Gjest Badboy Skrevet 16. juni 2009 #1 Del Skrevet 16. juni 2009 Har alltid set på meg selv som en snill og rolig gutt/mann. Men dama mi mener at jeg helt klart er en "badboy". Jeg har aldri sett på meg selv som dette og har vel også hatet de som har hatt den tittelen.. Nå er jeg kanskje der selv. Er dette noe jeg bør prøve å forandre meg ut av eller skal jeg fortsette ned den gata jeg har begynt å gå? Badboy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde! Skrevet 16. juni 2009 #2 Del Skrevet 16. juni 2009 Du får spørre dama di om hva hun mener med det da - så har du litt mer å gå ut ifra, hvis du skulle ville gjøre noe med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #3 Del Skrevet 16. juni 2009 For all del - ikke forandre deg. Da kommer du til å miste dama, og de aller fleste damene vil miste interessen for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #4 Del Skrevet 16. juni 2009 Bad boy har en ganske negativ klang for de fleste, har jeg skjønt. Jeg ser ikke på det som så negativt. Tenker mer at det betyr at han er røff, litt rocka, leken, maskulin og sterk fysisk og psykisk. Ikke at han er slem. Det er en mann som er glad i damer, vet hvordan han skal flørte og gjerne har hatt en del damer, men absolutt en som det går an å temme for den rette dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 16. juni 2009 #5 Del Skrevet 16. juni 2009 Det første jeg tenkte her var at dama di lyver til deg og sier at du er badboy for å booste egoet ditt. De fleste gutter syns vel det er mye kulere å bli kalt badboy og player enn søt og uskyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #6 Del Skrevet 16. juni 2009 Det første jeg tenkte her var at dama di lyver til deg og sier at du er badboy for å booste egoet ditt. De fleste gutter syns vel det er mye kulere å bli kalt badboy og player enn søt og uskyldig. Ha ha. Er det virkelig folk som gjør det? Lyver om partneren bare for å booste egoet hans/hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #7 Del Skrevet 16. juni 2009 Ha ha. Er det virkelig folk som gjør det? Lyver om partneren bare for å booste egoet hans/hennes? MANGE! Har hørt det utallige ganger fra venninner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #8 Del Skrevet 16. juni 2009 Har alltid set på meg selv som en snill og rolig gutt/mann. Men dama mi mener at jeg helt klart er en "badboy". Jeg har aldri sett på meg selv som dette og har vel også hatet de som har hatt den tittelen.. Nå er jeg kanskje der selv. Er dette noe jeg bør prøve å forandre meg ut av eller skal jeg fortsette ned den gata jeg har begynt å gå? Badboy. He he... Unnskyld meg... og det har du begynt å bekymre deg om etter en uttalelse fra dama di.... humre humre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #9 Del Skrevet 16. juni 2009 MANGE! Har hørt det utallige ganger fra venninner! Synes det er respektløst å gi falske komplimenter. Hadde jeg oppdaget at en partner gjorde det overfor meg, hadde han ikke vært noe for meg. Jeg forventer at komplimenter er ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 16. juni 2009 #10 Del Skrevet 16. juni 2009 Har alltid set på meg selv som en snill og rolig gutt/mann. Men dama mi mener at jeg helt klart er en "badboy". Jeg har aldri sett på meg selv som dette og har vel også hatet de som har hatt den tittelen.. Nå er jeg kanskje der selv. Er dette noe jeg bør prøve å forandre meg ut av eller skal jeg fortsette ned den gata jeg har begynt å gå? Badboy. Hehe, jeg har mine tvil. Jeg holder en knapp på snill og rolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 16. juni 2009 #11 Del Skrevet 16. juni 2009 Har alltid set på meg selv som en snill og rolig gutt/mann. Men dama mi mener at jeg helt klart er en "badboy". Jeg har aldri sett på meg selv som dette og har vel også hatet de som har hatt den tittelen.. Nå er jeg kanskje der selv. Er dette noe jeg bør prøve å forandre meg ut av eller skal jeg fortsette ned den gata jeg har begynt å gå? Badboy. Du er ikke noen badboy. Badboyer har sjelden fast partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guetta Skrevet 16. juni 2009 #12 Del Skrevet 16. juni 2009 Uten tvil min store drøm, å være bææædbåååj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tøffen Skrevet 16. juni 2009 #13 Del Skrevet 16. juni 2009 Hehe, jeg har mine tvil. Jeg holder en knapp på snill og rolig Ikke vær sånn, da! Alle vi menna på kg er skikkelige badboys, as. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. juni 2009 #14 Del Skrevet 16. juni 2009 Har alltid set på meg selv som en snill og rolig gutt/mann. Men dama mi mener at jeg helt klart er en "badboy". Jeg har aldri sett på meg selv som dette og har vel også hatet de som har hatt den tittelen.. Nå er jeg kanskje der selv. Er dette noe jeg bør prøve å forandre meg ut av eller skal jeg fortsette ned den gata jeg har begynt å gå? Badboy. Jeg lover deg, du er IKKE badboy, ingen badboy skriver inn på kvinneguiden og ber om råd....Her er det bare niceguys, og wannabe-badboys! Mao slapp av, du er så niceguy som du kan få blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badboy Skrevet 18. juni 2009 #15 Del Skrevet 18. juni 2009 Takk for mange svar. Det virker som om det er ulike definisjoner av det med å være badboy. Og hun gir ikke noe ved dørene heller, så det er ikke falske komplimenter. Anyway.. jeg har vel alltid visst at kvinner må hele tiden føle noe.. negative eller positivt...Holder man dem der så er man tryggere en når de ikke føler noe i det hele tatt. når jeg ser den makten jeg har over henne så er det litt skremmende.. men samtidig så føles det veldig godt.. Badboy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. juni 2009 #16 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg lover deg, du er IKKE badboy, ingen badboy skriver inn på kvinneguiden og ber om råd....Her er det bare niceguys, og wannabe-badboys! Mao slapp av, du er så niceguy som du kan få blitt. Nemlig! Og "alle" vet at jenter innerst inne ønsker å etablere seg med Mr Nice Guy og (fortsette å) fantasere om Bad Boy. De blir garantert kåtere av å oppleve Robbie Williams eller Pete Doherty "live" i Oslo Spektrum enn Mr Nice Guy hjemme i sofaen, selv om han har laget mat og vasket hus. Om noen av dere benekter den - liars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_la flaca_* Skrevet 18. juni 2009 #17 Del Skrevet 18. juni 2009 Takk for mange svar. Det virker som om det er ulike definisjoner av det med å være badboy. Og hun gir ikke noe ved dørene heller, så det er ikke falske komplimenter. Anyway.. jeg har vel alltid visst at kvinner må hele tiden føle noe.. negative eller positivt...Holder man dem der så er man tryggere en når de ikke føler noe i det hele tatt. når jeg ser den makten jeg har over henne så er det litt skremmende.. men samtidig så føles det veldig godt.. Badboy. You have got to be kidding. Du sitter her og skriver på KVINNEGUIDEN, og du tror du er bad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 18. juni 2009 #18 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Nemlig! Og "alle" vet at jenter innerst inne ønsker å etablere seg med Mr Nice Guy og (fortsette å) fantasere om Bad Boy. De blir garantert kåtere av å oppleve Robbie Williams eller Pete Doherty "live" i Oslo Spektrum enn Mr Nice Guy hjemme i sofaen, selv om han har laget mat og vasket hus. Om noen av dere benekter den - liars! Sånn er det. :gjeiper: Og så er det altså mulig å få i både pose og sekk, siden det finnes nice guys som faktisk godtar at dama har seksuelle forhold til bad boys. Og som attpåtil tenner på det. Endret 18. juni 2009 av Cuckold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. juni 2009 #19 Del Skrevet 18. juni 2009 Sånn er det. :gjeiper: Og så er det altså mulig å få i både pose og sekk, siden det finnes nice guys som faktisk godtar at dama har seksuelle forhold til bad boys. Og som attpåtil tenner på det. Du dro den (nei, ikke den!) noe lenger enn hva jeg insinuerte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 18. juni 2009 #20 Del Skrevet 18. juni 2009 Nemlig! Og "alle" vet at jenter innerst inne ønsker å etablere seg med Mr Nice Guy og (fortsette å) fantasere om Bad Boy. De blir garantert kåtere av å oppleve Robbie Williams eller Pete Doherty "live" i Oslo Spektrum enn Mr Nice Guy hjemme i sofaen, selv om han har laget mat og vasket hus. Om noen av dere benekter den - liars! Akkurat sånn er dere menn også. Later som om dere ønsker et spennende, sexy kvinnfolk dere kan vise frem til kameratene, og gjøre diverse krumspring med, som aldri blir kjedelig. Men innerst inne vil dere bare ha en kjedelig husmor som gjør dagen enkel for dere og støvsuger under føttene deres mens dere ser på fotball og råtner bort i ølflaska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå