså....håper du nyter hver lille tid du har med W da!

Så får du finne ut om dere har noe tid å treffes i helgen. Vi var på lekeland med Bumba i dag, herrigud hun ville jo ikke dra igjen :fnise:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Kan si med en ting sikkert.... hater å pendle.. hater yrket mitt... er så lei! Men.... jobbe må man.

Var for øvrig på jobbintervju i går, i nabobyen... men fikk maili dag om at jeg ikke var den heldige.

Og like etterpå fikk jeg tlf om et intervju et annet sted jeg har søkt :ler:

Snart helg igjen :hoppe: og ikke minst... snart advent!!!! Fram med pynt og lilla farge :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra deg :klemmer:

Hvordan går det med prøverørsforsøket?

Er i gang igjen med medisiner... så blir spennende å se hvordan det går denne gangen... kan ikke akkurat si at det var så veldig artig og ta ut medisinenen på apoteket nå.. trenger pengene til jul, men... hva gjør man ikke for en liten skatt til :fnise:

Sitter å lager julekort jeg.... måtte bare ha en liten avbrekk.

JUL :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...