DDuck Skrevet 2. september 2009 #161 Del Skrevet 2. september 2009 :klemmer: :klemmer: :klemmer: Jeg blir så glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. september 2009 #162 Del Skrevet 2. september 2009 Oj!! Gratulerer! Du skal se dette gikk veien likevel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. september 2009 Forfatter #163 Del Skrevet 2. september 2009 :hoppe: Du er nok gravid Murringer og spotting er heeelt vanlig!! Jeg har fortsatt masse murringer... Krysser (og fletter) her for at spiren skal klamre seg godt fast!!!!! Takk :hoppe: Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal tro enda.... :klemmer: :klemmer: :klemmer: Jeg blir så glad tilbake. Jeg er glad!! Snart din tur da.... når du glemmer piller Oj!! Gratulerer! Du skal se dette gikk veien likevel!! Takk, fortsatt kritisk ting og bare dere som vet det. Men er da lov å være glad nå.... bare krysse for at miniDevilina klumpen blir der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2009 #164 Del Skrevet 2. september 2009 Det er klart man er kritisk Det er noe helt nytt som dere har ønsket så lenge og plagdes med... Da er det på en måte for godt til å være sant og litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. september 2009 #165 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg håper at den gror godt fast og ikke vil komme ut før om ni måneder som verden beste, lille babydevelina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. september 2009 #166 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg fletter i hvert fall alt jeg har for deg og minien!!! Håper den klamrer seg fast!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2009 #167 Del Skrevet 2. september 2009 Så spennende! Krysser alt som er her i gården også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. september 2009 Forfatter #168 Del Skrevet 2. september 2009 Dagens positive liste -positiv test -lest halve boka av under en ny måne -det er snart helg... fri fredag -jeg har værdens beste mann -jeg har fått søkt på 2 jobber i dag Tror jeg skal begynne med sånne lister ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 2. september 2009 #169 Del Skrevet 2. september 2009 HURRAAAAAAAAAAAA!!!!! Så utrolig fine nyheter!! Det var det jeg sa: POSITIV!! Håper alt går bra og at du snart kan senke skuldrene dine og bare nyte nyte nyyyyyte at du er gravid!!! Mange klemmer fra brudeliten!! :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. september 2009 Forfatter #170 Del Skrevet 2. september 2009 HURRAAAAAAAAAAAA!!!!! Så utrolig fine nyheter!! Det var det jeg sa: POSITIV!! Håper alt går bra og at du snart kan senke skuldrene dine og bare nyte nyte nyyyyyte at du er gravid!!! Mange klemmer fra brudeliten!! :hug: Ja sannelig hadde du rett!!! Jeg holdt på å falle av stolen da hun sykepleieren jeg snakket med sa at den var positiv.... Ja nå er det vel bare å krysse beina og håpe at alt er som det skal og at det blir som det skal være..... det var rart sagt... hehe :hug: tilbake 6 uker så er det din tur igjen Denne gangen går det bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2009 #171 Del Skrevet 2. september 2009 Det var tickeren sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 3. september 2009 Forfatter #172 Del Skrevet 3. september 2009 Det var tickeren sin JAAAAA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. september 2009 #173 Del Skrevet 3. september 2009 hva er det jeg leser :strix: gratulerer så utroooolig masse vennen :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. september 2009 #174 Del Skrevet 3. september 2009 Gratulerer! Så utrolig bra at det klaffet! Skjønner at det er litt rart, og at du ikke føler deg helt trygg, men dette går nok helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. september 2009 Forfatter #175 Del Skrevet 5. september 2009 Æsj jenter.... så gikk det dritt alikevel... fikk TR i dag... spiren ville ikke være der tydeligvis.... men har da et egg på frys vi kanskje kan få brukt i nær framtid. Er faktisk ikke lei meg eller noe, jeg hadde på en måte ventet det.... Men jeg har i alle fall vært gravid, bittelitt.. og det betyr jo at jeg kan!!! Jobben er å få spiren til å sitte der til alle denne lørdagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. september 2009 #176 Del Skrevet 5. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2009 #177 Del Skrevet 5. september 2009 Huff da.. Hvis du virkelig er så positiv som du gir uttrykk for her er det jo kjempebra, men det er lov å være litt lei seg også.. Neste gang klaffer det forhåpentligvis for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. september 2009 Forfatter #178 Del Skrevet 5. september 2009 Huff da.. Hvis du virkelig er så positiv som du gir uttrykk for her er det jo kjempebra, men det er lov å være litt lei seg også.. Neste gang klaffer det forhåpentligvis for dere! Faktisk så er jeg det... ganske overasket over det selv, men tror det har noe med at jeg var i grunn innstilt på at det kom til å gå dårlig... Hadde en følelse av det... og så er det ikke ofte at det klaffer på første forsøk heller. Det er litt verre med kjære, han ble litt mer lei seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 6. september 2009 #179 Del Skrevet 6. september 2009 Huff da kjære Devilina Det var jo ikke sånn det skulle gå..... Men er du sikker på at det er TR, og ikke bare noen småblødninger? Jeg fikk faktisk noe jeg trodde var TR da jeg ventet TR, det er visst vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. september 2009 #180 Del Skrevet 6. september 2009 Trist å høre Devilina! Godt dere ihvertfall har et egg til klart, så kanskje den vil bli værende neste gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå