Diddles Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #1681 Del Skrevet 26. februar 2011 Kom hjem med nesten uforrettet sak Ble maling da, i fargen MARENGS veldig veldig dus rosa farge, knallfin Handlet mye annet gøy istedet.......til mini såklart Bikini er det liksom ingen butikker som har begynt å selge, og de få solbrillene jeg fant var s-t-ø-g-g-e!!! Hvor er den fristende vårkolleksjonen hen liksom?! De må jo tenke på oss som skal reise i vinterferien!! Ble forresten akkurat spurt av vår 18 år gamle russegutt om jeg hadde blå sminke Jeg hadde aldri trodd den dagen skulle komme at sønnen i huset skulle låne sminke av meg Nå skal det sies at han skal på temafest, der han skal være fra Avatar Dette burde jeg hatt på film!!! Plutselig skulle jeg ønske vi var venner på FB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 26. februar 2011 #1682 Del Skrevet 26. februar 2011 kanskje ikke helt dagligdags spøsmål fra russegutter det der. Skulle tro solbrillene var på plass nå - det er jo ikke så lenge til påsken, og da skal jo mange sitte på ute-serveringen med den første dugg-friske pilsen. Er jo flere som sikkert skal på ski i vinterferien og... og det sol da er det lurt med solbriller på tur. Merkelig du ikke fant solbriller i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 26. februar 2011 #1683 Del Skrevet 26. februar 2011 Å, jeg gleder meg til å se rommet til lillesøten Marengs du - den fargen skal min kommende jente også ha altså (jada, selvfølgelig skal jeg få ei lita rosa ei en gang ) Haha, du kan få låne gravidbadedrakten min For deg så blir vel det som å gå med våtdrakt i forhold til bikiniene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #1684 Del Skrevet 26. februar 2011 kanskje ikke helt dagligdags spøsmål fra russegutter det der. Skulle tro solbrillene var på plass nå - det er jo ikke så lenge til påsken, og da skal jo mange sitte på ute-serveringen med den første dugg-friske pilsen. Er jo flere som sikkert skal på ski i vinterferien og... og det sol da er det lurt med solbriller på tur. Merkelig du ikke fant solbriller i dag! Ja det synes jeg også var rart, men det skal sies at jeg leter bare etter sånne billige solbriller, på H&M og sånn De jeg fant var virkelig ikke fine på meg!! Jeg kan ikke ha sånne som er kjøpt på brillebutikk fordi jeg setter meg alltid på de Å, jeg gleder meg til å se rommet til lillesøten. Marengs du - den fargen skal min kommende jente også ha altså (jada, selvfølgelig skal jeg få ei lita rosa ei en gang) Haha, du kan få låne gravidbadedrakten min. For deg så blir vel det som å gå med våtdrakt i forhold til bikiniene dine Marengs tror jeg blir gudd Sto mellom den og en dus lillafarge, men kjære stemte for marengs så da var det gjort Jeg er jo ikke vanskelig heller når det kommer til rosa Og altså, takk for tilbudet - men BADEDRAKT?????? Da tror jeg heller jeg tar med meg et av frimerkene mine likevel Denne kroppen skal ikke pakkes inn i badedrakt Jeg skal jo bli brun!!! Synes jeg ser meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 26. februar 2011 #1685 Del Skrevet 26. februar 2011 haha, håper du skjønner at jeg bare tulla med deg Liker ikke badedrakt selv, men var desperat - trenger jeg å si at jeg aldri har brukt den? Men nå på babysvømmingen gjør jeg det - finner jo ikke noe biniki til, eh - hva skal jeg kalle dem?, jura mine til en grei penge Oh well, sånn kan det gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #1686 Del Skrevet 27. februar 2011 Jur Mine kommer vel aldri inn i den kategorien er jeg redd, selv om jeg ser de har blitt større så er de fortsatt ikke store Men kjære er fornøyd som bare det, og det er nada problem å lage kløft lenger, så da er jeg fornøyd også Nå er det natten her, ihvertfall for oss voksne - knøtti er i full gang med nattens turntrening Håpløse lille krek Satser på jeg får sove litt lenger imorgen tidlig, idag var det nemlig helt umulig siden noen jobba med både hender og føtter :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. februar 2011 #1687 Del Skrevet 27. februar 2011 Greit nok at en skal forberede seg på nattevåk, men det får da være grenser for hvor lenge du skal måtte trene! Håper du har fått en god natts søvn i natt. Selv om det nesten var morrakvisten i mine øyne da du surra deg i seng.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 27. februar 2011 #1688 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg som tenkte jeg skulle si at du kunne kjøpe solbriller på flyplassen. Men det er kanskje ikke noe vits i ettersom de koster litt mer og du bare setter deg på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 27. februar 2011 #1689 Del Skrevet 27. februar 2011 Kanskje greit å ikke kjøpe Gucci-briller ja når har for vane å sette deg på de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #1690 Del Skrevet 28. februar 2011 Greit nok at en skal forberede seg på nattevåk, men det får da være grenser for hvor lenge du skal måtte trene! Håper du har fått en god natts søvn i natt. Selv om det nesten var morrakvisten i mine øyne da du surra deg i seng.. Vi driver med utbredt hviling på ettermiddag/ kveldstid sånn at jeg klarer å være den natteravnen jeg egentlig innerst inne er Elsker å være lenge oppe, så da er det eneste måten å gjøre det på nå i min tilstand Knøtti er et lite bøllefrø, tror jeg blir nødt å kalle henne opp etter en viss røverdatter hvis dette fortsetter Jeg som tenkte jeg skulle si at du kunne kjøpe solbriller på flyplassen. Men det er kanskje ikke noe vits i ettersom de koster litt mer og du bare setter deg på dem Kanskje greit å ikke kjøpe Gucci-briller ja når har for vane å sette deg på de Det har jeg prøvd 2 ganger, og gjør det ikke igjen Kjipt å sette seg på solbriller verdt flerfoldige lapper......får liksom ingenting på garantien heller da av en eller annen grunn Nei, det er tryggest med H&M-solbriller, de kan jeg sette meg på med god samvittighet Jeg var nødt å gå hjem fra jobb, er virkelig ikke i form - vanvittig kvalm, press i magen og kynnere Litt av en start på uka! Må tilbake på jobb senere, men i mellomtida skal jeg bare ligge og sløve og se om det hjelper...er usikker på om jeg brygger på ett eller annet, eller om det er kroppen min som prøver å si meg noe Synes jeg har vært så flink å ta det med ro i helga også, så kan ikke forstå at det kan være noe i den dur Jaja, vi får se...stilig å få tilbakemelding fra foreldrene om at jeg burde gå hjem og legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 28. februar 2011 #1691 Del Skrevet 28. februar 2011 De viser jo bare at de bryr seg da! Men som du har nevnt tidligere skal man ta kynnere på alvor - iallfall om de er sterke og mange som det virker som om du har! Det siste vi ønsker er jo å få premature babyer. Håper det hjelper med noen timer hjemme i fred og ro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. februar 2011 #1692 Del Skrevet 28. februar 2011 Røverdatter! Håper kroppen din oppfører seg bedre etter litt hvile Diddles!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #1693 Del Skrevet 1. mars 2011 De viser jo bare at de bryr seg da! Men som du har nevnt tidligere skal man ta kynnere på alvor - iallfall om de er sterke og mange som det virker som om du har! Det siste vi ønsker er jo å få premature babyer. Håper det hjelper med noen timer hjemme i fred og ro! Ja det gjør jo det, og det setter jeg pris på Bare litt uvant å få omsorg fra den kanten Det hjalp å hvile litt hjemme, men stramningene fortsatte ut dagen, bare litt mindre intense! Noen prematur baby trenger jeg ikke, hun får bare holde seg inni der til hun er ferdig Røverdatter! Håper kroppen din oppfører seg bedre etter litt hvile Diddles!! Ja dette er en "sånn" unge - ser for meg ei lita dokke med bustete mørkt hår og nesten svarte øyne med masse glimt i Ligner hun på pappen sin så er faren stor for at hun ser sånn ut ...og da er det liten tvil om hva hun bør hete, sånn som hun bøller seg til inni her Det hjalp med litt ekstra hvile, og idag føles alt mye bedre (mulig akkurat det har noe med at jeg har planleggingstid og ikke er på basen - men det tenker vi ikke på ) Lykke er å komme hjem og finne verdens største kartong med Mandarin Morning jus i kjøleskapet Dilla mi i graviditeten så langt har jo vært Farris Bris og mandariner, men etter jul sluttet mandarinene til min store skrekk å være gode Så når vi fant denne jusen var gleden stor Greia er at den koster nesten 40 kroner literen, og derfor har jeg ikke samvittighet til å kjøpe den så ofte fordi jeg drikker den opp med en gang Men når jeg kom hjem fra jobb nå så hadde kjære handlet jus igår og lagt klar i kjøleskapet Jeg sendte melding til han og ga han beskjed om hvor fantastisk han er, der svaret kom fort tilbake; "tenkte du trengte den, tenker masse på det vet du" Han bekymrer seg endel for meg og kynnerene mine stakkar, vet ikke hva godt han skal gjøre for meg...Jeg har seriøst verdens beste mann!!! Vil så gjerne gjøre like mye godt tilbake, men hva?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2011 #1694 Del Skrevet 1. mars 2011 Åh, den juicen der er helt himmelsk! Og du har helt rett i at på ett eller annet tidspunkt slutta mandarinene å være gode. Skjønne mannen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mars 2011 #1695 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg spurte jordmora mi om kynnere i dag, og hun mente det var bare å kjøre på i samme tempo om man klarte det. Hun sa også at når de blir så vonde at man ikke klarer å bevege seg, da er det kroppens måte å stoppe opp på, men at den altså klarer å justere det selv. Jeg har tenkt på kynnere som et signal om å ta det litt med ro jeg, men det var tydeligvis ikke hennes filosofi.. Stikk i strid med alt jeg har lest, forsåvidt. Den juicen hørtes god ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #1696 Del Skrevet 1. mars 2011 Belle: Ja ikke sant den er god? Den perfekte erstatning for "the real thing" Det var sorg i huset når mandarinene ble sure og tørre, hva skulle jeg spise da liksom?! Prøvte all annnen frukt - uten hell...desverre oppdaget jeg atter en gang sjokolade Håpløse kvinnemenneske, jeg skulle bare holdt meg unna!! Kjære sier all Farrisen jeg drikker veier opp for sjokoladen jeg spiser...vet ikke helt jeg Mazilla: tydelig forskjellig oppfatning av kynnere i jordmorverden altså!! Jeg fikk beskjed om å ta det med ro og være forsiktig, nettopp fordi kynnerer kan sette igang for tidlig modning av livmorhalsen og føre til ditto fødsel Nei nå ble jeg usikker på hva jeg skal tro! Juicen er bare helt fantastisk *sniker seg ut og tar seg et glass til* Anbefaler virkelig den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #1697 Del Skrevet 1. mars 2011 BTW er bikiniproblematikken historie, den mest dekkende av mini-bikiniene mine funket som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 1. mars 2011 #1698 Del Skrevet 1. mars 2011 Så bra at bikinien fungerer! :-D Ang. kynnere - jeg tenker at det er en grunn til at jeg ble sendt på ul av livmorhalsen og sykmeldt når jeg fikk kynnere. Så skjønner ikke at en jordmor sier noe annet enn de aller fleste andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 1. mars 2011 #1699 Del Skrevet 1. mars 2011 Den juicen fikk jeg lyst å prøve Så bra du fant en bikini som passet i skapet! Da er det problemet ute av verden! Pussig at det skal være så stor forskjell på meninger om kynnere... men uansett når det blir for ubehagelig er det jo bare supert å ta livet litt mer med ro for sin egen del! Det er iallfall min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. mars 2011 #1700 Del Skrevet 1. mars 2011 Det kan vel hende at mannen din synes du gjør noe for ham når du gror et barn?!? Men skjønner hva du mener, det er lett å få lyst til å gjøre noe superbra tilbake! Kanskje jus hadde vært greia for meg også i dag? Hmm, farris foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå