Redbird Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #41 Del Skrevet 1. juli 2009 10 dager til ferie er heldigvis ikke så lenge. Her begynner Mannen og jeg ferien på mandag - gleder meg skikkelig til å ha fri sammen, begynner å bli lei av å være alene hjemme. Ha en fin dag på jobb, skal krysse fingrene for at dere vinner shortskonkurransen. Vi vant vi!! 10 000,- !! woooohh!! Og måloppnåelsen i prosent var på 194% og det er bedre en ALLE butikkene tilsammen, uansett gruppe! Så vi er ikke bare best i VÅR gruppe, men i alle gruppene! Skikkelig stolt og glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 1. juli 2009 #42 Del Skrevet 1. juli 2009 GRATTIS!!! Velfortjent!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 1. juli 2009 GRATTIS!!! Velfortjent!!!! Tusen takk!! Ser fram til 20 juli og rundt 3-4000,- mer på konto Skulle gjerne hatt 10 000,- HVER! Da hadde jeg jaggu tatt en uke til med ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. juli 2009 #44 Del Skrevet 2. juli 2009 Gratulerer med seieren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 2. juli 2009 Gratulerer med seieren. Takker og bukker og skraper! *********** Sjefen dukka opp en time før idag. Fryktelig dårlig gjort! Var litt "ekteskapsrådgiver" for hun som jobber i Voice. Var inne hos henne for å titte etter en shorts og ente opp med å høre på hennes problemer med kjæresten. Veldig greit det, liker å hjelpe jeg. Dessuten går hun igjennom noe av det samme jeg gikk igjennom med Manden. Er det noen der ute som vet hvordan jeg kan linke tempeskjema uten at man må logge på for å se på det??? :klø: Vet jeg har sett andre sine tempeskjema uten slike problemer. Skal straks gå og lage Mandens livrett; Pølsegryte! Hemmelig oppskrift gått fra mormor til mamma til meg. Yummy!!! På mandag begynner Tour de France!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 3. juli 2009 Leste nettopp litt i et innlegg som ene og alene handlet om hva folk irriterer seg over her på KG... Alvorlig talt, med alle de irritasjonsmomentene som folk har her inne er det utrolig at noen i det hele tatt tørr å skrive noe her. ALT er jo irriterende for visse folk! Kan ikke folk få skrive på dialekt, om de faktisk har en dialekt?? Må de skrive bokmål bare fordi 'du' ikke skjønner dialekt?? Kan ikke folk få lov til å ha dysleksi og skrive feil som de ikke ser selv uten å bli hakket i småbiter for det?? Kan ikke folk få lov til å slite med orddeling uten at de skal ble hengt ut?? Kan ikke folk slite med rettskrivning?? Ikke alle er perfekte!! Det er så mange LATTERLIGE irritasjonsmomenter folk kommer med at jeg blir rent flau. Man må jo omtrent passe seg for hva og hvordan man skriver! Om man ikke bryr seg og irriterer seg over damer som klager over mennene sine under samlivstråden så får mange jaggu la vær å gå inn på de forskjellige trådene og lese der da!! Æsj, er så lei av fordomsfulle mennesker.... ************************************ Tenk å måtte jobbe kvelden på en så strålende fredag som dette'a.... Urettferdig at Manden jobber tidlig! Men har fri imorgen og da er det 4 juli! Skal tilbringe dagen i byen og se på bilparade! Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. juli 2009 #47 Del Skrevet 3. juli 2009 Det er helt utrolig hva folk irriterer seg over ja. Jeg gidder ikke å bry meg, irriterer en tråd meg lar jeg være med å lese den rett og slett. Håper du får en fin dag selvom du jobber kveld i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 3. juli 2009 Det er helt utrolig hva folk irriterer seg over ja. Jeg gidder ikke å bry meg, irriterer en tråd meg lar jeg være med å lese den rett og slett. Håper du får en fin dag selvom du jobber kveld i dag. Nemlig! Da lar man være å lese innlegget. Mye duste folk med duste meninger og irritasjonsmoment. Blir det samme som å si "Herregud disse klimaproblemene og alle de som forurenser med sine store bygg og asfaltlegging!" Og så står de selv en halvtime på tomgang med sin splitter nye BMW....... Jah.... Putt foten i kjeften og se på deg sjøl liksom...Sinnaaaaaa! Stille og rolig på jobb. Strømmen gikk for ike så lenge siden, under dette voldsomme været som kom over oss... Nødaggregat er ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 3. juli 2009 TdF begynner i MORGEN trinemor, ikke mandag. Merker at min glede over juli og TdF har blitt litt borte i år, blant masse jobbing og ferieplanlegging. Har tross alt ikke hatt ferie med Manden siden vi ble sammen (ferie til familie teller ikke. ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. juli 2009 #50 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvor lenge har du og Manden vært sammen??? Vi skal ha vår andre utenlandsferie på de 10 årene vi har vært sammen. Kielbåten og Danskebåten teller liksom ikke som ferie til utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #51 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvor lenge har du og Manden vært sammen??? Vi skal ha vår andre utenlandsferie på de 10 årene vi har vært sammen. Kielbåten og Danskebåten teller liksom ikke som ferie til utlandet. 1. desember 09 vil jeg og Manden ha vært sammen i 9 år! :rødme: Gift i 9 måneder. Niks, familie, kielbåten og danskebåten teller IKKE som ferie. Det å reise heeelt bort, til utlandet, helt alene, med egne planer og reiseruter, DET er ferie sammen det! Det med Skottlandstur (heldiggris!!) og vi med europaferie. Og nå har vi anskaffet oss GPS også! Så kjører vi oss ikke bort heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. juli 2009 #52 Del Skrevet 3. juli 2009 1. desember 09 vil jeg og Manden ha vært sammen i 9 år! :rødme: Gift i 9 måneder. Niks, familie, kielbåten og danskebåten teller IKKE som ferie. Det å reise heeelt bort, til utlandet, helt alene, med egne planer og reiseruter, DET er ferie sammen det! Det med Skottlandstur (heldiggris!!) og vi med europaferie. Og nå har vi anskaffet oss GPS også! Så kjører vi oss ikke bort heller! Godt å høre at det ikke bare er vi som ikke er ofte ute og reiser. Føler liksom at ALLE andre reiser til utlandet stadig vekk, mens vi sitter her i Norge rett og slett fordi vi føler at vi ikke har råd til å reise sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 4. juli 2009 #53 Del Skrevet 4. juli 2009 Oj, her var det skjedd mye inne mens jeg var på ferie! Nå gleder jeg meg enda mer til å se Transformers 2, jeg DIGGA eneren:D Grattis med bre resultat på både nattåpen og konkurransen:) Ha en fin dag:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 4. juli 2009 Godt å høre at det ikke bare er vi som ikke er ofte ute og reiser. Føler liksom at ALLE andre reiser til utlandet stadig vekk, mens vi sitter her i Norge rett og slett fordi vi føler at vi ikke har råd til å reise sånn. Ja ikkesant?? Hører hele tiden om kjærestepar og ektepar som reiser på utenlandsferie HELE tiden...skjønner ikke hvordan de har råd til det...vi FØLER ikke at vi ikke har råd, vi HAR ikke råd vi, for et faktum. Så nå skal det virkelig bli deilig å reise bort! Og komme hjem og si "Vi har vært på Europatur, bare jeg og Manden!" Oj, her var det skjedd mye inne mens jeg var på ferie! Nå gleder jeg meg enda mer til å se Transformers 2, jeg DIGGA eneren:D Grattis med bre resultat på både nattåpen og konkurransen:) Ha en fin dag:D Velkommen tilbake! Ja du har ALL grunn til å glede deg til Transformers 2!! Den er helt sinnsyk bra!! Det er så langt årets film for min del. MYE bedre en ener'n!! Takke og bukker! Veldig stolt over bra salg og konkurranse-seier ja!! Alt mens sjefen var på ferie og jeg hadde kommandoen. Ha en strålende dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #55 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Lat søndag... Har støvsugd og vasker tøy for å komme på den rette siden før vi reiser på ferie. 7 dager igjen!! Var i Lillestrøm igår og så på bilparaden i.f.m. 4 juli! Kjempegøy!! Satt utenfor kulturhuset og spiste FANTASTISK god grillmat alá USA! Marinerte spareribs, bakt potet, grillet maiskolbe og masse gode grønnsaker! Masse flotte biler!! Har tatt endel bilder, vurderer å legge ut noen her men har liksom ikke overskudd til å begynne å laste dem inn og overføre dem nå. Er sliten, av en eller annen grunn... Men uansett, hadde det kjempekos igår!! Imorgen tror jeg blir en lang dag. Jobber alene til 15 og så må jeg styre med en masse busser for å komme meg opp dit mamma og pappa bor for å ta inn post, så må jeg ned igjen og håpe på at det går en buss hjem igjen... Rekker ikke mye TdF da nei...Får håpe jeg kommer meg hjem før klokken 18 så jeg ihvertfall kan se sammendraget! Endret 5. juli 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #56 Del Skrevet 5. juli 2009 Pus drev plutselig med veldig aktiv løping mellom kjøkkenvinduet og stuevinduet og det viste seg at det var et pinnsvin rett utenfor stuevinduet vårt! Han prøvde å komme seg inn til jordbærplaneten våre stakkar. Men nettingen vår holdt mål. De er så utrolig søte der de rusler rundt og vrikker på rumpa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 6. juli 2009 #57 Del Skrevet 6. juli 2009 Hihi!!!Så tøft med pinnsvin, så lenge det ikke fikk gått løst på jordbæra!! Ha en fin dag på jobb:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #58 Del Skrevet 6. juli 2009 Hihi!!!Så tøft med pinnsvin, så lenge det ikke fikk gått løst på jordbæra!! Ha en fin dag på jobb:) Ja den pirka litt i nettingen med snuta, men fant fort ut at det var det ingenting å hente! Dagen idag har gått latterlig fort! Klokken var ett før jeg visste ordet av det! Og helt greit det altså! Håper at hun som jobbet ikveld (ingen av våre faste) ikke har pakket opp noen av varene som kom igår, for jeg skal visst jobbe tidlig imorgen også, så da har jeg noe å styre med og satse på at dagen går fort imorgen og. Har sovet litt på sofaen nå etter middag (grillet meg noen ostepølser på innegrillen. ) og det var ganske godt ja..og pus lå på sofaputa rett over hodet mitt. :rødme: Nå.........is....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #59 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Manden er så god. :rødme: Igår morges, etter at han hadde kjørt meg på jobb dro han i butikken for å kjøpe litt mer brus. Da jeg kom hjem sto det to halvannen liters flasker med Fanta Zero, som jeg har fått litt dilla på i det siste, i kjøleskapet. Passer på meg også, kjøper sukkerfri, ikke vanlig. Endret 7. juli 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 7. juli 2009 #60 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) så snill mann!! imponert!!Du får hilse å si at han må fortsette å varte deg opp siden vi alt er blitt imponert, han kan ikke bli noe dårligere til det Endret 7. juli 2009 av mca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå