Nótt Skrevet 17. september 2010 #301 Del Skrevet 17. september 2010 Bergen er en fin by, vi var der i august i fjor. Skrevet bok faktisk. Imponert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 17. september 2010 Forfatter #302 Del Skrevet 17. september 2010 Bergen er en fin by, vi var der i august i fjor. Skrevet bok faktisk. Imponert!!! Bergen er kjempefin! Kunne fint bodd der. Og nå som jeg leser en Varg Veum bok så er det litt morsomt å vite hvor de forskjellige stedene ligger. :D Jepp, skrevet bok. Hehe. Endelig fullført en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 17. september 2010 Forfatter #303 Del Skrevet 17. september 2010 Adam Lambert-konsert 8. november!! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 20. september 2010 #304 Del Skrevet 20. september 2010 Hei Redbird! Lenge siden jeg hadde vært her inne Imponerende at du har skrevet bok og jobber med filmmanus!! Hvilken type bok har du skrevet? Gratulerer så mye med 2-års bryllupsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. september 2010 Forfatter #305 Del Skrevet 20. september 2010 Åå, tusen takk honning! Så hyggelig at du husket det! Joda, skrevet bok har jeg! Litt sprøtt å tenke på. Hehe! Den går nok under kategorien eventyr/drama. Filmen gjør nok ihvertfall det! Nå jobber jeg med, ved siden av skolen, oppfølgeren og en annen historie, satt 100 år fremover i tid! :gjeiper: Idag kom Manden tidlig hjem fra jobben med langstilkede roser og en nydelig kort! :rødme: Er heldig jeg! Han er så goooood! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. september 2010 #306 Del Skrevet 22. september 2010 Du får si fra om/når boka di blir utgitt da! Veldig tøft gjort hvertfall!! Søte Manden din som kom hjem med langstilkede roser til deg :rødme: Jeg har fått blomster av min kjære èn gang, og det er noen år siden nå... Så jeg venter på når neste gang blir Ha en flott dag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. oktober 2010 #307 Del Skrevet 3. oktober 2010 Herlige mannen som kommer hjem med blomster Jeg er imponert over alt du driver på med om dagen :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #308 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er egentlig jeg også pusilus! :dåne: Men er jo også deilig å kjenne at livet faktisk fylles med noe. "Disse dager som kom og gikk, ikke visste jeg at de var livet." (eller noe i den dur) Har også jobbet litt med familietreet mitt også. På mamma sin side har jeg oversikt over slekta helt tilbake til 1700-tallet. Det er så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. oktober 2010 #309 Del Skrevet 3. oktober 2010 Familietre er kjempe artig Jeg er så heldig at vi har oversikt tilbake til ca 1840 på ene siden av slekten , og det jobbes iherdig videre Det er herlig at dagene fylles med aktiviteter ja De siste ukene mine har heller vært laber, utenom kjæresteturen vi har vært på Jeg har vært så satt ut at jeg ikke har hatt ork til noe som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå