Mazilla Skrevet 14. mars 2011 #1721 Del Skrevet 14. mars 2011 Velkommen hjem! Høres ut som dere har hatt det kjempefint, med unntak av helt på slutten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 14. mars 2011 #1722 Del Skrevet 14. mars 2011 Hørtes ut som en veldig deilig ferie, men skjønner det siste døgnet ble slitsomt! Velkommen hjem kjære Diddles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 14. mars 2011 #1723 Del Skrevet 14. mars 2011 Godt å ha deg hjemme igjen! Høres ut som en fin tur, med unntak av siste døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. mars 2011 #1724 Del Skrevet 14. mars 2011 Nydelig profilbilde på FB Velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. mars 2011 #1725 Del Skrevet 15. mars 2011 Velkommen hjem kjære Diddles!! Håper du kom gjennom første arbeidsdag uten å sovne på jobb! Hørtes ut som en slitsom avslutning på en ellers bra tur! Og jeg må si som DDuck, for et fantastisk vakkert profilbilde på FB!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 15. mars 2011 #1726 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg også må slenge meg på å si at bildet på FB er nyyydelig. Du kler virkelig å være gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #1727 Del Skrevet 15. mars 2011 takk jenter!! Ganske så fornøyd med preggis-kroppen min selv også, hvis det er lov å si uten å virke innbilsk Idag har jeg planleggingstid, må bare komme meg igang Kom akkurat hjem fra ped. møte og trenger 5 minutt for å sortere i hodet før jeg kan begynne... Var på behandling idag morges, og kiropraktoren liker ikke det hun hører, ser og kjenner Jeg er hoven i hele kroppen etter flyturen, bekkenet verker og kynnerene er på plass igjen - etter 1 liten dag på jobb Jeg må tilbake på fredag for ny behandling, i håp om at det kan hjelpe på de verste bekkensmertene! Det verste er egentlig å vite hva den pressende følelsen mellom beina er, det heter visstnok (selvfølgelig) nedpress, og skal tas på alvor...Jeg har jo ikke tenkt at det var noe farlig å kjenne, tenkte egentlig at det var sånn det er å være gravid, at jeg kanskje hadde begynnende UVI eller soppinfeksjon Har bare kjent det noen ganger, men pratet med ei som er jordmor igår og fikk klar beskjed om at livmorhalsen skal måles Mamma fortalte også igår at når hun skulle ha meg gikk hun med 2 cm åpning i 5 mnd, så det er vel også verdt å nevne på jordmortimen neste uke Så sånn er ståa, derfor koker det litt i hodet mitt i forhold til hvilken ende jeg skal begynne i i jobbsammenheng - jeg må få ting jeg har latt ligge på plass, og det litt fort - plutselig sitter jeg der med en sykemelding i hendene Så rent utseendemessig er jeg fornøyd med kroppen min, ellers kunnne den oppført seg bedre Skal vel ikke klage, det kunner vært verre Jeg er jo tross alt 6 mnd på vei og har vært i full jobb og trening til nå *klappesegselvpåskuldrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. mars 2011 #1728 Del Skrevet 15. mars 2011 Så er det vel kanskje da også lurt å ikke ta seg helt ut for å gjøre alt det som MÅ gjøres før du eventuelt sitter med en sykemelding i hendene også, det høres ut som oppskrift på disaster spør du meg!! Pass på deg selv og lille knøttet vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #1729 Del Skrevet 15. mars 2011 mulig du sier noe der...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. mars 2011 #1730 Del Skrevet 15. mars 2011 mulig du sier noe der...... Haha, ikke første gang jeg har hatt rett nei... Bare du er forsiktig, så er jeg fornøyd altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #1731 Del Skrevet 15. mars 2011 Haha, ikke første gang jeg har hatt rett nei... Bare du er forsiktig, så er jeg fornøyd altså! Liker ikke å måtte innrømme det, men det er nok ikke første gang nei... Jeg skal være forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 15. mars 2011 #1732 Del Skrevet 15. mars 2011 Viktig å passe på deg selv nå ja! Skjønner godt du har litt problemer med å samle tankene når det er så mye som surrer rundt... Godt du har time til jordmor neste uke - så du slipper gå å lure så lenge... til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 15. mars 2011 #1733 Del Skrevet 15. mars 2011 Så er det vel kanskje da også lurt å ikke ta seg helt ut for å gjøre alt det som MÅ gjøres før du eventuelt sitter med en sykemelding i hendene også, det høres ut som oppskrift på disaster spør du meg!! Pass på deg selv og lille knøttet vennen!!! Som jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #1734 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg har jammen mye å være takknemlig for i livet mitt, det er en god følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 16. mars 2011 #1735 Del Skrevet 16. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1736 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Fredag og lønningsdag - for en herlig følelse Mulig jeg må en liten tur på shopping idag, Pysepusen tipset meg om nyåpning av NameIt på kjøpesenteret (sorry vennen, telefonen min nektet å sende mld igår så jeg fikk ikke svart deg...mulig det har noe med at jeg mister den i bakken 5 ganger om dagen ) og der var det visst gode tilbud å hente Knøtti tror jeg har det meste hun trenger (...desverre ) mens storesøstera skal få velge seg ut noen ting - hun vokser noe helt ekstremt og trenger nye klær oftere enn enkelte skifter sokker Sitter og venter på at klokka skal bli såpass at jeg kan komme meg avgårde på ukas 2. kiropraktortime Håper hun finner et punkt å trykke på som løser alt!! Men for all del, ting kunne vært verre, så jeg skal ikke klage...ihvertfall ikke så mye Idag snør det her, våknet til kjære som ikke hadde mye fint å si når han kikket ut vinduet Det er ganske fint å se på da, selv om jeg skal være enig i at når vi er over midtveis i mars så er vi mer klar for sol og vår enn snø og vinter! Spent på hva kiro-dama sier idag, hun var ikke overbegeistra på tirsdag Endret 18. mars 2011 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 18. mars 2011 #1737 Del Skrevet 18. mars 2011 Krysser fingrene for at det går bra hos kiropraktoren i dag! Våknet til noe hvitt som datt ned fra himmelen vi også i dag - men om meldingene slår til blir det 8 grader på mandag - så jeg krysser fingrene for at det bare er et lite blaff med hvitt som datt ned i dag! Vil ha :sol: og mere ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1738 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Kiropraktoren var ikke akkurat mer begeistra idag, noe som endte med 50 % sykemelding i 1 mnd til å begynne med og henvisning til fysioterapi i tillegg til kiropraktorbehandling Blæh!! Endret 18. mars 2011 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 18. mars 2011 #1739 Del Skrevet 18. mars 2011 Skjønner det er kjedelig med sykmelding - men det er ikke så ofte i livet man er gravid - og da er det ekstra viktig å ta hensyn til kroppen sin! til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1740 Del Skrevet 18. mars 2011 Nei det blir jo bare med denne ene graviditeten for min del Fravær ellers har jeg aldri vært plaga med, så jeg får vel bare prøve å gjøre som kiropraktoren sa; nyte "min nyervervede frihet" til å sove lenger om morgenen, å ha overskudd og nyte siste rest av graviditeten sammen med mannen min Kjære har 2 barn fra før og vi føler det holder med 3 tilsammen At han er nærmere 45 enn 40 er også en faktor, han har hatt småbarn i 20 årene, 30 årene og nå i 40 årene Han skal slippe å være småbarnsfar til han er 60 :gjeiper: Snuppa sa så fint når vi var på ferie "jeg har tenkt på noe rart..hos oss har alle samme pappa, men ingen har samme mamma" Det gikk opp for henne NÅ 3. gangen gjelder det sier kjære......det håper jeg inderlig!! Det er ihvertfall første gangen, i følge han selv, at han faktisk gleder seg til å bli pappa Godt føles det iallefall når han kommer hjem fra jobb, sniker seg innpå meg bakfra, armer rundt livet, stryker meg over magen og spør hvordan det går med jentene hans Tror det er meningen det skal være oss to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå