Diddles Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #541 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg vil bare gråte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. desember 2009 #542 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg skjønner så utrolig godt at dette ikke er lett for deg. Jeg har ikke så mye fornufig å komme med akkurat nå, men har lyst til å gi deg en lang, varm og god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 3. desember 2009 #543 Del Skrevet 3. desember 2009 Skjønner deg så godt, så godt vennen min! Fy f*** for ei dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. desember 2009 #544 Del Skrevet 7. desember 2009 :dåne: At den dama aldri skal gi seg!! Sender deg masse masse !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #545 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Tusen takk Frigg, Faerytale og Neferet for dere er gooode!!! Lørdag endte i tårer for min del, jeg ble nødt til å la mannen min leke familie med eksen sin *fnys* Det var ikke mye frivillig fra min side, men greia var den at vi skulle ha julebord med jobben, og dagen startet med juleverksted..selvsagt samtidig med at lille superprinsesse skulle danse - og jeg var en av pådriverene for dette verkstedet, så jeg måtte nesten være der Tanken var å gå først på danseoppvisning og så på juleverksted - meeeen, selvsagt måtte det bli vanskelig å få til: det var ikke noe fast program på oppvisningen ooog den varte fra 13.00 og utover; ifjor hadde den vart i 4 timer Så det endte med at jeg atter en gang måtte svelge en kamel og 568 å si til kjære at han fikk gå alene med go`jenta..og treffe mammaen, så kunne de se det sammen Jeg må si det var med en kjempeklump i magen jeg gikk på juleverksted Jeg gråt og lille jenta mi gråt - og kjære sto der med verdens tristeste fjes og sa "jeg ville heller gått med deg" og jeg måtte svare "men det er kanskje fint for jenta at dere kan være litt familie..." Æsj, jeg griner bare jeg tenker på det - selv om jeg vet at jeg burde unne den lille jenta å ha foreldrene sine sammen denne ene dagen Jeg er litt egoist akkurat der... På toppen av det hele røyk vaskemaskinen og vi måtte ut med 6000 kr for ny maskin nå rett før jul :dåne: Snakk om bad timing (men jeg har en himla bra maskin nå da heheh..) Overlevde dagen på lørdag gjorde jeg nå, og drakk meg usannsynlig full på kvelden for å gjemme den vonde klumpen i magen Sjarmerende full? *hikk* Vet ikke helt jeg *tihih* Men det var gøy, og jeg var seeeent hjemme - fullstendig uten stemme og full av gedigne blåmerker etter å ha stupt kråke utav bilen når jeg skulle hjem!!! Jatta...feste kan jenta Søndag ble en stille dag i heimen, som sagt var jeg gått fra hes kråke torsdag, fredag og lørdag til tause Birgitte på søndagen Litt vondt i halsen sa du?! Bedre idag heldigvis, jeg kunne ikke sett for meg hvordan arbeidsdagen min hadde blitt som totalt stemmeløs blant 16 seksåringer :dåne: jeg er lei av å være småsyk nå, har gått over 1 uke nå med vondt i halsen og energi på meget lavt nivå :slåss: Det holder nå ass...........Eneste positive oppi det hele er jo at matlysten er heller laber Ikveld har jeg laget opp en haug med ullhjerter - min nye "hobby" er filting og om jeg skal si det selv så er jeg ganske flink Nål og ull er visst det håndarbeidet som passer en kløne som meg Årets julegaver blir derfor pakket inn sånn: Krøllete matpapir Blondebånd Rødt, hvitt eller grått ullhjerte festet på Det blir superfint!!! Nå er det natt sies det, vi skal opp før fugleen imorgen Mannen min reiser med første fly til Oslo, og jeg må på jobb og forberede HMS kartlegging *blæh* Altså, misforstå meg rett, HMS er bra - jeg har bare nok av andre ting som ligger i kø og venter etter en drøss med dager på kurs de siste ukene!!! Mh...må vel legge seg...inntil kjæresten - da gjør det jo ingen verdens ting å legge seg likevel Natta *kosepå* Endret 7. desember 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. desember 2009 #546 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Legger igjen masse til deg jeg!!! ...og litt :slår: til en viss annen person.... Endret 8. desember 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. desember 2009 #547 Del Skrevet 8. desember 2009 Der illustrerte i grunnen LilleEkorn veldig bra det jeg ville si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #548 Del Skrevet 9. desember 2009 Legger igjen masse til deg jeg!!! Go`ingen og til deg fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #549 Del Skrevet 9. desember 2009 Der illustrerte i grunnen LilleEkorn veldig bra det jeg ville si! hun illustrerte tankene mine også der gitt :dåne: Går bedre nå, jeg har roet meg ned litt og prøver iherdig å heller syns synd på henne...det er bedre for alle tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #550 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Onsdag og halvveis i uka jammen Snart jul også Kjente stresset tok meg idet lille snuppa talte dager igjen til jul på kalenderen; 15 og jeg er ikke halvveis i forberedelsene enda!!! *sparker seg selv bak* Endel av det jeg skal gjøre kan rett og slett ikke gjøres før rett før jul - noe må nemlig ha en viss holdbarhet Idag har jeg ihvertfall pleid samvittigheten min iforhold til go`jenta mi, helga ble liksom litt amputert så idag har vi laget julegodt; pikekyss Og de ble grisegode om jeg skal si det selv :dåne: Litt kvalm her jeg sitter etter prøvesmaking, og når det kommer til den andre samvittigheten min sååå...eeeehhh...den tror jeg ikke vi snakker om nå Jeg fikk også laget en omgang med lemoncurd verdens beste syltetøy, selvsagt med hemmelig oppskrift Jeg har en "hemmelig nissevenn" på jobb som skal få en søt overraskelse imorgen Koselig å være ekstra gode mot kollegaene sine innimellom! Lille snuppa er lagt og roen har senket seg, nå er det om å gjøre å få unna mest mulig rydding før mannen min kommer hjem fra forretningsmiddag..da kan vi lettere slappe av og kose oss Så kom igjen, dette skal gjøres - og det litt fort: Rydde kjøkkenet etter julegodt-laging Brette klær Vaske på badet Fyre i ovnen Tenne lys Da blir det fint her! Endret 9. desember 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. desember 2009 #551 Del Skrevet 9. desember 2009 vi har også hemmelig julevenn på jobb. Det er så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. desember 2009 #552 Del Skrevet 10. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. desember 2009 #553 Del Skrevet 12. desember 2009 Innom med en helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 12. desember 2009 #554 Del Skrevet 12. desember 2009 Goood helg vennen min! ...og lillegutt sjarmerer tante Diddles i senk igjen og hilser nok en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. desember 2009 #555 Del Skrevet 15. desember 2009 Diddles?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #556 Del Skrevet 15. desember 2009 Diddles?? Har du etterlyst meg her også Neferet? Uff, jeg har virkelig vært en dårlig kg`er i det siste Men det skjer så mye, jeg er innom, både i min og andres bøker - men rekker aldri skrive noe før kakene i ovnen er ferdig eller telefonen ringer eller...ja...sånn går dagene! Jeg som trodde jeg skulle klare å være tidlig ferdig til jul i år, var jo så godt igang...gikk på en smell der gitt - jeg er ikke ferdig med noe som helst Men helga har vært god ihvertfall; masse tid til å være kjærester, selv om det har innebært at han må være med på endel han syns er litt kjedelig; kjøpe gaver til andre f.eks.. Lørdag sov vi leeeenge og hadde laaaang god frokost, med svigermor som gjest Hun trodde vi spiste lunsj, så feil kan man ta Etter det bar det ut på julehandel, endte opp med å kjøpe ingen julegaver til andre enn meg selv; pulsklokke til meg fra mannen min *lykkelig* Om kvelden koste vi oss med god mat og flere episoder Nord og Sør Søndag startet ikke heller akkurat tidlig, om enn litt før lørdag da Jeg rakk faktisk å rydde, rote, rydde igjen og julepynte huset før foreldrene mine og svigermor kom til middag Dekket bord, varm lasagne, kaffe og julekaker var visst ikke fælt å komme til Søndag kveld rakk jeg jammen å bake både cookies og kakemenn, da var jeg alldeles overimponert over min egen jule-het Det er kos med alt det røde synes jeg, blir liksom så varmt...Merk dere at dette sies av jenta som ikke kan få julepynten fort nok ut av huset etter jul Da er jeg lei av alle fargene - ikke lett å bestemme seg Ikveld skal jeg preppe huset for morgendagens inntog av 17 seksåringer Jeg har nemlig prestert å invitere førskolegruppa med hjem på juleavslutning; pizza og film - her skal det bli Texas :dåne: Blir sikkert gøy da...og r-o-t-e-t-e!!! Så nå skal kjøttdeigen til pizzaen steikes og alle knuselige ting fjernes Polstring hadde nok vært tingen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #557 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Det snøøøøøøøøøøør Her kommer julestemninga!! :nisse: Endret 16. desember 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. desember 2009 #558 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg tenkte jeg måtte etterlyse deg på begge steder, i tilfelle du boikottet treningsboka.... Du truet jo med det en stund, så da tenkte jeg at jeg måtte kikke litt etter deg overalt! Desember er travel her også, tro du meg! Så det er helt lov å ikke rekke innom her! Etter denne uka roer programmet seg litt for min del, men det blir da sikkert noe å drive med da også... Kos deg i snøen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 16. desember 2009 #559 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er rart det der at uansett hvor tidlig ute man er med mange ting så er det alltid fullt kjør rett før jul uansett Jeg som trodde jeg skulle få nyte ferieuken min sliter meg totalt ut i ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #560 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg tenkte jeg måtte etterlyse deg på begge steder, i tilfelle du boikottet treningsboka.... Du truet jo med det en stund, så da tenkte jeg at jeg måtte kikke litt etter deg overalt! Desember er travel her også, tro du meg! Så det er helt lov å ikke rekke innom her! Etter denne uka roer programmet seg litt for min del, men det blir da sikkert noe å drive med da også... Kos deg i snøen! Nei kjære du, her er ingen boikott på gang, bare travel (og innimellom litt motløs ) Jeg er såååå glad på dine vegne som er noen få gram unna målet bare, og skulle ønske jeg også kunne vært der nå Men men, jeg gir ikke opp - skal ned til 60 kg jeg også, det går bare litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå