Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Deilig når en endelig kommer inn i øvelsene som blir gjort i en time :hoppe: Idag "datt jeg av" bare en liten gang, og følte virkelig jeg fikk brukt kroppen min :nigo: Me like!!!

Jeg skal egentlig jobbe med kurset jeg skal ha i neste uke, men pc`en min klikka så kjære må kjøre alskens fragmenteringer osv for å få den opp på beina igjen...jeg jobbe som en helt de neste dagene for å komme i mål, for jeg utsetter jo som alltid alt til siste liten :roll::fnise: ..kjære reiser opp allerede imorgen kveld, de skal ha admin.samling før kurset mitt på onsdag - så for han blir det en hel arbeidsuke hjemmefra, nesten ferie ;)

Imorgen blir dagen heller travel, må jobbe litt med kurset, spsie middag hos foreldrene mine og så er det PT trening når kjære har reist.........uff, jeg liker ikke når han skal vekk - det er så tomt både i huset og i hjertet :sukk: Pleier alltid å glede meg til jeg skal hjem fra jobb, men når han ikke er her da gjør jeg alt jeg kan for å gjøre hjemmetiden kortere :sjenert: Savner og lengter :rødme: Men frem til han reiser skal jeg nyte å ha han hjemme :strix: Så treffes vi jo igjen tirsdag kveld, så helt krise er det jo ikke :ler: bare nesten.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening uke 36

Møkkauke treningsmessig, men veldig bra uke ellers :)

Mandag

O2 Low

Tirsdag, onsdag, torsdag og fredag blir treningsfri pga kurs :haar: Jeg skal gå turer i fjellet da :sjenert: Mulig vi kommer hjem tidsnok til spin på fredag og da er jeg på plass :ler:

Lørdag

Krønsj eller Spin 1

Søndag

Styrke med PT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening uke 37

Mandag

Treningsfri

Tirsdag

Fønk

Onsdag

Styrke med PT

Torsdag

Ragga (dansetime)

Fredag

Spin med PT

Lørdag

Krønsj

Søndag

Treningsfri :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen følelsen når mannen er borte ja :sjenert: Kommer til å bo på skolen hele denne uken jeg da :fnise: Nei huff, da er det faktisk nesten bedre å komme hjem selv om mannen er bortreist.

Kan hende du har godt av en uke med litt mindre trening? Innimellom skal man jo ha litt småpauser :Nikke:

Stor søndags :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå reiser snart kjæresten :grine: Jeg burde benytte tida mi til å jobbe med kurset mitt, men nå sitter jeg bare med klump i magen og halsen :sukk: Jeg vil ha han hjemme hos meg :slåss:

Skal på PT spinning 18.30, akkurat når kjære reiser - så da får jeg kanskje ut noe av det triste..jeg har blitt lovt en tøff time :dåne: Finner jeg ikke fokus etter trening ikveld så sliter jeg, for tirsdag etter jobb reiser jeg avgårde selv så da må-å-å-å-å alt være på plass :haar: Gruer meg!! Skal ha dette sammen med en annen, men han har jeg ikke hørt noenting fra, så jeg føler egentlig jeg gjør alt alene..og nå ser jeg på værmeldingen at det skal regne KRAFTIG den dagen vi skal lage mat ute :hoho: Vasne bakte poteter, mmmmmmmm :sikle::fnise: Nei, vi får lage mat i lavvoer :jepp: Kos det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var mannen min reist, og jeg griner som en liten unge :grine: Jeg er helt håpløs :klaske: Etter 5 år burde jeg vel etterhvert synes det var greit om han var borte en dag eller to, andre synes jo at det er godt når kjæresten deres reiser innimellom...men jeg?! Neiiiiida :sukk: Like lei meg hver gang, ikke hjelper det at det bare er et par netter heller; jeg skal dit han reiser nå på tirsdag kveld - akkurat nå er livet bare trist *tørker tårene*

Stakkar mann som må si hade til en oppløst kjæreste hver gang :sjenert:

Men nå skal jeg trene og så må jeg hjem og jobbe videre på kurset mitt..tiden kommer sikkert til å gå fort nok, men det er så tomt her :trist:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:klemmer: Håper trening gjorde susen!

Og så høres det ut som om helga var veldig bra fram til han dro da i det minste.... Med eller uten yatzy.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Dakar vennen min! :kose: Jeg skjønner hvordan du har det - jeg er akkurat lik selv :fnise: Det er myyye bedre å være den som reiser :jepp:

Heldigvis er det ikke så lenge til dere sees igjen da! :nigo:

Stoooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på trening da, krysser fingrene for at det hjelper litt

Joa, det hjalp litt på den vonde klumpen i magen, nå har jeg vondt i låra istedet :hoho: Fy fader, PT er gal gal gal!!! Siste sangen prikka det foran øynene mine, og da hører jeg han rope "1 minutt igjen, skru på pluss og opp med teeeempoooet!!!!" :fnise: Verste av alt er at jeg gjorde det og overlevde :nigo: Derpå PT sa jeg var inspirerende å trene med *stolt*

:klemmer:

Takk, jeg trengte en sånn nå...

:klemmer: tilbake!

:klemmer: Håper trening gjorde susen!

Og så høres det ut som om helga var veldig bra fram til han dro da i det minste.... Med eller uten yatzy.... :fnise:

Trening gjør alltid susen, så nå er jeg dønn sliten i tillegg til at jeg savner - men jeg griner ikke lenger ihvertfall :ler: Maten står i ovnen og jeg vet at jeg har masse arbeid å gjøre med kurset mitt, så kvelden kommer til å gå den...tror det verste på en måte er at han har reist på en søndag..den dagen der alle koser seg hjemme med kjærestene sine :sukk: Jaja, som du sier, helga har vært veldig bra - også på spill fronten, jeg fikk yatzy og full pott flere ganger :hoho:

Dakar vennen min! :kose: Jeg skjønner hvordan du har det - jeg er akkurat lik selv :fnise: Det er myyye bedre å være den som reiser :jepp:

Heldigvis er det ikke så lenge til dere sees igjen da! :nigo:

Stoooor :klemmer:

Åh, jeg er akkurat lik om jeg reiser selv også jeg :sjenert: Takler rett og slett dårlig å være uten kjæresten min :hjerte: Han er liksom halvparten av meg, noe mangler nå....ååå det var klissete det :ler:

Tirsdag er jo ikke skremmende lenge til, det er sant, men...Tenker jeg får snu litt på det og heller glede meg til tirsdag kveld istedet for å sitte og telle timer jeg skal ha for meg selv :fnise:

Takk gode Faerytale :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Søtnosen du :klem:

Jeg er akkurat som deg, griner som en liten unge når kjære skal bort for noen dager..Og jeg fyller dagene stappfulle med alt mulig, bare for å slippe å være hjemmealene...det er så tomt uten kjære.

Krysser og fletter for at dagene skal gå superduper fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søte deg :klemmer:

kjenner følelsen med at den man elsker er borte :sukk: selv om det på mange måter er godt å savne hverandre litt, sitter jeg her å sipper som en liten unge :trist: er som du skrev, tomt i huset og i hjertet.. men jeg prøver å trøste meg med at jeg får snakke med han hver kveld og at han kommer hjem til meg! :hjertet: det gjør din også, han kommer hjem til deg :rødme:

er det jeg tenker, det er meg han kommer hjem til :rødme: det hjelper litt.. å så hjelper det å holde seg opptatt!! :Nikke:

håper kurset blir bra, det gjør det nok :jepp: så må jeg legge til at du er strålende flink med trening :jepp: super flink er du :trene:

ha en god mandag vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er syk, og det har jeg ikke tid til :dåne: Gikk med utrolig vondt i magen igårkveld etter trening og tenkte at jeg sikkert hadde tatt meg ut litt for mye - inatt skjønte jeg at det var noe annet som var grunnen for å si det sånn :sjenert: Har omtrent ikke toucha senga før klokka halv 7 idagmorges..Hjelpe meg! Tør ikke spise noe i tilfelle det starter igjen, har fått i meg litt drikkeyoghurt, det pleier å stabilisere magen litt...*krysse krysse* Jeg som har så mye jeg skulle ha gjort :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal jeg våge meg på å spise tro? Jeg erså ufattelig slapp i kroppen, kanskje ikke så rart mtp at den har kvittet seg med alt i løpet av natten og dagen :sjenert: Nudler er det eneste jeg kommer på som "frister" og det er jo salt også...det trenger jeg nok nå! Men..noe annet?

Fuck, jeg har virkelig ikke tid til dette!!!!!!!!!!!! :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, magevondter er noe av det verste å få syns jeg... :klemmer: Jeg pleier alltid å kjøpe meg ritz-kjeks og drikke en hel haug av blåbærsaft! Tror egentlig det er blåbærsaften som gjør susen... jeg syns den smaker helt grusomt fordi jeg liker ikke blåbær, men drakk den for harde livet sist jeg hadde magevondt og da sluttet det med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...